Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je moet er idd veel aan gaan proberen.. Ga vee dingen samen ondernemen zodat je misschien wat meer naar elkaar toegroeit, ga een keertje samen stappen hoef je niet per se de hele avond te praten maar het wordt wel weer wat vertrouwder en de dag erna heb je gelijk wat om over te praten... Ik weet niet of jullie dat nu al maar goed...
Lukt het niet, blijft het zo ondanks dat jullie van alles hebben geprobeerd dan is dat heel jammer maar verder niets aan het doen.. Er zijn maar mensen die je hele leven gaat blijven kennen.. Mensen wisselen elkaar af als het ware (= je vriendengroep veranderd steeds )... Je leert vast wel weer een ander meisje kennen waarmee je wel weer heel leuk mee kan praten! |
![]() |
||
Citaat:
ze woont serieus wat kilometers hier vandaan.....kan niet zomaar ff langsgaan.....Heb haar deze vakantie nog niet gezien ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb het zo al moeilijk genoeg......ik kan die commentaar missen als kiespijn...... ![]() ![]() ![]() Sorry mensen maar kzou btje positief bedoelde reacties kunnen gebruiken.
||
Citaat:
![]()
|
hey,
ik zou ff een goed gesprek met je vriendin hebben, ik zat eerst ook in zo'n situatie en toen hebben we alles goed doorgesproken en kwamen er veel dingen naar boven waar ik helemaal niks vanaf wist dat ze daarmee zat. nu is alles veel beter, en het helpt idd om meer met haar af te spreken, of vaker te bellen als ze ver weg woont?? en je schrijft gewoon belgisch, volgens mij is dat hun probleem ![]()
|
Hey,
Ik heb gister een gesprek met mijn vriendin gehad. Ben er niet veel wijzer van geworden. Maar uiteindelijk wint keer op keer mijn gevoel. Ik KAN niet met haar breken. Ondertussen heb ik haar natuurlijk ongewild paar keer gekwetst. Ze zei dat ze tijd nodig had om de boel op een rijtje te zetten. So, nu w8 ik af want anders maak ik het ons allebei moeilijker.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |