Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post13232937
Dan kun je niet zeggen dat je als een bezetene naar werk zoekt. Soms moet je er wat voor over hebben. |
![]() |
||
Citaat:
"Soms moet je 'r wat voor over hebben" is dikke bullshit... dus soms moet ik me maar buigen naar onnodig onderscheid? (ofwel discriminatie.) nee, oke... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kan me erg kwaad maken om mensen die zeggen geen werk te kunnen vinden terwijl de reden heel ergens anders zit. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Die reden ligt bij de discriminatie van mensen als jij ![]() Ga vooral door met je kwaad maken. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
doe niet zo kortzichtig. en val uberhaubt ff geen mensen aan als het op werken aankomt aangezien jkij zelf een verwend nest bent dat te luii is om te werken voor haar geld als ze het toch van pappa en mamma kan krijgen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2) Als je goed gelezen had in een ander topic was je wel wat voorzichtiger geweest met je domme 'ik ben een anarchist'-conclusies, want ik zit in 5 gymnasium, waardoor ik 5 dagen per week vrij lang op school zit, daarnaast werk ik. En daarnaast krijg ik inderdaad geld van mijn ouders, ohh wat een verwend nest. Toevallig heb ik rijke ouders en daar ben ik blij mee ja! Maar als ze minder hadden zou ik niet meer werken omdat ik daar gewoonweg geen tijd voor heb. Dus stop het jij-bakken, als ik m'n haar groen verf denk ik niet dat mijn werkgever daar blij mee zou zijn, daarom (o.a.) doe ik het niet. En noem me niet kortzichtig terwijl je daar zelf het schoolvoorbeeld van bent.. Kinderachtig dat je meteen zo'n agressief toontje aan moet slaan, maar ja, sommige mensen zijn verbaal niet zo sterk, zullen we maar denken. ![]() P.S. Een 'face' noemen we in Nederland 'gezicht', als ik me niet vergis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor de rest ga ik me nu met iets nuttigers bezig houden, het oogsten van mijn wietplanten ![]() |
![]() |
|
Eeeuhm, mijn dreads gaan er pas uit al ik dat zelf wil, zeker niet eerder, ik snap niet dat mensen daar een probleem van kunnen maken.
Maar ik zal idd niet met een hoofd vol piercings oid op m'n werk verschijnen, tattoo's bedekken, etc, beetje representatieve kleding aan. Vind wel dat je jezelf een beetje moet presenteren naar je beroep. Nou heb ik geen piercings en tattoo's en inmiddels genoeg kleding om netjes over te komen, en ik heb nog geen instelling meegemaakt waar ze moeilijk doen over mijn dreads.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Beter zelfbeeld krijgen, hoe? Another Way | 83 | 07-12-2003 15:50 | |
Lifestyle |
Worden er op de universiteit eisen gesteld aan je uiterlijk? )Vampje( | 113 | 29-07-2003 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 |