Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2004, 21:30
Susanne
Susanne is offline
oke wat is jouw winkelgedrag?
elke week iets nieuws of twee keer in het jaar flink aankopen doen?
met je moeder, alleen of met een vriend(in) die kan keuren of het goed is? Heb jij goedkeuring nodig, of is je eigen mening voldoende voor aankoop?
Doe je wat uit op verkopers/verkoopster of trek je lekker je eigen plan?
Een dag winkelen en daarna bijv. lekker eten of snel-snel winkel in winkel uit?
Weet jij als je gaat winkelen precies wat je wilt hebben of zie je wel als je wat tegenkomt?
Als je geen geld hebt, ga je dan toch kijken wat er hangt??

een oudje maar ik blijf benieuwd natuurlijk
Oud 17-09-2004, 21:35
Apomes
Apomes is offline
Ik Shop letterlijk till I drop , ik ga bijna elke dag stad in op zoek naar leuke kledij. Als het school is ga ik 1 keer in de week. Maar ik koop natuurlijk mijn grootste deel kleren op het begin van de nieuwe collectie, daarna is het alleen maar wat ik echt schoon vind enzo.
Ik winkel graag alleen, maar ook met een vriendin zodat ze me kan helpen kiezen & met moeder als ik veel wil hebben .
Ik doe alleen beroep op verkopers/verkoopsters als mijn maat er niet meer is of indien ik twijfel.
Als ik ga winkelen ga ik ook graag iets eten, dat hoort er natuurlijk bij.
Meestal vind ik op "the spot" wel kleren, het gebeurt zelden dat ik echt "hunt" op kleren.

Ik zeg altijd maar dat ik later een cursus geldbeheer moet gaan volgen, en dat is serieus .
Oud 17-09-2004, 21:48
guess what
guess what is offline
Ik loop heel vaak door de stad, helemaal nu ik in Utrecht studeer. Koop te vaak kleding, sierraden, schoenen etc., heb dan aan t eind van de maand ook helemaal geen geld meer. Ik winkel graag met een vriendinnetje of alleen, niet met meer dan twee liever want dan moet ik overal heen waar ik niet wil enzo. ga bijna nooit een hele dag winkelen, gewoon na school, of als ik niks te doen heb Verkoopsters vind ik meestal maar irritant en al helemaal als ze meteen op me afvliegen als ik een stap in de winkel heb gezet. Als ik geen geld heb vind ik het irritant om door de stad te lopen omdat ik dan niks kan kopen en ik denk dat ik een serieuze shopaholic aan het worden ben.
Oud 17-09-2004, 21:52
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
guess what schreef op 17-09-2004 @ 22:48 :
Ik loop heel vaak door de stad. Koop te vaak kleding, sierraden, schoenen etc., heb dan aan t eind van de maand ook helemaal geen geld meer. Ik winkel graag met een vriendinnetje of alleen, niet met meer dan twee liever want dan moet ik overal heen waar ik niet wil enzo. ga bijna nooit een hele dag winkelen, gewoon na school, of als ik niks te doen heb Verkoopsters vind ik meestal maar irritant en al helemaal als ze meteen op me afvliegen als ik een stap in de winkel heb gezet.
+ ik weet negen van de tien keer niet wat ik wil hebben, en als ik het wel weet kan ik het nóóit vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 22:10
steefos
steefos is offline
minimaal een keer per week anders krijg ik ontwenningsverschijnselen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 22:27
Luna
Luna is offline
Ik ga bijna altijd alleen want dat vind ik chill. Ik koop wat ik zelf leuk vind en daar heb ik geen goedkeuring voor nodig.
Verder ga ik meestal de stad in omdat ik iets moet hebben en dan zie ik andere leuke dingen die ik ook wil. Maar soms ook niet, en soms heb ik geen geld.
En eigenlijk kan ik het niet uitstaan dat ik zo verwend ben en steeds maar moet consumeren.
mijn winkelgedrag is saai.
ohja, ik moet wel altijd heel hard lachen om mannen die bij de deur van een winkel op hun vrouwtje aan het wachten zijn.
Oud 17-09-2004, 22:43
Verwijderd
ik loop vaak (en zeker nu met zon rooster vol witte gaten) door de stad en dan koop ik dingen als ik er geld voor heb en anders kijk ik ernaar en schrijf ik het op mijn denkbeeldige verlanglijstje (die nu al iets van 400 euro aan dingen bedraagt,en ik heb geen idee hoe ik dat ga financieren )
ik koop teveel en ik kan er niets aan doen
het liefst ga ik alleen of met een vriendin winkelen (jongens raffelen meestal alles maar af,enkele uitzonderingen daargelaten) en verkopers en verkoopsters moeten hun kop houden en me niet prberen te helpen tenzij ik daar nadrukkelijk om vraag
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 22:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik duik regelmatig de stad in, als ik iets leuks zie en het kan betalen koop ik het. verder winkel ik altijd / liefst alleen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 10:41
vixen
vixen is offline
Rond de 24e ga ik winkelen, en dan maar hopen dat ik aan het eind van de maand nog eten kan kopen. Het liefst ga ik met vriendinnen maar als ik al weet wat ik wil hebben ga ik soms ook alleen. Als ik iets leuk vind dan koop ik het, behalve als mensen echt gaan gillen als ik het aanheb dan leg ik het wel terug. Ik heb een hekel aan verkoopsters, vooral in winkels waar ik nooit kom.
Oud 18-09-2004, 10:52
11568
11568 is offline
Ik winkel denk ik 2 á 3 keer in de 3 maanden. Meestal met mijn ma of een vriendin of met mezelf, dat vind ik eigelijk nog het fijnst.
Ik loop 'mijn' winkels in, bekijk wat, pas het aan en als het bevalt koop ik het, ben altijd vrij snel klaar. Schoenen kopen stel ik altijd zo lang mogelijk uit, dat vind ik echt een ramp.
Meestal heb ik het na een uurtje of 4 wel weer gezien en dan ga ik meestal ergens iets eten en of drinken en bijkomen en mensen kijken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 11:16
klikorat
klikorat is offline
I <3 shopping
Ik moet echt een stoppen met inkopen doen. Ik koop ook altijd dingen die ik helemaal niet nodig heb. Maar t-shirtjes kan ik gewoon nooit laten hangen!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 11:24
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 17-09-2004 @ 23:43 :
ik loop vaak (en zeker nu met zon met slechts 4 zwarte gaten) door de stad en dan koop ik dingen als ik er geld voor heb en anders kijk ik ernaar en schrijf ik het op mijn denkbeeldige verlanglijstje
ik koop teveel en ik kan er niets aan doen
het liefst ga ik alleen of met een vriendin winkelen (jongens raffelen meestal alles maar af,enkele uitzonderingen daargelaten) en verkopers en verkoopsters moeten hun kop houden en me niet prberen te helpen tenzij ik daar nadrukkelijk om vraag
Dankje Jaap.
Reageren

Regels voor berichten