Maandenlang doet mijn Photoshop precies wat het moet doen, maar sinds vandaag sluit deze af zodra die opgestart is.
In de hoop dat dit weg is na het opnieuw te installeren heb ik het opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft.
Nu is mijn vraag waarschijnlijk wel logisch: Hoe krijg ik dit weer werkend?
Door uit te zoeken wat er mis is.
Windows xp heeft een speciaal logboek waar alle fouten geregistreert staan (ook de ontzichtbare)
Dus als je windows xp hebt, doe het volgende:
Start photoshop en onthoud de tijd wanneer hij uitviel.
ga nu naar configuratiescherm -> prestaties & onderhoud -> systeembeheer -> logboeken
Als je nu aan de linkerkant op "toepassing" klikt zul je een lijstje vinden met fouten. Zoek uit de lijst de registratie van de fout van photoshop, met behulp van de tijd die je onthouden hebt.
Na hem gevonden te hebben, vertel ons precies wat er staat.
Als je nu aan de linkerkant op "toepassing" klikt zul je een lijstje vinden met fouten. Zoek uit de lijst de registratie van de fout van photoshop, met behulp van de tijd die je onthouden hebt. laatste is van 0.21
Na hem gevonden te hebben, vertel ons precies wat er staat. nvt
10-09-2004, 14:07
Verwijderd
dan ga ik binnenkort maar formateren denk ik...
21-09-2004, 19:29
Verwijderd
hm, het bleek aan de serial te liggen dus nu probeerde ik die van mijn pa's photoshop (die wel werkt) maar die is hier ineens 4 cijfers te kort