Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hangt er van af *WAT VOOR* haar je hebt. als je halflange goed verzorgde fris gewassen samengebonden lokken hebt, zoals m'n ex, is dat best wel lekker!! maar als je van dat lang onverzorgd scheef geknipt vettig vies al een week niet meer gewassen haar hebt, hč bah, neen, doe me dan maar mooi kort met wat gel der in, zoals m'n boyfriend, god wat is ie toch vreselijk sexy...
*blue* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En thank u very much... Maar ja, afschieten dat langharig werkschuw tuig he? Die vieze luizekoppen... Hahahahahahaa.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat het om gezichtsbouw gaat. Bepaalde mensen (lees: Kurt Cobain ![]() Om even een hele harde vergelijking te maken: Als je een typische hardrocker hebt, dan is het vaak dat door de kleren van die persoon lang haar heel mooi is. Maar als je van kampers hebt met dat lange haar, dan heb ik vaak zoiets van: scheer maar kaal ofzo ![]() Maja...das mijn mening... kweenie. Je kunt niet zeggen dat lang haar altijd lelijk is, of altijd mooi. Ligt aan de persoon... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort verhaal] De advertentie Verwijderd | 5 | 11-04-2005 17:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[kort-verhaal] Peter load_harmony | 5 | 29-08-2003 00:07 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 |