Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2004, 11:46
Tanika
Tanika is offline
Volgende week zou ik mijn intro week van de scom hebben, als ik zou gaan. Maar ik twijfel echt heel erg, het ziet er namelijk echt uit als een soort van kamp, met allemaal semi lollige dingen zoals touwtrekken, en bonte-avonden, echt dingen waar ik een superhekel aan heb! Tuurlijk weet ik dat zo`n intro week goed is voor je sociale contacten, maar ik weet toevallig dat de helft van alle nieuwelingen niet naar de intro gaan. Zo`n ramp is het dan toch niet als ik die week oversla??? Okeej, ik ken helemaal niemand van die opleiding, of die in utrecht wonen.Maar ik ben de enige toch niet?? HELP! Moet ik gaan ofniet?????????
Oud 19-08-2004, 12:57
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik zou gewoon lekker gaan. Je kan er dan tenminste nooit spijt van krijgen als je alle leuke verhalen hoort. En als het niet leuk is, dan hou je je gewoon wat meer op de achtergrond en zing je de week gewoon zo uit. Een week valt wel door te komen hoor. Een ramp is het niet om het over te slaan, maar het is natuurlijk wel jammer. Bijna iedereen gaat alleen, iig genoeg mensen die daar komen kennen nog helemaal niemand. Denk maar aan je oude klas bijvoorbeeld, hoeveel mensen zijn dezelfde opleiding gaan doen? En hoeveel mensen ken je die al iemand kennen die ook die opleiding gaat doen? En hoeveel mensen gaan ook een nieuwe opleiding doen terwijl ze niemand kennen? Dat kamp is er juist om mensen te leren kennen .

Zie het als een uitdaging voor jezelf om toch te gaan en er het beste van te maken, dan zal je zien dat het meevalt.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 13:13
Ieke
Ieke is offline
Vorig jaar leek het me ook niet bepaalt leuk zo'n intro (zeker omdat ik ergens zat waar ik helemaal niet wou zitten (uitgelood)) maar het is me verschrikkelijk meegevallen. Het was echt super gezellig en erg leuk. Bij ons was toen echt de overgrote meerderheid van de mensen wel op de intro, dus als je niet geweest was lag je er wel een beetje uit. (trok pas in de loop van het jaar weg, maar dat duurde echt even)
Zeker als je niemand kent is het slim om te gaan omdat je anders aan het begin van het studiejaar echt helemaal niemand kent en zo'n intro is heel goed om mensen te leren kennen. Daarbij als je in een onderdeel echt geen zin hebt kan je het overslaan. Ik ben een avond ook niet naar een feest geweest omdat ik moe was en er gewoon geen zin in had. Kan makkelijk, zolang je toch wel zo veel mogelijk meedoet.
Die semilollige dingen vallen echt enorm mee. Leek me ook niks, maar uiteindelijk was het toch erg leuk. Het blijft op vrijwillige basis, dus als je ergens geen zin in hebt doe je het gewoon niet. Sommige opdrachten vond ik ook niks, dus deed dat gewoon niet en dat was geen probleem.

Dit jaar ga ik ook weer intro lopen. Begin met een andere studie in een andere stad en ik ken echt weinig mensen. Daarom ga ik ook weer intro doen, dat scheelt echt aan het begin van het jaar.
Oud 19-08-2004, 13:54
Ghost
Ghost is offline
Ik ga er iig niet heen, ik hoef mn medestudenten niet te kennen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 12:46
Verwijderd
OMG, ik ben ook een scommer
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:49
Jeopardize
Jeopardize is offline
Ik ook
Oud 08-09-2004, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 19-08-2004 @ 14:54 :
Met zo'n instelling ga je echt een geweldige studententijd tegemoet

Ridder - schaam je.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 12:14
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Ghost schreef op 19-08-2004 @ 14:54 :
0_o
inmiddels ken ik wel de meeste gasten uit mn klas en ze zijn allemaal hartstikke aardig natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 03-10-2004, 22:31
Verwijderd
Nog niemand gezien

Nare helaas, recht sprak me niet aan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2004, 14:04
eefje85
eefje85 is offline
het is trouwens uitgelooT
Met citaat reageren
Advertentie