Advertentie | |
|
![]() |
|
Door www.cu2.nl
![]() ![]()
|
![]() |
*whehe*
via onderbouwfeest.. omdat hij in de het schoolbestuur blabla voor feesten zat, moest hij daar bij zijn (hij zit in de 5e). ik was een beetje aan het beuken tegen een vriendje uit de 1e (minipit) en toen sprong hij er op eens bij. dat vriendje heeft me toen aan hem voorgesteld (hij kende mn vriend omdat zijn oudere broer ook in de 5e zit) en blabla gaan praten. toen op msn toegevoegd en toen vertelde ik hem dat ik hem leuk vond toen ik in de eerste zat. toen hebben we een paar weken gewoon steeds gepraat enzow, en toen vroeg hij of ik n keer meeging poolen enzow...dat gedaan..bijna elke dag naar de kroeg geweest, en een week later zoende we daar voor het eerst. toen waren we een week lang heel verlegen tegen elkaar...en toen oppet kerstgala..begon het... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Via mijn broer, die bleek wel een errugh leuk jaargenootje te hebben. En toen m'n broer met hem in gesprek was heb ik me er mee bemoeit, we hebben een hele gezellige avond gehad, en o.a. een paar potjes pool gespeeld (ik bakte er helemaal niets van) En toen begonnen we te msn-en en te sms-en, later heeft hij een paar keer gebeld.
Toen vroeg hij heel lief of hij me nog een keertje mocht leren poolen ![]() ![]() Dat was de 14e, dus morgen (op valentijnsdag!!) hebben we een maand ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ken mn boyfriend via mn BESTE vriendin!! ik heb haar dit jaar pas leren kennen, maar zij kende HEM al 4 jaar. ik had HEM toen 1x gezien, omdat ik met mn beste vriendin meeging, naar haar vriendenclubje, en toen ik HEM zag....was ik meteen verkocht!!! en wat bleek...HIJ vond mij ook leuk!! ooh...als mn vriendin er nou niet was....
|
![]() |
|
Verwijderd
|
tijdens uitgaan. er liep toen een andere jongen achter me aan, en toen moest ik steeds met hem (degene di nu m'n vriendjuh is) stiekem afspreken die avond (bij de sigarettenautomaat hehe alleen roken we allebei niet
![]() ![]() ![]() ![]() dus toen heeft hij me onwijs lief gesteund enzow de daarop volgende tijd waardoor we al vrij snel een hechte band kregen. Damn hij is zooooooo lief!! *zwijmel* kuzzies Alicia |
![]() |
|
![]() |
Alle verhalen hier zijn wel romantisch
![]() Ik wilde eigenlijk geen reactie geven maar ik kan het nu niet laten.. dus hier komtet.. naja ik zal het proberen in het kort te vertellen, de lange versie heeft al meerdere keren op dit forum gestaan dus... Nou het begon allemaal in de zomer van 2000, toen begonnen we met ICQ-en. Was gewoon heel oppervlakkig, ging over school en werk enzo.. we chatten maar 1x in de 2 weken ofzo, dus toen ik hem half oktober weer eens aansprak op ICQ, vertelde ie dat ie nieuw werk had. Hij vertelde dit op zaterdag 14 oktober, dat weet ik nog omdat ik de dag ervoor (vrijdag de 13e) was gaan winkelen met een paar vriendinnen van me, en toen was er net een nieuwe telefoonwinkel geopend in de stad, en daar werkte wel een leuke jongen. ![]() Magoed de 14e vertelde ie dus dat ie nieuw werk had, en ik vroeg waar dan. Dus hij vertelde dat ie in een nieuwe telefoonwinkel werkte in de stad, en dat ik vast niet wist welke. Maar ik wist dus wel welke ![]() (FFFFFFFFFFFFFWWWWWWWD) (ff doorspoelen) na een paar weken heel intensief chatten en smsen (echt uren achter elkaar..) begon ik steeds meer voor hem te voelen. dat was heel raar, want ik kende hem eigenlijk helemaal niet. Ik wist wel veel van z'n innerlijk, maar dat is toch anders. Magoed op een avond zou ik gaan stappen, en ik vroeg of hij ook ging. Maar hij kon niet, want hij moest naar een verjaardag. Toen ik in de stad was moest ik telkens aan hem denken.. ik keek eigenlijk naar elke jongen zo van: zou hij het zijn?? Die avond moest ik van m'n beste vriendin mee naar een andere kroeg dan onze stamkroeg, want ze moest ff dr broer zoeken. Wij komen daar binnen en ik zie daar wel een hele leuke jongen staan. Dus ik vertel dat aan m'n beste vriendin.. dak die jongen die daar staat wel een lekker ding vond. Zij schrikt en zegt: dat is toch die jongen van die telefoonwinkel?? Hehe dat had ik dus niet eens door, ik had hem ook pas 1x gezien. Maar het bleek hem wel te zijn, en ik ben naar hem toegelopen, met de vraag of hij soms Stefan was. Het eerste wat ie zei, was: 'Ja, ben jij ... ' ![]() Nou die avond heel even gekletst, toen moest ik even meelopen met een andere vriendin van me, want die moest al naar huis. Die nacht al superveel gesmst en heel de week ontiegelijk veel gechat. Ik was verliefd ![]() Toen was het 11/11, en kwam ik hem tegen, en nog gebeurde er nix. Ik heb wel met hem gepraat maar mijn vriendinnen en zijn vrienden waren ons echt aan het koppelen en daar heb ik een hekel aan, dus werd ik een beetje chago. Na 11/11 hebben we nog meer gechat en toen hebben we maar eens afgesproken, just the two of us, om elkaar eindelijk eens normaal te leren kennen. Die avond hebben we voor het eerst gezoend. Dat was 16 nov 2000 en nu, bijna 15 maanden later, ... leefden zij nog lang en gelukkig
|
ik heb mijn vriend ook via internet ontmoet. Ik kende hem al 6 maanden via internet. Ik had tussendoor nog 2 vriendjes. We chatten van het begin af aan elke dag een uur of meer. We vertelden elkaar echt alles. MAar zo'n speciaal gevoel of de drang om elkaar te ontmoeten was er nooit. Tot na die 6 maanden. Ik had toen nog een vriend. MAar in 1 keer besefte ik dat ik een speciaal voor hem had. Ik vertelde dat aan mijn vriend en hij bleek dat gevoel ook te hebben. Toen heb ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriend. En 10 dagen later ofzo heb ik mijn vriend ontmoet en het was echt super tussen ons! Morgen (op valentijnsdag) zijn we al weer 4 maandjes samen
![]() |
![]() |
|
ik ken haar via een vriendin van me uit een lagere klas.
ik kon haar eerst alleen "via" dat andere meisje zien heheh na een tijdje zag die ene wel van dat ik erg vaak naar haar vriendin vroeg enzo een keer sprak ik met haar af vrijdag om naar waterlooplein te gaan ![]() vastberaden spaarde ik al mijn moed bijeen en..... pakte haar handje vast ![]() na een stukje te hebben gelopen draaide ik naar haar toe, keek er aan.. en we zoenden, en die avond vroeg ik nog erg onsubtiel over de telefoon "hebben we nu wat?" ![]()
|
![]() |
Ik kwam al een tijdje in een discotheek. Op een gegeven moment was het al een beetje standaard geworden. Elke keer maar weer dezelfde gezichten. Zo ook A. Eerst vond ik hem alleen leuk om te zien maar had er verder geen gedachte bij. Naarmate ik hem beter leerde kennen ..wassie toch wel heel leuk
![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door LOUNGE (13-02-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Op een feesie waren we helemaal lam en toen gingen we zoenen alleen toen maakte ik nogal harde opmerkingen over haar...2 dagen daarna op school vonden we da we niets wilden...maar ik moest het nog ff goed maken van die kutopmerkingen dus toen wilde ik haar kaartjes voor de bios geven en toen moest ik mee van haar...en van het een kwam het ander....
![]()
|
![]() |
7-8-2000
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik heb hem gezien,enhij was k-e-i-l-e-u-k!!!! en mijn vriendjuh nu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() woont alleen 50 km van me af ![]() ![]() ![]() ![]()
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het valt me op dat er hier wel veel internet love is?
Mja... bij mij is het in ieder geval niet zo! Is ook best wel een lang verhaal hoor! Zo... Hij zit op m'n school en had me al een tijdje opgemerkt. Maar ik had toen een vriend en had alleen maar oog voor die vriend. Hij (mijn huidige vriend) stuurde me enkele smsjes en ik stuurde terug zonder te weten wie het was. Maar na een weekje stopte het weer zonder dat ik wist waarom. Een half jaar verder add er inneens een jongen zich toe aan mijn msn lijst. Ondertussen had ik hem al opgemerkt en had ik geen vriend. Die jongen die zich adde, was een vriend van hem en hij vertelde me dat mijn huidige vriend al een hele tijd op me verliefd was. Dus logische reactie daarop, mondje viel open! Wat zag een 2 jaar oudere mooie en populaire jongen in mij?? Ik stuurde dus maar snel een bericht naar hem! en hij stuurde dolgelukig terug! Daarna volgde een periode van verlegen gesprekjes en ontzettend veel smsjes sturen naar elkaar! We werden vrienden, en ondertussen zijn we onafscheidelijk! voor 5 maanden! -x-
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De Verlorene Geliefde flyaway | 0 | 30-05-2009 20:51 | |
Liefde & Relatie |