Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2002, 11:17
de abt van sion
de abt van sion is offline
i

Laatst gewijzigd op 04-07-2014 om 04:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2002, 11:27
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Het hoeft geen negatieve sfeer te veroorzaken, of iets dergelijks. Je kunt prive en werk tot op zekere hoogte gescheiden houden, en het intieme gedeelte voor thuis bewaren.

Wat mij erger lijkt is de situatie die ontstaat als het uitgaat, maar ja, dat is het risico.
Oud 15-02-2002, 12:35
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Dit soort regels leiden slechts tot een ondoorzichtigere samenleving. Het word nu uiterst makkelijk om mensen van een relatie te 'beschuldigen' waardoor er een word overgeplaatst en jijzelf promotie kan maken. Bovendien gaat iedereen zwaar z'n best doen om relaties geheim te houden. Waar trek je nog de grens? Je hebt 2 weken wat met elkaar, word overgeplaatst naar een kutbaan en dan gaat het uit want jullie passen toch niet zo goed bij elkaar. Hopeloze regel dus..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 15:54
kizzy
kizzy is offline
je hebt er wel gelijk in de kwaliteit gaat achteruit van het werk in het algemeen maar dan gaat iedereen ze relatie geheim houden en dat is nou ook nie zo goed voor de werksfeer..

en wanneer leg je dan de grens?? me ouders werken bijvoorbeeld ook bij elkaar.. en dat gaat ook heel goed hoor! dan zou je een leeftijdsgrens moeten bepalen ofzo?? 't is niet uitvoerbaar maar ik vind wel dat de werksfeer bij jongeren er onder lijd

Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 19:34
Verwijderd
Als je werk en prive gescheiden kunt houden maakt het toch niet uit. als je van die stelletjes hebt die constant zitten te kleffen, ja lijkt mij ook nix. Maar als iemand het gescheiden kan houden is er toch nix aan de hand.

Misschien dat de sfeer opgelaten gaat worden wanneer het slecht gaat in die relatie, of als die relatie opgebroken is ofzo. Dat is te begrijpen. Maar volgens mij als er een relatie is begonnen worden beide personen vrolijker, dus de werkssfeer zal dan toch alleen maar verbeteren??
En als de resultaten omlaag gaan, heeft het waarschijnlijk weinig zin om ze uit elkaar te halen, want dan zijn ze nog steeds de hele tijd afwezig door alleen maar aan elkaar te denken enzo (ik ken het maar al te goed )

Mjah, is lastig probleem en een algemene regel op gaan stellen is zo moeilijk, omdat iedereen anders is in relaties en de één handelt anders in een situatie dan de ander. En met een vaste regel "beschuldig/veroordeel" je bepaalde mensen onterecht... denk ik dan

gewoon ieder geval apart bekijken lijkt mij het beste
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 19:37
Verwijderd
oh god ik ben op dit moment verliefd op een collega maar gelukkig is het een beeetje anders ik werk in de keuken en hij moet bezorgen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 22:08
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Bij mij op het werk ik had wat met iemand gekregen en de volgende dag zaten ze te roddelen en allemaal negatieve dingen over haar te zeggen, ik kon er niet meer tegen en ging haar ontlopen en toen ging het uit... Dus een relatie in de horeca zou ik dus noooooit doen, de horeca is zo'n smerige sector, gadverredamme. allemaaal gefrustreerde losers, als ze naast je staan zijn het je vrienden en als je er niet bij bent....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten