Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
3.
1 van m'n vriendjuh maar die was niet met de post gekomen btw. echt een heeeeeeeele lieve kaart ![]() 1 van gewoon een hele goeie vriend van me (jongen uit m'n klas), echt cool. 1 was een ehhhhh boomerang kaart ![]() van een jongen die ik ken van uitgaan enzow. ik had hem ook een kaart gestuurt, maar ik had er tenminste eentje gekocht maar ach.... verder wel een leuke valentijn gehad met m'n vriendjuh ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
4: 3 van dezelfde jongen, een gewone vriend
![]() 1 van een vriendin Ik heb er zelf een stuk of 40 over mail verstuurt, naar al me vriende zo een beetje, zijn zij ook weer happy ![]() ooohhh ik krijg nu net nog een kaartje, haha, van me nichje! wat een schat ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (15-02-2002).] |
![]() |
|
eentju
van mezelf ik dacht het is zo sielug als je hgeen kaartjes krijgt dus heb ik er maar eentje opgestuurd naar mezelf.. diegene houd wel van me zeg.. het was wel een heel lief kaartje waar ik zelf weer van moest huil doen maar goed ik ben een beetje gek
|
![]() |
ik 1 kaartje, me eerste valentijnskaartje ever jippii!! alleen uhh..vraag me nog steeds af wie um nou in me binnenzak heeft gestopt ?
![]()
|
![]() |
3 een van jongen die k met carnaval in limburg heb ontmoet toen k by vriendin van en hij is liefffffffffffffffffffffffffffffffffffff
![]() ![]() ![]() ![]() en zelf heb k er ook 1 gestuurd naar die jongen in limburg ![]() ![]() Kusssssssssss
|
![]() |
|
|