Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En je zou ook The Sarah Silverman Program nog kunnen proberen, die serie heeft erg mooie momenten, vind ik. Maar het is wel ook... raar. Edit: Oh, en Arrested Development (genoemd door Dinalfos), inderdaad! |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind seizoen 19 van The Simpsons leuk genoeg om te blijven volgen, maar inderdaad niet heel goed. Gelukkig komt Futurama weer terug.
![]() ![]()
|
Ok beter, wist niet dat ie zo snel zou komen. Ik blijf Simpsons ook volgen maar iedere week met meer afgrijnzen, er hebben pas een stuk of 4 echt goeie ingezeten dit seizoen. Family Guy en American Dad vind ik veel beter geworden de laatste seizoenen dan mijn ouwe favoriet Simpsons.
|
Verwijderd
|
Ik keek laatst de eerste aflevering van Carpoolers en dat was wel amusant.
Verder is The Office (zowel UK als US) tof. Idem voor Two Pints of Lager and a Packet of Crisps. En als je van tekenfilms houdt kun je ook nog Invader Zim gaan kijken, hoewel dat niet meer loopt. Oja en King of the Hill, maar die humor moet je liggen, denk ik. Ik vind het eigenlijk niet eens echt een komedieserie, maar om de een of andere redenen is het alsnog leuk om te kijken. Volgens mij komt dat doordat ik van dat stereotype mannengedrag zo schattig vind, met mannen die elkaar gaan roepen als ze een auto gaan maken en dat ze praten over grasmaaiers of urenlang bij elkaar zitten zonder echt te communiceren. Awww. [edit] Ik vind The Simpsons wel nog steeds beter dan Family Guy, eigenlijk. Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 06:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Zoals de gouwe ouwe, friends, seinfeld, will & grace, frasier. Jaja, allemaal uit de VS maar wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm ze moeten nu lopen? Anders zou ik ook Coupling (UK) zeggen, een beetje Friends-achtig kwa opzet (3 mannen, 3 vrouwen, stamkroeg), maar dan wél grappig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Family Guy is ook leuk, maar eigenlijk stiekem teveel van hetzelfde. American Dad is een spin off die drie afleveringen leuk was. Verder; 8 simple rules, maar die is in de VS ook al lang weer afgelopen. Off Center vind ik wel leuk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Films, TV & Radio |
Gattaca Maarten | 23 | 19-01-2004 22:11 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 |