Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 09:20
Cootje
Cootje is offline
Oke stel je bent ziek, hoofdpijn koorts etc. *wat ik nu dus heb*

Alleen iedereen is fijn naar school en je kan lekker niet naar je vrienden toe ... msn is saai want iedereen is op school, je bent al uitgeslapen dus in bed hangen gaat ook je keel uithangen.

*gister al super veel films gekeken*

Wat doe jij als je ziek bent? (ik heb het niet over 's avonds)
Oud 21-09-2004, 09:49
Eend
Eend is offline
Ja, overdag ziek zijn zuigt enorm. Soms ga ik dan toch even de deur uit om voer voor de beesten te halen, zodat ik even wat frisse lucht krijgt. Ze zeggen wel: Wie ziek is moet binnen blijven, maar van binnen blijven raak je in een soort isolement. Frisse lucht (wat je juist nodig hebt) is ver te zoeken. Zeker als je de hele dag in je bed ligt.

Computerspelletjes spelen doe ik ook wel vaak dan Maar dat gaat ook were vervelen. Naja, dit zijn dus redenen waarom ik nooit ziek wil zijn en soms gewoon te lang doorloop.
Oud 21-09-2004, 09:56
rosalietje
rosalietje is offline
ik ben nu ook ziek en het is klote. Ik verveeeeeel me....
En ja ook bij mij is er niemand op msn om tegenaan te lullen...
Wat zijn we toch weer zielig he?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:23
Cootje
Cootje is offline
zielig? nah ... dat zou ik nie zo snel worden

dr kwam net wel ff 2 mate op ziekebezoek in de pauze altijd aardig maja tus pas half 12 ! haha kutzooi en ja ff naar buiten ... t regent hier dus das nie zo lekker eig
Oud 21-09-2004, 10:26
rosalietje
rosalietje is offline
ahhhh jij wel ziekenbezoek en ikke niet.... het is niet eerlijk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:40
Verwijderd
In ieder geval beterschap. Wat ik doe als ik ziek ben ik veel tv kijken en dan vooral videobanden. Hans teeuwen of ik schakel de comp aan de tv vast.

Alleen van dat lachen krijg ik soms extra pijn, maar het ontspant wel. En ik ga er ook regelmatig even uit een rondje lopen, voor wat lucht.

En verder is het een kwestie van uitzieken. En opzien tegen het naar bed gaan, omdat ik geen oog dicht doe.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ik ziek ben, lig ik in bed of op de bank (voor de tv) te hangen of te slapen, want dan voel ik me te beroerd om ook maar iets te doen en krijg ik overal hoofdpijn van.
Misschien kun je -als je graag wat wilt doen- tegen de verveling alvast wat huiswerk maken ofzo, zodat je dat naderhand niet allemaal in hoeft te halen, of je kunt andere dingen doen die je normaal gesproken doet als je thuis bent.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 10:54
rosalietje
rosalietje is offline
ga ik zo toch ook maar ff wat frisse lucht halen. van ziek zijn wordt je zo moe. S'nachts kan ik niet slapen van benauwdheid en overdag verveel je je dodelijk....ahhhhhhh
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 11:12
Balance
Balance is offline
Als ik koorts heb ga ik toch echt in bed liggen, ook al ben ik uitgeslapen.

Maar als ik gewoon niet zo lekker ben (hoofdpijn enzo) ga ik een beetje tv zitten/liggen kijken. En als er echt niks op is en ik moet meerdere dagen thuis zitten, dan vraag ik of m'n moeder een paar films wil huren.
En verder forummen (uiteraard ) en muziek luisteren.
Oud 21-09-2004, 11:16
flutterby
flutterby is offline
Ik ben vrijdag geopereerd aan mijn voet en nu moet ik dus ook thuisblijven van school. Ik verveel me echt dood gewoon. Mn ouders zijn werken en mn klasgenoten zitten dus gewoon op school. Pas om 7 uur vanavond heb ik weer mensen om me heen.
Wat ik doe? Hele dag op internet wat ook gigantisch irritant wordt na een poosje. Dus doe ik mn huiswerk maar.

Als ik koorts heb ga ik inderdaad ook vaak eventjes naar buiten tenzij het echt kouder is dan 10 graden en het regent ofzoiets.

@ Cootje; beterschap
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 11:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
flutterby schreef op 21-09-2004 @ 12:16 :
Ik ben vrijdag geopereerd aan mijn voet en nu moet ik dus ook thuisblijven van school. Ik verveel me echt dood gewoon. Mn ouders zijn werken en mn klasgenoten zitten dus gewoon op school. Pas om 7 uur vanavond heb ik weer mensen om me heen.
Wat ik doe? Hele dag op internet wat ook gigantisch irritant wordt na een poosje. Dus doe ik mn huiswerk maar.

Als ik koorts heb ga ik inderdaad ook vaak eventjes naar buiten tenzij het echt kouder is dan 10 graden en het regent ofzoiets.

@ Cootje; beterschap
maar naar buiten gaan is toch juist slecht als je koorts hebt? Of niet?

En ik neem ook altijd heel veel op als ik ziek ben. Als er 2 programma's tegelijk komen of als er een programma is dat ik niet kan zien omdat ik ga slapen, dan neem ik het op. Dan heb je later als er alleen maar belspelletjes op zijn tenminste nog iets om te kijken.
Oud 21-09-2004, 12:56
Cookie
Cookie is offline
Ik heb 3 en een halve week geleden mn bovenarm gebrokenn. ik ga nu een week weer naar school..kheb dus 2 weken thuisgezeten. en dat was saaaaaaai, de eerste week telt niet eigeijk want toen was ik mezelf niet echt van de pijn zeg maar. maar de 2e week was echt erg, mn vriendinnen kwamen wel langs en mn oma enzo, ze namen ook allemaal dvds en boeken mee, maar alsje 5 keer dezelfde film kijkt word het saai...
als ik jou was zou ik zoveel mogelijk slapen als ik jou was, dan gaat de tijd het snelst. Je kan ook proberen wat huiswerk te maken, is idd niks aan maar alles beter dan niets doen.(ik weet niet of jedat al kan). probeer toch zo positief mogelijk te denken, en leuke plannen te maken voor als je weer beter bent, dan heb je iets om naar uit te kijken. En je bedenken dat je ook terminaal in het ziekenhuis had kunnen liggen helpt ook.
sterkte.
Oud 21-09-2004, 14:19
Cootje
Cootje is offline
hehe thx maaruhm voel me al heel wat beter, heb me buurjongen maar gebeld dus verveel ik me niet alleen

naar buiten ga ik niet ... veels te koud ik liep net al naar de schuur brrr

vnvd maar ff plannen maken enne huiswerk had ik al af zou je net zien ey
Oud 21-09-2004, 14:32
flutterby
flutterby is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-09-2004 @ 12:44 :
maar naar buiten gaan is toch juist slecht als je koorts hebt? Of niet?

En ik neem ook altijd heel veel op als ik ziek ben. Als er 2 programma's tegelijk komen of als er een programma is dat ik niet kan zien omdat ik ga slapen, dan neem ik het op. Dan heb je later als er alleen maar belspelletjes op zijn tenminste nog iets om te kijken.
Het is inderdaad niet goed als het koud is buiten en als je lang buiten blijft. Maar 5 minuutjes een frisse neus halen kan je juist ook weer heel goed doen. (nouja, dat is bij mij zo dan)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 14:36
Cootje
Cootje is offline
met mn kantel raam wagewijd open krijg ik ook genoeg 'nieuwe' lucht
Oud 21-09-2004, 17:16
Luna
Luna is offline
Ik ben ook ziekig nu. Gister ging ik gewoon door met alles, want ik heb het druk en ziek zijn kan ik niet gebruiken.
Oke, vandaag moest ik wel in mn bed blijven anders blijf ik gaar en ziek en overal pijn hebben.
Ik ben eigenlijk nooit ziek maar als ik me niet goed voel dan blijf ik meestal in bed en hang een beetje thuis rond. Ik verveel me nooit want als ik ziek ben vind ik niks doen juist chill.(meestal, iig, asl ik geen leuek dingen te doen heb, of andere belangrijke shit)

Regels voor berichten