Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
'André Hazes heeft zware longontsteking'
Uitgegeven: 23 september 2004 09:55 Laatst gewijzigd: 23 september 2004 10:09 AMSTERDAM - Zanger André Hazes is opgenomen in een ziekenhuis in Amsterdam. De vertolker van het levenslied kampt met hoge koorts en een longontsteking. Dat melden diverse media donderdag. Op sommige websites werd door bewonderaars ten onrechte verkondigd dat Hazes al zou zijn overleden. Volgens de Telegraaf is de familie van Hazes vroegtijdig teruggekomen van een vakantie in Spanje. Zijn vrouw Rachel verblijft in het ziekenhuis aan zijn zijde. Door zijn verminderde weerstand maakt zijn familie zich ernstige zorgen. De gezondheid van Hazes is al lang onderwerp van gesprek. Nog geen zes weken geleden moest hij zijn twee aankomende concerten in Ahoy' afzeggen wegens ernstige gehoorproblemen. Daarnaast heeft de zanger al een lange tijd last van suikerziekte. www.nu.nl |
![]() |
|
André Hazes overleden
Uitgegeven: 23 september 2004 11:51 Laatst gewijzigd: 23 september 2004 11:57 AMSTERDAM - Volkszanger André Hazes is donderdagochtend omstreeks 09.30 uur overleden aan de gevolgen van een harstilstand. Hazes is 53 jaar geworden. Woensdagavond werd André met spoed opgenomen met koorts en benauwdheid in het ziekenhuis. Zijn toestand was vannacht nog redelijk stabiel. Wanneer André wordt gecremeerd is nog niet bekend. http://www.nu.nl |
![]() |
|
Ja 't is officieel... Op www.nu.nl staat het en ook op teletekst...
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
boehahahahaha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik verwacht overal wel een 'IM-uitzending' en de film zal van de week ook wel ergesn voorbij komen... maar net als met Herman Brood zullen wel niet doodworden gegooid met oude/onbekende nummers... maar idd RIP... hij was ook niet mijn favoriet (sommige nummers ![]() ![]()
||
Citaat:
ontopic: Ik vind het jammer dat ik hem nooit live gezien heb, RIP.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ga deze op geheel gepaste wijze kijken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
rust zacht andre! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() op zich kijk ik hier niet echt van op lullig voor hem, maar zn muziek zal ik niet missen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd hoe mijn broer hierop gaat reageren. Zijn favoriete bezigheid van een jaar geleden was ladderzat en intens hard "Zij gelooft in mij" mee te schreeuwen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga zo een dikke drol leggen ter ere van hem ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai on the wings of luv # 680 Tink* | 500 | 01-09-2009 09:13 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68 darkfairy | 494 | 07-09-2006 19:19 | |
Muziek |
Laatste 'optreden' Hazes in Arena luckyleo | 99 | 30-09-2004 20:48 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anrdé Hazes, overleden michieltje | 21 | 23-09-2004 14:32 |