| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan "Format Cells" en text kiezen In de eerste: 0001 In de tweede: 0002 Vakje 1 aanklikken en dan vastgeklikt naar 2 slepen. Dan komt er om die 2 een zwart randje. En dan rechtsonder dat randje een zwart blokje, daarop klikken en omlaag slepen... |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat me raden, dictionary attack op de website van je school, met die 'pincodes' als wachtwoord? (password list)
Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 22:34. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Overigens kan het evengoed zijn dat de code uit meer cijfers bestaat (pincode is normaal 4 op een gsm, maar het kan meer) en als ze lettertjes meenemen, heb je nog een groter probleem Als je zeker bent dat het er 4 zijn, moet je zelf wel iets in elkaar kunnen prutsen om alles voor je te doen, maar waarschijnlijk heeft die site behalve een database met wachtwoord ook een logfile waarin het zeker en vast zal opvallen dat je alle waarden afgaat vanaf eenzelfde IP...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
beetje zielig wel: siteje proberen 'kraken' (bruteforcen is iets beter) maar zelf geen moeite doen om iets in elkaar te steken met VB, Delphi, ... ofzo
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|