Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 18:43
Jerry1985
Jerry1985 is offline
hoi allemaal, loop de laatste tijd vaker met een rot gevoel rond, klinkt een beetje raar waarom maar het zit zo: sinds een paar maanden heb ik weer een relatie. Ben echt super verliefd en hou erg veel van m'n meid, alleen ze heeft net zoals mij al eerder relaties gehad. Alleen wat de laatste tijd door m'n kop heen gaat is dat die andere partners van haar ook met haar naar bed zijn geweest, dat vind ik echt best moeilijk ook al is het in het verleden gebeurt.Weet niet of dit gevoel te maken heeft met super veel jaloezie of dat ik teveel om haar geef. Ben ik de enigste die dit heeft? en weet iemand misschien een oplossing om van dit rot gevoel af te komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2004, 19:05
Verwijderd
kan me best voorstellen dat het moeilijk is.. zou ik zelf ook moeite mee hebben denk ik.. maarja.. om maar even een beetje psychologie toe te passen.. na begrip vind er acceptatie plaats.. na acceptatie berusting..

dus.. begrijp je waarom ze met die jongens naar bed is geweest en nu met jou heeft?

Juist, toen waren ze leuk maar ze vind jou nu leuker.. anders was ze of teruggegaan naar haar exen of was ze nu wanhopig verliefd op ze geweest..

accepteer gewoon dat dat soort dingen zijn gebeurt. Ze heeft uiteindelijk voor jou gekozen. Jij bent nu belangrijk voor haar, met jou wil ze seks hebben.. niet met die anderen.. Maak je er dus niet druk over.

Leef in het heden en kijk naar de toekomst en niet naar het verleden..

En wie weet beleven jullie samen wel heel fantastische dingen.. Nog veel beter dan ze gewend is..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 19:17
Cookie
Cookie is offline
Stel dat het nu uit zou gaan met haar, dan doe je het toch ook gewoon met een ander meisje? tis gewoon een raar idee verder zou ik me er niet druk over maken.
Oud 11-10-2004, 19:49
Sade
Sade is offline
Er was toch laatst een topic over hetzelfde onderwerp?

*gaat zoeken*

Edit: Ik kan het niet vinden, maar ik weet toch bijna zeker dat ik laatst iets gepost heb in een topic dat ongeveer over hetzelfde onderwerp ging.

Anyways, ik had dit ook bij mijn vorige vriend. Ik weet niet precies waar het door kwam, een beetje onzekerheid en jaloezie door elkaar denk ik. Terwijl het echt nergens voor nodig is, je vriendin is niet voor niets met jou. Je komt natuurlijk niet zomaar van dat gevoel af, maar probeer er niet meer aan te denken.

Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 20:00.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 08:47
ilse
ilse is offline
ik denk dat mijn vriend dat nu ook een beetje heeft.. ik heb al twee vrij serieuze relaties gehad en hij niet, voor hem ben ik zijn eerste echte vriendinnetje. Ik weet niet of hij er moeite mee heeft, maar hij vraagt wel naar vergelijkingen. ik begrijp het wel van zijn kant, ik zou het ook willen weten denk ik. lijkt me wel moeilijk, maar heb het alleen nog gedaan met maagden, dus... het probleem heeft zich nog niet voorgedaan. gelukkig...

verder voor jou: probeer je erover heen te zetten. ze heeft voor jou gekozen, en als ze dat met jou wil, denkt ze echt niet aan hem ofzo hoor! en als jij eerder met een meisje naar bed zou zijn geweest, dan was dat toch ook niet zo gek? gewoon niet bij stil staan en eraan denken dat ze voor jou kiest.

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 08:50.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 13:32
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik denk er soms ook wel aan, maar nooit voor lang ik weet dat die relaties niet voor niets zijn afgelopen, en dat ze nu voor mij heeft gekozen..

zo is dat ook bij jou, ze is niet voor niks nu JOUW vriendin
Oud 12-10-2004, 16:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, dat heb ik ook weleens.

toevallig net nog.. ik kom terug van school..hup..ff msn aan, hoor ik van mijn vriend dat hij met haar naar de stad is geweest. ik heb dan echt geen idee of hij nog wat voor dr voelt, maar dan stel ik mezelf denk ik gewoon aan. als hij me niet meer hoeft, maakt hij het wel uit.
Oud 12-10-2004, 17:55
Jerry1985
Jerry1985 is offline
ja jullie hebben er echt allemaal gelijk in, ze heeft voor mij gekozen dat klopt, ik probeer er ook niet steeds aan te denken. Soms zie ik die scenes van m'n vriendin en haar vorige vriend gewoon voor me als ze bijvoorbeeld lagen te vrijen ofzo dat geeft echt een rot gevoel!Hoop dat dat rot gevoel snel over gaat !
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 18:08
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Jerry1985 schreef op 12-10-2004 @ 18:55 :
ja jullie hebben er echt allemaal gelijk in, ze heeft voor mij gekozen dat klopt, ik probeer er ook niet steeds aan te denken. Soms zie ik die scenes van m'n vriendin en haar vorige vriend gewoon voor me als ze bijvoorbeeld lagen te vrijen ofzo dat geeft echt een rot gevoel!Hoop dat dat rot gevoel snel over gaat !
Denk dat je pas echt verschil gaat merken als je zelf ook in een volgende relatie zit, en snapt hoe dat alles in zijn werk gaat. Ervaring maakt men wijs. Natuurlijk wil je nu nog niet aan anderen denken, en moet je ook lekker niet doen. Niet druk maken om wat ze heeft gedaan. En haar niet vergelijken met een afgelikte lolly waar jij nu op mag zuigen. Als je dat toch doet, weet dan dat ze kauwgomvulling heeft, en als je daar eenmaal op kauwt is ze die lolly allang niet meer. (Yeah, Tim in metaforen )

Succes!
Reageren

Regels voor berichten