Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2004, 22:04
Miles
Miles is offline
Nou?
Oud 02-12-2004, 22:09
vixen
vixen is offline
Ik ben net even naar de stad geweest maar t was suf dus nu ben k thuis en ga ik slapen.
Oud 02-12-2004, 22:25
Verwijderd
vanmorgen college
vanmiddag naar de tandarts geweest
net even wezen poolen met een maat in cafe op de hoek
Oud 02-12-2004, 23:14
Deux
Deux is offline
Vanmorgen druk aan het dromen waardoor ik me bijna had verslapen. Gelukkig riep mn zus me. Snel gedoucht, bus gepakt, getreind, wat eten gekocht op R'dam centraal voor tijdens mn tentamen. Nog ff gesocialized op de uni en daarna lekker tentamen zitten maken. Daarna terug naar Breda, nog ff de stad in geweest. Cd's gekocht en ff langs een vriend geweest die bij Van Leest werkte, maar hij had pauze of was weg geloof ik dus niet gezien. Scarface dvd gekocht. Daarna bleek dat de bus een andere route reed ofzo. Dus liep ik maar door totdat ik een bushalte zag. Eindelijk zie ik er 1 in de verte.. ik loop er naar toe wilt ie wegrijden dus ik snel rennen naar de bus en bonken tegen de deur Buschauffeur was chagrijnig en gaf gas terwijl ik nog mn ov in mn portomonnee probeerde te doen dus daar ging ik bijna op mn bek ware het niet dat ik nog een paal te pakken kreeg Thuis verder niks gedaan. Beetje viva la bam gekeken en geinternet
Oud 03-12-2004, 00:11
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik heb net een brief aan m'n stagebegeleider gestuurd die ik eigenlijk al vorige maand had moeten sturen maar ik durfde niet
Oud 03-12-2004, 09:46
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
wakkergeworden, heel chagrijnig uit mn bed gestapt, tas ingepakt, broodje gesmeerd, in te volle bus gestapt, toen in te volle trein, toen in relaxed rustige metro, toen in de tram en nu aan het werk.. met pepernoten. hell yeah.
Oud 03-12-2004, 10:06
vixen
vixen is offline
Opgestaan, aangekleed, naar bedeneden gelopen en daar lag mn huisgenoot die kei laat was thuisgekomen te slapen. Dus ik ga brood smeren, schreeuwt ie opeens 'hoe laat is het?!'. Bleek dat ie stage had en zich verslapen had. Hij was zelfs nog lichtelijk zat. Die negers ook he. Nouja, toen bleek ook dat ik een uur te vroeg was opgestaan dus ik ga straks maar wel gewoon mn haar doen en eten. En dan naar school dus en dan naar huis weer.
Oud 03-12-2004, 10:53
Verwijderd
ik ben vandaag de grond in geboort door sinterklaas en mn begeleidster en er zat een waardebon voor een respect2all bandje in mijn schoen die ik op school had gezet en die heb ik afgegeven want ik hoef dat bandje niet.
school is stom
Oud 03-12-2004, 10:57
leucomelas
leucomelas is offline
's Ochtends om half 9
"Mam, wat is schrobbelaar nou precies voor een drank? Likeur?...""
"Oh, hier *schenkt glaasje in* proef maar!"
*nipt* "Wow! das lekker! En wat is Contreau dan? Likeur toch?"
*ma schenkt nog een glaasje in met Contreau* "Hier!"

dus ik kwam nogal relax aan op school ghe...
toen scheikunde proef, toen sigaretje, toen 6 minuten te laat bij engels, met een mooie smoes onder straf uit gekomen, smsjes gekregen, pauze, eten, roken en nu internetten
Oud 03-12-2004, 11:00
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
naar school, 20 minuten met leraar scheikunde ouwehoeren over de wetenschapsquiz daarna was het "sinterklaas" of wat dan ook, weer naar huis, pizza eten.
Oud 03-12-2004, 11:02
grandmommy
grandmommy is offline
mmm ik zit nu op school en ik had maar een uurtje les want eigenlijk had ik Duits, Gs en NL vandaag maar nedelrands was DVB wat ik al had gehad en GS valt uit omdat mijn docent voor sinterklaas moet spelen vandaag. En ik had dus alleen Duits, en we kregen de punten van een Luistertoets die als schoolexamen meetelt terug en ik had een 9,2! dus nu sta ik geloof ik weer voldoende voor duits want laatst had ik ook al een tien en een acht en nu ben ik een opdracht aan het maken voor CKV over oude historische gebouwen in Breda. best leuk want Breda heeft best veel mooie historische gebouwen. maar een verslag ervan maken zuigt dikke anjers.
Oud 03-12-2004, 12:30
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben nog steeds niet lekker en heb nu ook koorts dus ik heb eigenlijk niks gedaan. een collega kwam even langs om een rokje te lenen en dus was ik iets meer uit mijn sociale isolement. zometeen moet ik met mn hondje gaan wandelen van mama, want ik moet me beter gaan voelen anders mag ik morgen niet mee sinterklaas-shoppen in antwerpen.
Oud 03-12-2004, 12:32
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 03-12-2004 @ 13:30 :
ik ben nog steeds niet lekker en heb nu ook koorts dus ik heb eigenlijk niks gedaan. een collega kwam even langs om een rokje te lenen en dus was ik iets meer uit mijn sociale isolement. zometeen moet ik met mn hondje gaan wandelen van mama, want ik moet me beter gaan voelen anders mag ik morgen niet mee sinterklaas-shoppen in antwerpen.
heel slim om dan naar buiten te gaan :----(
Oud 03-12-2004, 13:04
tuttebel
tuttebel is offline
t 3e uur had ik les, en daarna viel alles uit omdat we eigenlijk sintviering hadden.
maar die ging niet door omdat een leraar is gestorven eergisteren.
en toen gingen ik en n vriendin boodschappen doen voor t gourmetten morgen. en nu ben ik mn anw-werkstuk over aids aan t maken, en vlaai aan t eten.
Oud 03-12-2004, 13:08
11568
11568 is offline
De nieuwe dag begon om 00.00 en toen zat ik tv te kijken. Tot 1 uur. Toen nog even naar buiten om een peuk te roken en toen slapen. Geen wekker gezet want ik voelde me te ziek om naar school te gaan. Kwart over 9 werd ik wakker en toen heb ik gedouched en mijzelf in mijn paardrijoutfit gesleept na wat paracetamolletjes en asperientjes. Ongeveer 2 uur later kwam ik halfdood en stinkend weer thuis. Gelunched met ma. Gebeld met een vriendin. Nu zit ik te computeren en ik moet eigenlijk een sinterklaasgedicht maken maar het lukt niet.
Het is hier ijskoud dus nu ga ik naar beneden voor thee.
Oud 03-12-2004, 13:10
OceanEye
OceanEye is offline
Ik had welgeteld 35 minuutjes les en toen had ik weekend
Toen ging ik even door Uithoorn lopen met een vriendin van me, maar eigenlijk is dat een best saai dorp dus nu moeten we even ga nadenken over wat we nu kunnen gaan doen
Oud 03-12-2004, 13:56
Verwijderd
Ik ben gisteren naar Groningen gegaan, en ik heb er 3 uur over gedaan ipv de normale anderhalf uur. We hebben ruim een uur met pech op de vluchtstrook gestaan. 's Avonds de stad in geweest, waar mijn band lek bleek te zijn, dus met de taxi terug naar huis. Na 3 uurtjes slaap heb ik vanochtend mijn fiets maar opgehaald en na een uur lopen was ik weer thuis. Jak.
Oud 03-12-2004, 13:58
transfattyacid
transfattyacid is offline
Vandaag naar school gegaan, boekso gemaakt die heel goed ging. Verder geen les gehad. Straks ga ik pizza maken met vriendje en filmpje kijken, daarna naar het paard of onefour.
Oud 03-12-2004, 14:05
Verwijderd
gisteren heerlijk dronken en stoned zitten worden met 2 maten van me en lekker zitten gamen en vooral zitten dagdromen over het huis dat we met zn 3en willen betrekken. vanmiddag beetje brak wakker geworden en door gaan gamen. zometeen komt de Papoea en later op de dag nog een maat van me en het zal wel weer een groot drank en drugs festijn worden
Oud 03-12-2004, 14:51
girlsetsfire!
girlsetsfire! is offline
een geweldig goede presentatie gehouden
Oud 03-12-2004, 15:00
Poppycock
Poppycock is offline
ik heb net pepernoten gemaakt en ik ga ze zo opeten
Oud 03-12-2004, 15:03
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ik doe nooit iets boeiends.
Oud 03-12-2004, 15:10
June bug
June bug is offline
Vanochtend kwart voor 8 opgestaan, gehaast, toen naar stage. Had vandaag sinterklaasviering op stage (loop stage op een basisschool, groep 3) dus al die kindjes helemaal door t dolle heen, werd er knettergek van. Na 2 uur (school was uit) nog ff met leerkrachten in de koffiekamer wat gedronken en toen op de fiets naar huis en nu zit ik me hier een beetje te vervelen.
Oud 03-12-2004, 15:39
Konstantine
Konstantine is offline
Oh pff ik heb er vandaag uren over gedaan om thuis te komen, wat heel stom was want ik had een date met mijn grote vriend Rudie en die kon ik niet bereiken dus die heeft voor niks op mij staan wachten, awww. En ik had nog wel Belgisch wit brood voor hem bij. Toen ik thuis kwam ging ik naar mijn oude school om mijn exleraarnederlands te spreken maar die was sabbatical. Toen ben ik maar sigaretjes gaan kopen en heb ik mijn mama en haar collega op een oliebol getrakteerd. Daarnaaa heb ik wat dingen goud gespoten en gelezen voor theatergeschiedenis en heb ik foto's gekeken van een feestje en awwww wat heb ik toch leuke vriendjes. Dadelijk ga ik uit eten met mijn mammie, ha!
Oud 03-12-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 03-12-2004 @ 16:39 :
Oh pff ik heb er vandaag uren over gedaan om thuis te komen, wat heel stom was want ik had een date met mijn grote vriend Rudie en die kon ik niet bereiken dus die heeft voor niks op mij staan wachten, awww. En ik had nog wel Belgisch wit brood voor hem bij. Toen ik thuis kwam ging ik naar mijn oude school om mijn exleraarnederlands te spreken maar die was sabbatical. Toen ben ik maar sigaretjes gaan kopen en heb ik mijn mama en haar collega op een oliebol getrakteerd. Daarnaaa heb ik wat dingen goud gespoten en gelezen voor theatergeschiedenis en heb ik foto's gekeken van een feestje en awwww wat heb ik toch leuke vriendjes. Dadelijk ga ik uit eten met mijn mammie, ha!
aawww rrrrudiee die ken ik wel he.
nou ik heb vandaag niks gedaan want ik ben ziek
ik ben zo heel vaak ziek. maar ik heb dus hele erge buikpijn
dus ik ging niet naar school. ik heb op bed gelegen muziek geluisterd en nu ben ik nog meer muziek aan het binnenhalen.
Advertentie
Oud 03-12-2004, 16:01
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 03-12-2004 @ 16:54 :
aawww rrrrudiee die ken ik wel he.
nou ik heb vandaag niks gedaan want ik ben ziek
ik ben zo heel vaak ziek. maar ik heb dus hele erge buikpijn
dus ik ging niet naar school. ik heb op bed gelegen muziek geluisterd en nu ben ik nog meer muziek aan het binnenhalen.
Kom eens online man, ik moet je geile foto's laten zien
Oud 03-12-2004, 16:03
Verwijderd
okeee <666
Oud 03-12-2004, 16:19
Glory
Glory is offline
ik heb geknutseld en nagedacht voor school en daar ga ik zo verder mee.
Oud 03-12-2004, 17:03
Verwijderd
yo en ik ga nu mijn lievelingsfilm kijken
voor de 37210817436 e keer
Oud 03-12-2004, 17:04
Snuitermans
Snuitermans is offline
Huiswerk economie gemaakt, filosofiewerk van Freud doorgelezen, gitaar gespeeld en gelezen.
Oud 03-12-2004, 17:05
Verwijderd
*** gehad en gegeten
Oud 03-12-2004, 17:07
Miles
Miles is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 03-12-2004 @ 18:03 :
yo en ik ga nu mijn lievelingsfilm kijken
voor de 37210817436 e keer

Welke?
Oud 03-12-2004, 17:10
Verwijderd
Requiem for a Dream <3
En daarna Belle en het Beest
En daarna wil ik Sleepy Hollow gaan kijken
Oud 03-12-2004, 17:11
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 03-12-2004 @ 18:10 :
Requiem for a Dream <3
En daarna Belle en het Beest
En daarna wil ik Sleepy Hollow gaan kijken
Sleepy Hollow is behoorlijk kut, eigenlijk.
Oud 03-12-2004, 17:12
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 03-12-2004 @ 18:10 :
Requiem for a Dream <3
die heb ik gister gekeken,enge negers maar wel een <3 Jared
Oud 03-12-2004, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 03-12-2004 @ 18:11 :
Sleepy Hollow is behoorlijk kut, eigenlijk.
Vind jij enzo eigenlijk.
And I dont care
Oud 03-12-2004, 17:14
Mindfields
Mindfields is offline
woei nou eerst sinterklaas op school gehad en gingen we met de 4e 5e en 6e naar motorcycle diaries en nog een andere film in het filmhuis en ik ging naar de eerste. daarna met een vriendinnnetjeee geshopt, jasje bij h&m gekocht, daarna in de kroeg gezeten. daarna naar huis en gecounterstrik3d. om 4 uur kwam een vriend een cdtje branden en die is net weg en dan ga ik zo eten en daarn anaar de bioscooop en dan uit en dan niks.
Oud 03-12-2004, 17:18
Verwijderd
ik bekijk nu mijn lievelingsscene omg <3 \
wat lief
Oud 03-12-2004, 17:24
Verwijderd
Uitgeslapen.
Gewinkeld.

Ik zou vanaaf film kijken maar t gaat niet door, as usual. ( )

Dan maar the OC en gilmore girls en SatC kijken, eindelijk tijd voor whoehoe!
Oud 03-12-2004, 18:22
tuttebel
tuttebel is offline
vriendj komt zo.
wat zou ik toch gaan doen...hmm
Oud 03-12-2004, 18:26
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 03-12-2004 @ 19:22 :
vriendj komt zo.
wat zou ik toch gaan doen...hmm
Oud 03-12-2004, 18:28
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 03-12-2004 @ 18:13 :
Vind jij enzo eigenlijk.
And I dont care

ik vind sleepy hollow wel een hele leuke film. je moet hem niet al te serieus nemen en je moet afgehakte hoofden die met een open mond tegen iemands scrotum aan tussen iemand benen rollen grappig vinden. en dat vind ik wel.

ik heb vanmiddag op mijn poonie gereden en tv gekeken en ik ben nu verliefd op kylie d'r nieuwe clip en ga d'r cd kopen hihi. ohnee toch niet, downloaden.

en nu draai ik weer ronnie gaat naar huis en ik wil dat pianodingetje kunnen spelen maar dat kan ik niet. en mijn mutti uit duitsland was net heel blij dat ik een 9,2 voor mijn duits had
Oud 03-12-2004, 18:42
Glory
Glory is offline
lingo kijken uh.
Oud 03-12-2004, 18:46
Miles
Miles is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 03-12-2004 @ 19:42 :
lingo kijken uh.

Oud 03-12-2004, 18:49
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Heel vroeg naar school, daarna gewinkeld met een vriend, en straks weg, filmpie kijken ofzo met mn vriend
Oud 03-12-2004, 18:51
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Miles schreef op 03-12-2004 @ 19:46 :
[afbeelding]

wat is het woord plint kan niet... print is al geweest, peint is niks, point is geen nederlands...
Oud 03-12-2004, 18:54
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-12-2004 @ 19:51 :
wat is het woord plint kan niet... print is al geweest, peint is niks, point is geen nederlands...
volgens mij is het wel point want dit is engelse lingo, kijk maar naar 'paint'
Oud 03-12-2004, 18:55
Miles
Miles is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-12-2004 @ 19:51 :
Ik zat ook al te denken... Misschien is-ie gephotoshopt...
Oud 03-12-2004, 18:56
Konstantine
Konstantine is offline
Oud 03-12-2004, 18:58
Miles
Miles is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-12-2004 @ 19:54 :
volgens mij is het wel point want dit is engelse lingo, kijk maar naar 'paint'

Regels voor berichten