Advertentie | |
|
![]() |
|
1m68 is toch echt niet klein h, toch? ik ben 1m71 (maar 3cm groter dus) en ik heb eigenlijk nooit problemen, in tegendeel op concerten enzo kan ik steeds goed zien en steek ik meestal boven de andere meisjes uit. Dus je moet je echt geen zorgen maken hoor!
|
Nou, ik heb hetzelfde probleem, ik ben ehm... niet langer dan 1.70 in ieder geval, ik denk dat ik de 1.70 net haal, misschien dat ik ook maar 1.68 ben, ik weet niet zeker.
Maar ik heb het probleem dat alle meisjes langer zijn dan ik eigenlijk... De meeste zijn (ok het is dan maar 1 cm) langer dan ik. Dat vind ik persoonlijk niet echt fijn, ik zie me zelf ook niet echt met een vriendin lopen die langer is als ik, ik zoek dat niet zo. Er zijn genoeg meisjes van mijn lengte, daar niet van, maar er moet natuurlijk wel de "juiste" tussen zitten... ![]() Maar er zijn echt wel jongen van jou lengte, kijk maar naar mij, en d'r zijn er nog wel meer hoor, niet zo veel, maar jah. ![]()
|
Verwijderd
|
hmmz nou ben ook stuk kleiner dan mijn vriend en als ie daar al een probleem van zou gaan maken dan zou het niet goed zitten. Als iemand jou leuk vind, dan ook jouw lengte... God waar mensen al nie zo'n probleem van kunnen maken... Natuurlijk kan het lastig zijn, maar wat kan er allemaal nog meer niet lastig zijn.
Vraag me ook af waarom mensen het idee hebben dat jongens groter moeten zijn dan meisjes...? |
![]() |
|
![]() |
Dat is niet klein hoor, 1.68m , ik bedoel, ik ben een jongen van 1.77m, dan zou dat een perfecte lengte zijn.In mijn geval zou het zelfs nog wel kleiner kunnen. Oftewel, voor iemand rond de 1.85m zou het eigenlijk ook geen probleem moeten zijn.
|
![]() |
je bent helemaal nie klein...!!! Ik ben 1.65 dat is pas klein en ik heb jongens van verschillende lengtes gehad...!!! me vriend waar ik nu een jaar mee heb is andere half hoofd groter dan mij en als we buiten staan ofzo staat ie tegen een muurtje en gaat ie door zijjn knieen zodat ie kleiner is allemaal van dat zsoort dingen je bent absoluuut niet klein...!!!!
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben 1.66, mn vriend is 1.90. Soms is het idd wel onhandig met zoenen, maar daar wisten we al snel een oplossing voor. Hij bukt gewoon of tilt me op. En ik ga gewoon soms op mn tenen staan..
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Volgens mij niet. Ik ben 1.66 en ik val op jongen die niet zo gek veel groter zijn dan ik..Langer dan 1.85 vind ik niets, dus zit ik er niet mee dat ik niet zo groot ben..
|
Eh.. kleine meisjes zijn lieff
![]() Mjah en voor mij ook wel handig ... ik = 172 ofzo.. mn gf is heeeel iets korter..denk dus ongeveer even lang als jou .. Wat mij betreft dus no problemo ![]()
|
![]() |
Ik vind jou echt niet klein
ik ben 1.60 en groei bijna niet meer. Mijn vorige vriend was bijna 1.90 maar ik ging op mn tenen staan en hij bukte en beetje en dat ging prima alleen als ik een hele dag bij m was geweest had ik een stijve nek
|
![]() |
DAMN waar ik dus echt niet tegen kan is van die meisjes van laten we zeggen 1.66 en langer die gaan lopen zeiken dat ze klein zijn. Waar maak je een probleem van zeg?
Als je 1.68 bent zul je mensen niet eens opvallen als 'klein', misschien iets kleiner dan gemiddeld, maar echt niet klein. Ik ben zelf 1.62 ofzo, wel KLEIN dus maar eigenlijk valt t allemaal wel mee. Als je ziet hoeveel meisjes er klein zijn dan boeit het echt niet. Het is echt niet raar ofzo, en volgens mij boeit dat jongens ook echt niet. Ik vind het ook niet iets lelijks. Maar komop zeg, met 1.68 hoort t al helemaal geen issue te zijn. Zoek een ander probleem.
|
![]() |
Heey er zijn mensen zoals ik die het leuk vinden om een klein meisje te hebben dan zijn ze meestal nog mooier ook!! duss ik zou der niet mee zitten als ik jou was maar ga gwoon door ze moeten je respecteren zoals je bent en niet anders jij bent gewoon een niet groot en niet klein meisje!!
![]() ~xxxxxxx~ ikke |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
uhm... het maakt toch niet uit hoe groot je bent? als je maar van elkaar houdt toch? hahaha ik ben heeel klein... 1.62 hahaha
![]() [Dit bericht is aangepast door ~*InDo SHorTy*~ (16-02-2002).]
|
![]() |
ik ben 1.63m, m'n vriend is 1.95m. is staand en lopend wel beetje raar zo'n reus naast je, maar je voelt je wel heeeeeel veilig bij m
![]() ![]() en ja...we hebben elkaar heus niet de hele tijd staand nodig ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf 1.66 en ik vind het vreselijk als er jongens naast mij staan die echt superlang zijn, dan voel ik mij helemaal in het niets vallen. Ik had graag wat groter geweest, dat had ik mijzelf waarschijnlijk ook groter gevoeld
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wil klein en mollig zijn (vind ik mooi), in tegenstelling tot de rest van de wereld die lang en slank wil zijn.... 1.55 m vind ik een perfecte lengte, maar ach wat doe je eraan... ![]() xxx Alicia |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ROFL (dit heb ik vaker gehoord hehe) Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook 1,63 en zou toch wel graag een stukje langer willen zijn. Het vreemde bij mij is trouwens dat de jongens die ik leuk vind, meestal langer dan 1,80 zijn ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|