Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 15:44
aloverboy
aloverboy is offline
hoi !

ik heb een paar weke terug een forum geplaatst over een jonegn van 23 die ik heb leren kennen. ik ben zelf eemn jonegn van 15 en ik ben dus verliefd op hem/ ik heb inmiddels ghemerkt dat het wederzijds is maar nu zit ik toch nog met een vraag.

- als ik hem pijp kan ik dan geslachtsziekten krijgen? ook als hij het nog nooit met iemand anders gedaan heb!?ik heb hem laatst afgetrokken en hij mij kan dit kwaad ( soa's enz?) ik hoop dat julli me ku8nnen helpen ! met vriendelijke groet een jongen die verliefd is

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2002, 15:51
kizzy
kizzy is offline
Citaat:
aloverboy schreef:
hoi !
ook hoi

- als ik hem pijp kan ik dan geslachtsziekten krijgen? ook als hij het nog nooit met iemand anders gedaan heb!?
als jullie bijden het met niemand hebben gedaan kan je er geen krijgen.. wel moet je oppassen met koortslippen

ik heb hem laatst afgetrokken en hij mij kan dit kwaad ( soa's enz?)
neej van dat kan je geen soa's krijgen.

Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:01
stefanietje
stefanietje is offline
Is dit niet meer sexualiteit?????

Oud 15-02-2002, 16:16
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Slotje. Verplaatsing naar Seksualiteit.
Oud 15-02-2002, 18:27
Verwijderd
Tis indeedaad meer seksualiteit, maar als ie er toch staat...

Volgens mij is het vrijwel onmogelijk om bij elkaar geslachtsziekten op te lopen als jullie het allebei nog nooit hebben gedaan... dus... (ik weet het ook nie zeker hoor..)

Verders bennik blij voor je dat het wederzijds is, zal wel opluchting zijn geweest Maar euh, is het leeftijdsverschil geen probleem? Ik bedoel, doe geen dingen waar je nog niet aan toe bent, want het is best logisch dat iemand van 23 meer wil dan iemand van 15. Het is ook nog wel eens het geval dat er dan een soort van overmacht ontstaat.

Maja jij weet dat zelf vast beter.
Nog het beste ermee dan maar
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:44
aloverboy
aloverboy is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Tis indeedaad meer seksualiteit, maar als ie er toch staat...

Volgens mij is het vrijwel onmogelijk om bij elkaar geslachtsziekten op te lopen als jullie het allebei nog nooit hebben gedaan... dus... (ik weet het ook nie zeker hoor..)

Verders bennik blij voor je dat het wederzijds is, zal wel opluchting zijn geweest Maar euh, is het leeftijdsverschil geen probleem? Ik bedoel, doe geen dingen waar je nog niet aan toe bent, want het is best logisch dat iemand van 23 meer wil dan iemand van 15. Het is ook nog wel eens het geval dat er dan een soort van overmacht ontstaat.

Maja jij weet dat zelf vast beter.
Nog het beste ermee dan maar

hij zei zelf al dta hij zin baan ermee kan verliezen en dat het waarschijnlijk het bij 1 keer blijft maar dat geloof ik niet. het is zekr geen geval van pedosex of iets in die richting ik wou het zelf tenslotte ook heel graag. hij is heel aaridg enz. niet overheersend of iets in die richting. maar toch bedankt dat je erover begon. en dat ik het tegen niemand kan en mag zeggen begrijp ik ook wel ik weet niet of ik bi ho of he ben en hij ook nog niet echt, daarom is het logisch dat we het verder geheim houden en tenslotte zijn we bijna nooit alleen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten