Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2004, 18:19
nursexx
nursexx is offline
IK ben aan een nieuwe opleiding begonnen ( verpleegkunde ) allemaal leuk en aardig.
Aangezien ik de BBL variant doe zitten er mensen van alle leeftijden in mijn klas.
In de opleiding doe je veel met twee-tallen. De mentor heeft de groepjes gemaakt.
Ik moet samen doen met een jongen ( 25 )
Tijdens het samen werken beginnen er wat vonkjes over te springen. Maar hij heeft een vriendin ( gaat ermee samen wonen )
Ik weet dat ik er niks mee kan beginnen. ( jammer jammer jammer )
Maar hoe moet ik nu de "gepaste" afstand bewaren???
IK wil geen ander groepje want wij zijn al samen bezig met een werkstuk.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2004, 18:21
Verwijderd
Wat is het probleem? Gewoon niet onnodig aan hem zitten tijdens de lessen, zo moeilijk is dat toch niet?

Bovendien, als hij een vriendin heeft en er springen toch vonkjes over, dan is het aan hem om die te negeren, niet aan jou.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:28
igfy
igfy is offline
als er bij samenwerken ook lichamelijk contact nodig is... zoals bij mijn studie (geneeskunde) wel eens het geval is, kan ik me voorstellen dat dat echt heel moeilijk is,

en het is idd zijn verantwoordelijkheid tegenover om de vonkjes te negeren.

het lijkt me overigens niet handig om iets met een studiegenoot te beginnen, dat kan later misschien rare situaties opleveren
Oud 17-09-2004, 18:32
nursexx
nursexx is offline
Citaat:
igfy schreef op 17-09-2004 @ 19:28 :
als er bij samenwerken ook lichamelijk contact nodig is... zoals bij mijn studie (geneeskunde) wel eens het geval is, kan ik me voorstellen dat dat echt heel moeilijk is,

en het is idd zijn verantwoordelijkheid tegenover om de vonkjes te negeren.

het lijkt me overigens niet handig om iets met een studiegenoot te beginnen, dat kan later misschien rare situaties opleveren
er is inderdaad lichamelijk contact in de praktijklessen ( doe verpleegkunde ) En dat is inderdaad moeilijk
Het ergste is dat ik hem zelf niet uit mijn hoofd kan zetten STOM STOM STOM
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 18:34
Verwijderd
Uhm...waarom zou jij hem uit je hoofd moeten zetten? Als hij een beetje normaal is en nonverbale communicatie kan oppikken, dan ziet hij dat je hem leuk vindt. Dan moet hij dus zeggen dat hij niet geïnteresseerd is omdat hij een vriendin heeft. Doet hij dat niet, dan is hij een waardeloze lul, want dan geeft hij jou het gevoel dat hij er op in gaat.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:01
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Je niet teveel aan hem opdringen.
Oud 18-09-2004, 19:18
nursexx
nursexx is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-09-2004 @ 19:34 :
Uhm...waarom zou jij hem uit je hoofd moeten zetten? Als hij een beetje normaal is en nonverbale communicatie kan oppikken, dan ziet hij dat je hem leuk vindt. Dan moet hij dus zeggen dat hij niet geïnteresseerd is omdat hij een vriendin heeft. Doet hij dat niet, dan is hij een waardeloze lul, want dan geeft hij jou het gevoel dat hij er op in gaat.
mmhmhmm daar zit wat in
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:01
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-09-2004 @ 19:34 :
Uhm...waarom zou jij hem uit je hoofd moeten zetten?
Omdat het haar vriend niet is. Als ze niet probeert uit het hoofd te zetten wordt het later misschien nog wel een hardere klap als het blijkt dat hij haar bijvoorbeeld gebruikt heeft ofzo.

Maargoed opzich is het jou fout niet natuurlijk... Maar lijkt me toch beter als je probeert hem uit je hoofd te zetten.
Oud 20-09-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
- DeJa - Vu - schreef op 20-09-2004 @ 19:01 :
Omdat het haar vriend niet is. Als ze niet probeert uit het hoofd te zetten wordt het later misschien nog wel een hardere klap als het blijkt dat hij haar bijvoorbeeld gebruikt heeft ofzo.

Maargoed opzich is het jou fout niet natuurlijk... Maar lijkt me toch beter als je probeert hem uit je hoofd te zetten.
En als hij nou eens duidelijk laat merken dat het niet meer zo goed gaat tussen zijn vriendin en hem? Alles kan kapot.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:43
nursexx
nursexx is offline
hij heeft met zijn vriendin net een huis gekocht dat zijn ze aan het verbouwen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:45
Verwijderd
Ik neem aan renoveren, niet verbouwen in de zin van elkaar de tent uitvechten

Tsja, dan is het wel redelijk serieus. Of hij is heel erg dom dat hij een huis koopt met een meisje waar hij dat niet mee ziet zitten, maar dat is onwaarschijnlijk. Hij zal wel gewoon gecharmeerd zijn van een leuk zeventienjarig meisje dat hij makkelijk kan 'krijgen' en daardoor gaat hij er (enigszins) op in. Dan is het inderdaad de moeite waard om hem maar te vergeten, nádat je hem hebt verteld dat hij een lul is die niet zo moet lopen flirten.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:52
nursexx
nursexx is offline
ik ben niet makkelijk te krijgen maar voor de rest heb je gelijk
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:56
Verwijderd
Ik bedoelde ook niet dat jij makkelijk te krijgen bent, dat weet ik niet want ik ken je helemaal niet. Maar misschien ziet die jongen dat wel zo.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:10
nursexx
nursexx is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-09-2004 @ 19:56 :
Ik bedoelde ook niet dat jij makkelijk te krijgen bent, dat weet ik niet want ik ken je helemaal niet. Maar misschien ziet die jongen dat wel zo.
ja misschien wel sorry dat ik zo reageerde
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 22:08
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-09-2004 @ 19:36 :
En als hij nou eens duidelijk laat merken dat het niet meer zo goed gaat tussen zijn vriendin en hem? Alles kan kapot.
En daar moet je dan maar vanuit gaan?

/edit: sorry ben je al op ingegaan...
Oud 20-09-2004, 23:00
Verwijderd
Hij heeft een vriendin, als er iets aan de hand zou (gaan) zijn, is de verantwoording bij hem te leggen. Niet bij jou. Ja, het is gemeen om je tussen een relatie te proppen, maar dat doe je op deze manier niet. Als jij niet gaat lopen stoken of hem 'uit zn tentje lokt' is het toch goed?
Ga niet 'niet meer met hem om' omdat hij een vriendin heeft. Dit kan bvb best ook een gewone vriend zijn, blijf duidelijk aangeven dat hij een kanditdaat is maar ga niet stoken etcetc. Trek een lijn en wacht af...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:32
nursexx
nursexx is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 21-09-2004 @ 00:00 :
Hij heeft een vriendin, als er iets aan de hand zou (gaan) zijn, is de verantwoording bij hem te leggen. Niet bij jou. Ja, het is gemeen om je tussen een relatie te proppen, maar dat doe je op deze manier niet. Als jij niet gaat lopen stoken of hem 'uit zn tentje lokt' is het toch goed?
Ga niet 'niet meer met hem om' omdat hij een vriendin heeft. Dit kan bvb best ook een gewone vriend zijn, blijf duidelijk aangeven dat hij een kanditdaat is maar ga niet stoken etcetc. Trek een lijn en wacht af...
Ja daar heb je gelijk in.

Heb vandaag met hem gepraat.
Hij ging zoveel met me om omdat ik qua uiterlijk/karakter veel op zijn vriendin lijk
hij vond me een "tof meisje"om mee om te gaan, maar over het gevoelige stuk wilde hij niet praten...
Hij vond me ontzettend leuk
nee nu weet ik wat, dus niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten