Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 14:11
NightQueen
NightQueen is offline
Ik heb mijn vriend via internet ontmoet hij was toen in een chat waar ik voor het eerst kwam.
Bij zijn poppetje stond away dus ik vroeg of hij er echt niet was tot mijn verbazing zei hij dat ie er wel was.
we hebben toen een tijdje gechat tot ik moest eten we hadden elkaars msn uit gewisseld en we zouden weer verder gaan chatten.
Hij vertelde me dat hij een vriendin had maar hij was niet meer zo blij met haar
en ik had hem aangeraden om het beste te doen en dat was zijn gevoel achter na gaan.
En dat deed hij, hij maakte het uit met haar.
Zij smeekte hem het nog een keer te proberen maar dat had hij al vaak genoeg gedaan.

Op een dag vroeg hij wat mijn favo films waren en hij vertelde de zijne ik had pas 1 film gezien die hij leuk vond. Hij vond Braveheart erg mooi en vroeg wat ik van die film vond ik zei dat hij me geen reet aan leek
Waarop hij zei dan kom je hem toch een keer kijken, ik zei ja maar ik dacht dat komt er toch nooit van.
Twee weken later hadden we afgesproken.
Toen we de film (wat trouwens american Pie werd) aan kijken waren liep zijn pc vast(het was een dvd) dat gebeurde 2 keer en bij de tweede keer hebben we gezoent en de film keken we niet meer af.
Ik moest voor het eten thuis zijn maar tot mijn grote spijt werd dat de laatste trein naar huis dus dat was half 1 s'nachts waardoor ik dus huisarest kreeg voor 2 weken
En in die tijd heb ik eraan gedacht om het uit te maken maar heb dat niet gedaan nu hebben we alweer negen maanden

Nu jou verhaal
Oud 11-02-2002, 14:41
Verwijderd
ik kwam hier op het forum en poste iets over een paar bandjes. hij reageerde van heb je msn of icq? ik had eigenlijk geen zin in chatten met mensen, maar na nog wat posts van hem of ik msn had heb ik hem toch maar toegevoegd..eerst alleen over muziek gepraat daarna over persoonlijke dingen enzo. en na 2 maanden hebben we ontmoet. en tja...van het een kwam het ander en nu hebben we meer dan 5 maanden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:11
kizzy
kizzy is offline
ik had via msn een meisje erop staan uit belgie.. zei had een vriend en die woonde bij mij in de buurt. (internetvriendjuh) en ik hem toegevoegt op me msn en het was wel gezellig, hij zat me direkt al te versiern . op een gegeven moment deed msn het neit en ik vergat mark helemaal... zo bijzonder was hij niet, later heb ik hem een mail gestuurd als hij toevallig icq had.. hij begon toen te slijmen, en was steeds TOEVALLIG tegelijk met mij onlin ik moest niets van hem maar hij wou mij wel ontmoeten.. hij belde me ook 3 keer op een dag... hij wou steeds afspraakje maken maar ik wou/durfde niet.. en zei wel dat ik het wou ik dacht er komt toch niets van..

toen belde die en zei ik sta op het centrum in wezep (mijn woonplaats) kom je ff?? toen MOEST ik wel.. het was heel gezellig, hij was heel verlegen maa rik vond hem lief! een vreind van hem was mee en 2 vriendinnene van mij.. tot 12 uur waren we daar hij heeft me thuis gebracht en de volgende dag weer wat afgesproken, die dag hadden we wat gekregen

en sindsdien zijn we onafscheidelijk
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:36
Verwijderd
een vriend van mij (eigenlijk de broer van me ex ) wou samen met zijn beste maat een bandje beginnen. dus, gezocht: zangeres. ik zing graag, en die vriend van me dacht dat ik dat misschien wel wilde doen. maar dat was in een periode dat er keeeeiiiiiiiveel werk te doen was voor 't school dat ie dat vroeg, dus was er voor de eerste twee weken nog geen sprake van een sollicitatiegesprek ( ). nu had hij zijne maat (jan) mijn emailadres gegeven, en jan had me dan toegevoegd op msn. wij sjetten en sjetten en sjetten, en dat klikte *keeeeiiiiiiiiiigoed*. twee weekjes na die bewuste dag dat ie me toevoegde, zat ik in het centrum van mol een smoske kaas te eten, aan het raam in een broodjeszaak. ik zag den bart (die maat van mij) voorbijrijden op zijne harley trapson, en naast hem reed ne keeeeeeiiiiiiiiiknappe gast op ne camino. ik dacht 'hola', ik nam mijne gsm en ik stuurde stante pede een smske naar den bart "ware gij dat dat daar juist voorbij reed? naast ne knapperd op ne brommer? was da toevallig de jan?", ik kreeg bevestigend antwoord. dus ik stuur ne sms of ze niet mee een pint wilden gaan pakken. bart kon niet blijkbaar, dus jan belde (*wat een hemelse stem...*) met de boodschap dat hij wél kon, en blabla oké goed afgesproken, om kwart na drie in den avenue. en dat was liefde op het eerste gezicht hé... iets minder dan een week later waren we officieel een koppel (toen ik jan leerde kennen had ik eigenlijk nog ne boyfriend, dus daar moest ik ook nog mee afhandelen, en aangezien dat moed vergt heeft dat ff geduurd...)
nu zijn we bijna tien maanden later en de vlinders fladderen nog altijd!

*blue*

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:40
Chimera
Chimera is offline
Op m'n werk. Ze waren met een groep collega's in het park, ben met d'r aan de praat geraakt, en heb d'r m'n telefoonnummer gegeven. En da's nu al weer 8 maanden geleden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:40
Verwijderd
De eerste keer dat ik mijn vriend zag was op een DoP meeting. Ik kende hem helemaal niet, snapte in het begin ook nie echt wattie daar nou deed

Kheb hem dus nie via internet ontmoet, ook al is da indirect wel zo natuurlijk. 14 januari hebbik voor het eerst gezegd dat ik echt voor hem had gekozen... dus da betekent dat we op valentijnsdag een maand hebben

lofjoe
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 15:58
Tsoenami
Tsoenami is offline
Wel, op een mooie zomerdag ( ) was ik aan het chatten, en eigenlijk al met redelijk veel mensen. Dus ik was druk bezig. Plots begon nog een andere jongen een gesprek met mij en ik had wel even getwijfeld of ik hem nu zou negeren of toch even wat kletsen. Uiteindelijk dacht ik 'nu eentje meer of minder' en we zijn nog wat blijven doorchatten. We wisselden mailadressen en begonnen mails te sturen naar elkaar. Na enkele weken vroeg hij naar mijn telefoonnummer. Maar dat geef ik eigenlijk niet zo snel, dus het duurde wel even voor ik erin toestemde dat hij me belde. Dat was echt leuk, en het klikte echt goed tussen ons. Ongeveer een jaar nadat we elkaar hadden ontmoet op die chat, vonden we toch dat we elkaar is in het echt moesten ontmoeten ook. En zo gebeurde het. We spraken af en *BOEM* Vlinders overal. Toen ik 's avonds weer naar huis moest vertrekken met de trein vroeg hij, redelijk nerveus, of hij me mocht kussen. En tja, het gaat nu nog steeds heel goed tussen ons. We zijn nu 1 jaar en 4 maanden samen. (op een bepaald punt voelde ik dat onze relatie te serieus werd voor mij toen en is het even uitgeweest, maar dat is nu alweer bijna een jaar geleden, en ik heb nu niet echt nog problemen met dat we zo serieus zijn. ik zie hem echt DOODGRAAG, ik hoop dat dit voor eeuwig blijft duren!)

[Dit bericht is aangepast door Tsoenami (11-02-2002).]
Oud 11-02-2002, 16:58
Verwijderd
Via dit forum
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 17:10
eztah
eztah is offline
Het is wel via het forum gegaan. Het ging over kraken en wij waren de enige die erop doorgingen, hij ging naar 8ball, een feest waar ik ook naartoe zou gaan en toen typte ik iets van "Dan zie ik je daar"
Ik had hier al foto's van hem gezien(die ik wel heeel erl leuk vond ), maar hij wist niet wie ik was. Ik heb hem daar op dat feest toen aangesproken en toen zijn we op MSN gaan praten enzo, en af en toe zagen we elkaar bij uitgaan, tot de kerstorg, en toen , nou, kwamen we erachter dat we elkaar wel heel leuk vonden
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 17:52
Piccola
Piccola is offline
Nou, hij is een vriend van mijn beste vriend. Hij (= S) kwam wel eens bij ons op school, in de pauze. Om ff bij te praten met die vriend van mij (= M). Was meteen al aardig onder de indruk. (Natuurlijk in eerste instantie alleen van zijn uiterlijk, omdat ik hem verder niet kende) Ik heb na een tijdje tegen M gezegd dat ik hem heel knap vond enzo en ik vroeg hoe hij heette. Toen gingen we op 3 Juni naar de disco, hier in de buurt. En S was daar dus ook. Ik stond met wat vriendinnen te praten en toen kreeg ik ineens door dat S samen met M naar me zaten te kijken enzo. Ik wist gewoon dat ze over me spraken. Toen kwam M even later naar me toe met een big smile en hij zei dat hij tegen S had gezegd dat ik hem een mega lekker ding vond enzo. Nou bleek een goeie vriendin van me (= E) S dus te kennen. Alleen ze hadden elkaar al tijden niet meer gesproken. Ik stond daar dus met E en toen kwam hij er ineens bij staan. Najah, ff later ging ie weer weg. Toen ging ik een rondje lopen met E en ineens was ik E kwijt. Kwam ze er even later weer aan. Ze was dus S tegen gekomen en hij had haar tegengehouden. Hij had gezegd dat ie me een heel mooi meisje vond en toen had zij gezegd dat ze zou kijken of ik 'geinteresseerd' was. Ik zei haar dat ik helemaal nix wou ofzo, omdat het anders zo'n One-Night-Stand zou zijn en dat haat ik gewoon. Maar ik was nog niet uitgesproken of hij stond al naast me. Toen hebben we een heeele tijd staan kletsen en toen gingen we ff naar buiten, naar het terras. Ik had het daar koud en toen keek ie zooo lief! Hij vroeg toen een beetje verlegen of hij me mocht opwarmen. En toen stonden we ineens te zoenen! Hij bracht me die nacht naar huis en ik dacht dat het hier bij zou blijven, maar toen vroeg hij of ik hem de volgende morgen wou bellen. Dat heb ik gedaan. En toen kwam hij 's avonds bij mij. En sindsdien zijn we samen. Dit is nu 8 maanden geleden!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 18:23
sas_andrea
sas_andrea is offline
van de basketbalvereniging bij ons... en het ging aan door met hem te zoenen in een discootje waar hij toevallig ook was... (heb geen zin het hele verhaal te vertellen, heb ik nl al meerdere keren gedaan) en nu, nu hebben we alweer bijna 10 maandjuhs en zijn nog helemaal in love!!! ow... *zwijmel*
Oud 11-02-2002, 19:24
droomkoningin
droomkoningin is offline
nou...ik had hem al wel eens eerder gezien op school en van horen zeggen, want hij ging toen met een meisje wat 'vroeger' een vriendin van mij was.toen hoorde je allemaal van die rare verhalen over hem en toen had ik echt zoiets van: 'wat een knuppel.'Dat is ong. 2 jaar geleden.Een paar maanden later kregen hij en mijn zus wat.Toen kwam ik er dus achter dat t een aardige jongen was.Maar na een kleine maand heeft mn zus t uitgemaakt, omdat ze er niet meer gek op was.Is ze volgens mij ook nooit geweest maar goed.Een paar weken daarna ging ik uit waar hij ook altijd uitgaat.Hij dus met mij praten over haar enzow.Ik hem helemaal 'uit zn dipje' gehaald.Op een gegeven moment sta ik te dansen, begint hij me ineens te zoenen.....Ik had echt zoiets van: 'Ok, wat is dit?!?!' Ik hem dat dus gevraagd.Hij wist het zelf ook niet, we spraken af dat niemand er wat van hoefden te weten en dat t vriendschappelijk zou blijven.Ok, mij best, dacht ik toen.Maar toen dat weekend stuurde ik hem een smsje en hebben we die maandag op school nog even staan praten.En toen belde hij die maandagavond.Een half uur gebeld.In die weken die daarop volgde, begon ik steeds meer voor hem te voelen.Maar ik dacht: 'dit heeft toch geen zin, laat ik m maar vergeten.' Ik dat dus geprobeerd, belt hij weer een keer op vrijdagavond!!Ik zakte meteen in elkaar toen ik zn stem weer hoorde.Ongeveer twee weken daarna was t oud en nieuw en ik hoopte zoooo erg dat hij er ook zou zijn, dan zou ik t hem vertellen dat ik gek op m was enzow.En ja...hij was er!!! Eerst gewoon gezellig gepraat enzow en toen nam ik m mee naar buiten en heb ik t hem verteld.Ik begon me toch gvd te janken!!(Daar zit nog een heel verhaal achter, maar dat ga ik nu niet vertellen.)En hij had de tranen ook in zn ogen staan......Verder niks meer gebeurd die avond.Maar toen kreeg ik dus die nacht een smsje van hem.Ik bleef slapen bij een vriendin waarvan de broer een fuif had.Dus niemand sliep.Komt hij midden in de nacht helemaal naar mij gefietst!!Das een dik halfuur fietsen.En dan nog wel om zes uur 's nachts!!KEI VAAG!!Toen hebben we nog gefietst met zn 2en door t dorp om zeven uur 's morgens en sneeuwballengevecht gedaan.En nog heeeeeerlijk met zn 2en op de bank gelegen.Maar nog steeds wist ik niet wat ik ervan moest denken.Dus op 2 januari bel ik hem op.Vraagt hij me 'verkering' (ok, klinkt stom, maar hoe moet ik t anders zeggen?!)Maar hij dacht dat ik niet wilde. Maar dat was dus zeerrrrr zeker wel zo, dus sinds 2 januari dit jaar zijn wij bij elkaar.En we zijn heeel happy met elkaar!!!!

[Dit bericht is aangepast door aannitaa (11-02-2002).]
Oud 11-02-2002, 20:55
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
eh, heb geen vriendjuh, maare wel afgesproken met héél leuke jongen van msn, en the first was tmf.....
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 22:48
Egyptian
Egyptian is offline

Met oud en nieuw.

Bleef met nog 'n paar vrienden bij iemand slapen, en tegenover hem woonde de tante van een of andere meid en die had ook wat vriendinnen te logeren.
Zijn als groep jongens-meiden uitgegaan en sinds toen hebben ik en 2 vrienden van me een relatie van meiden uit de groep.
Echt leuk! 3 vrienden en 3 vriendinnen kunnen nu lekker samen als koppels stappen.
Oud 12-02-2002, 08:58
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
We waren collega's
Na t werk begonnen we beetje te praten icq nummers uitgewisseld en beetje chatten..
via icq kwamen we dr achter dat we verliefd op elkaar waren..toen gingen we afspreken en nou hebben we bijna 7 maanden verkering
Oud 12-02-2002, 09:05
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
tis een bijproduct van een orgiemeeting
en met een beetje rocky horror invloeden kwamen we dr wel
Oud 12-02-2002, 09:12
leintjuh
leintjuh is offline
We gingen een keer met een stel vrienden uit en toen werd ik door iedereen voorgesteld. De volgende dag had ik iedereen op icQ & msn. 1 jongen van ICQ vroeg of ik naar een feest wou komen samen met mijn zusje. Dus mijn zusje en ik daar heen bleek het echt een dood feest te zijn. Maar goed.. daar zaten nog een paar jongens die we nog niet konden en we werden weer voorgesteld. De volgende dag had ik die nieuwe gasten ook allemaal op msn of ICQ. In de zomervakantie gingen mijn zusje en ik en 2 jongens naar Spanje Lloret de mar. De eerste avond dat we daar waren gingen we de kroegentocht doen. Daar kwamen we die 3 jongens tegen van dat feestje. we gingen elke avond uit en van het 1 kwam het ander. We gaan nu 7 maanden met elkaar
doei xxxx
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 10:40
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
tis een bijproduct van een orgiemeeting
en met een beetje rocky horror invloeden kwamen we dr wel

bijprodukt?

tss...

maar idd. Door Rocky horror vooral

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 16:32
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Door www.cu2.nl En na twee weken nonstop SMSen hebben we elkaar in Gran Dorado ontmoet, 11 maanden geleden
Oud 12-02-2002, 17:19
~!~Crazygirl~!~
~!~Crazygirl~!~ is offline
ik denk dat mijn verhaal best wel normaal is maar tegelijker tijd ook raar...

K Kreeg met S. later kwam ik hem tegen in het winkelcentrum met 3 vrienden van hem (J. mijn vriend nu, toen ik nr.1 zag was ik opslag verliefd maar ik had nog met S. het weekend daarna gingen we met zijn 7en uit...we gingen met zijn 5en met J. en nu me beste vriend ophalen...toen we voor J. zijn huis stonden was ik heel erg zenuwachtig...toen ik hem weer zagw as ik opslag verliefd...later ging S. een weekend weg en natuurlijk gingen wij weer uit...dus ik zat heel erg te flirten met J. het was zelfs zo ver gekomen dat we elkaar aan het lachen moesten maken en telkens dan tegen elkaar zeiden...IK HOU VAN JE...en ik had nog steeds met S. op een gegeven moment moest ik naar huis maar J. mocht me nie thuis brengen omdat iedereen wist dat we gingen zoenen..maandag had ik tegen S. gezegt dat ik ut uit wou toen zei hij tegen mee nee wil je het nog 1x proberen en zus en zo dus dat heb ik gedaan toen was woensdag J. bij me en kwam S. langs...dus ik doe de deur openen gaat ie even mee naar binnen en na 5 min..gaat ie weer...pakt ie me op me bek en meteen daarna zegt Het is uit..doei..en weg was ie..ik was op dat moment best wel over stuur en J. was er voor me..toen krgen we na 5 min een kussengevecht en toen zat ik op zijn schoot..!!! en hij zoende me...die zoen zal ik nooi vergeten..!! tis nu bijna een jaar later de 31ste februari 2001 kreeg ik met hem en ik ben nog steeds bij hem en we houden ontzettend veel van elkaar... J. I always luv ya..!!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 17:26
Verwijderd
VEEL I-NET LOVE

En ik.. tjah.. m'n ex ontmoette ik op vakantie... ze woonde alleen 50km van me vandaan. Ik bleef een week langer dan zij in Griekenland, en tjah heeeeewl veeeeewl ge-msnt
L NG LIVE INTERNET
Toen kwam ik terug
weer veel ge-msnt >>> en toen kwam zij naar het strand in N'wijk (*woont in Lisse* nog geen 10km van N'wijk af) DUS ik wilde 'toevallig' oowk naar het strand. Ze wist van nix en toen ik haar zag lopen rende ik naar haar toe (van achter ) en dook samen met haar in zee >>> daar gezoend
*zwijmohl*

maar daar bleef het bij we woonde toch te ver uit elkaar
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 17:33
red_hot_chilli_pieper
Citaat:
the exploding boy schreef:
bijprodukt?

tss...

maar idd. Door Rocky horror vooral

een uhm fijn bijrpoduct ?

ok ff de lange versie:
was orgiemeetingkje bij mn huis , en olga was moe dus mocht ze wel ff in mn bed (andere kamer) rusten ..en ik was ook moe .. en al met al waren we niet zo heel moe (vanaf dat punt vond de rest van de mensjes wel dat we wat hadden ) .. later die week moest ze me wat cultuurele bijstand verlenen en kwam logeren om the rocky horror picture show te laten zien ... de ochtend erna was ik verliefd op dr in ene .. t weekend erna vertelde ik t dr maar drong niet echt tot dr door ..naja die week na dat weekend zou ze woensdag avond ff langskomen om te meeten ze bleef logeren tot donderdag en dat werd tot vrijdag. ..uhm dat weekend daarna (zaterdag al) zou ik dr vragen maar uhm een zeker meisje die verstoorde mn aanzoek (he maartje ? ) toen heb ik hele dag in spanning en twijfel gezeten en uiteindelijk vroeg ik t toch aan t eind van t winkelen met zn 3en (maar toen waren we wel met zn 2en) ..naja toen was t dus aan .. maar t ging zo snel/vaag (bovendien ben ik onzeker jochje) dat ik die avond t niet meer wist of t nou wel of niet aan was ..terwijl ik wachtte op dr (zouden uitgaan) en volgende dag had zij t zelfde vraagje in een smsje maar uiteindelijk meende we t allebei en hadden we allebei geen spijt en zijn we nu alweer bijna 3 maanden verder

pff zoiets is t verhaal

Oud 12-02-2002, 17:45
red_hot_chilli_pieper
maar inderdaad hierow dus ook internet love ..uiteindelijk.

maar tis gewoon een nieuw communicatiemiddel he daar komt t door
Oud 13-02-2002, 16:17
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
*whehe*
via onderbouwfeest.. omdat hij in de het schoolbestuur blabla voor feesten zat, moest hij daar bij zijn (hij zit in de 5e). ik was een beetje aan het beuken tegen een vriendje uit de 1e (minipit) en toen sprong hij er op eens bij. dat vriendje heeft me toen aan hem voorgesteld (hij kende mn vriend omdat zijn oudere broer ook in de 5e zit) en blabla gaan praten. toen op msn toegevoegd en toen vertelde ik hem dat ik hem leuk vond toen ik in de eerste zat. toen hebben we een paar weken gewoon steeds gepraat enzow, en toen vroeg hij of ik n keer meeging poolen enzow...dat gedaan..bijna elke dag naar de kroeg geweest, en een week later zoende we daar voor het eerst. toen waren we een week lang heel verlegen tegen elkaar...en toen oppet kerstgala..begon het...
Oud 13-02-2002, 17:17
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Bazz schreef:
En ik.. tjah.. m'n ex ontmoette ik op vakantie... ze woonde alleen 50km van me vandaan. Ik bleef een week langer dan zij in Griekenland, en tjah heeeeewl veeeeewl ge-msnt
Toen kwam ik terug
weer veel ge-msnt >>> en toen kwam zij naar het strand in N'wijk (*woont in Lisse* nog geen 10km van N'wijk af) DUS ik wilde 'toevallig' oowk naar het strand. Ze wist van nix en toen ik haar zag lopen rende ik naar haar toe (van achter ) en dook samen met haar in zee >>> daar gezoend
*zwijmohl*

maar daar bleef het bij we woonde toch te ver uit elkaar
Wat romantisch! Lief! Jammer dat het nix is geworden!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2002, 17:54
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Het is een klasgenoot van me
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 18:39
Verwijderd
Via mijn broer, die bleek wel een errugh leuk jaargenootje te hebben. En toen m'n broer met hem in gesprek was heb ik me er mee bemoeit, we hebben een hele gezellige avond gehad, en o.a. een paar potjes pool gespeeld (ik bakte er helemaal niets van) En toen begonnen we te msn-en en te sms-en, later heeft hij een paar keer gebeld.
Toen vroeg hij heel lief of hij me nog een keertje mocht leren poolen Dat hebben we gedaan, en het was heel gezellig (hoewel ik alle potjes gewonnen heb )
Dat was de 14e, dus morgen (op valentijnsdag!!) hebben we een maand
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 18:49
koRn freak
koRn freak is offline
ik ken mn boyfriend via mn BESTE vriendin!! ik heb haar dit jaar pas leren kennen, maar zij kende HEM al 4 jaar. ik had HEM toen 1x gezien, omdat ik met mn beste vriendin meeging, naar haar vriendenclubje, en toen ik HEM zag....was ik meteen verkocht!!! en wat bleek...HIJ vond mij ook leuk!! ooh...als mn vriendin er nou niet was....
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 19:13
Verwijderd
tijdens uitgaan. er liep toen een andere jongen achter me aan, en toen moest ik steeds met hem (degene di nu m'n vriendjuh is) stiekem afspreken die avond (bij de sigarettenautomaat hehe alleen roken we allebei niet ). Het sloeg nergens op maar was wel geinig. Ik wist dat er iets was want diezelfde nacht droomde ik meteen van hem en in die week nog 2x. Nou daarna weer elkaar gezien tijdens uitgaan en hij had m'n nummer toen hebben we een keer overdag afgesproken, toen was hij bij me thuis. En toen kwam m'n moeder naar boven die vertelde dat m'n buurmeisje (16 jaar) was overleden (meningokok C)
dus toen heeft hij me onwijs lief gesteund enzow de daarop volgende tijd waardoor we al vrij snel een hechte band kregen.

Damn hij is zooooooo lief!!

*zwijmel*

kuzzies

Alicia
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 20:20
Yolcu
Yolcu is offline
Alle verhalen hier zijn wel romantisch

Ik wilde eigenlijk geen reactie geven maar ik kan het nu niet laten.. dus hier komtet.. naja ik zal het proberen in het kort te vertellen, de lange versie heeft al meerdere keren op dit forum gestaan dus...

Nou het begon allemaal in de zomer van 2000, toen begonnen we met ICQ-en. Was gewoon heel oppervlakkig, ging over school en werk enzo.. we chatten maar 1x in de 2 weken ofzo, dus toen ik hem half oktober weer eens aansprak op ICQ, vertelde ie dat ie nieuw werk had. Hij vertelde dit op zaterdag 14 oktober, dat weet ik nog omdat ik de dag ervoor (vrijdag de 13e) was gaan winkelen met een paar vriendinnen van me, en toen was er net een nieuwe telefoonwinkel geopend in de stad, en daar werkte wel een leuke jongen.

Magoed de 14e vertelde ie dus dat ie nieuw werk had, en ik vroeg waar dan. Dus hij vertelde dat ie in een nieuwe telefoonwinkel werkte in de stad, en dat ik vast niet wist welke. Maar ik wist dus wel welke

(FFFFFFFFFFFFFWWWWWWWD) (ff doorspoelen)

na een paar weken heel intensief chatten en smsen (echt uren achter elkaar..) begon ik steeds meer voor hem te voelen. dat was heel raar, want ik kende hem eigenlijk helemaal niet. Ik wist wel veel van z'n innerlijk, maar dat is toch anders. Magoed op een avond zou ik gaan stappen, en ik vroeg of hij ook ging. Maar hij kon niet, want hij moest naar een verjaardag. Toen ik in de stad was moest ik telkens aan hem denken.. ik keek eigenlijk naar elke jongen zo van: zou hij het zijn??

Die avond moest ik van m'n beste vriendin mee naar een andere kroeg dan onze stamkroeg, want ze moest ff dr broer zoeken. Wij komen daar binnen en ik zie daar wel een hele leuke jongen staan. Dus ik vertel dat aan m'n beste vriendin.. dak die jongen die daar staat wel een lekker ding vond. Zij schrikt en zegt: dat is toch die jongen van die telefoonwinkel??

Hehe dat had ik dus niet eens door, ik had hem ook pas 1x gezien. Maar het bleek hem wel te zijn, en ik ben naar hem toegelopen, met de vraag of hij soms Stefan was. Het eerste wat ie zei, was: 'Ja, ben jij ... '

Nou die avond heel even gekletst, toen moest ik even meelopen met een andere vriendin van me, want die moest al naar huis. Die nacht al superveel gesmst en heel de week ontiegelijk veel gechat. Ik was verliefd

Toen was het 11/11, en kwam ik hem tegen, en nog gebeurde er nix. Ik heb wel met hem gepraat maar mijn vriendinnen en zijn vrienden waren ons echt aan het koppelen en daar heb ik een hekel aan, dus werd ik een beetje chago. Na 11/11 hebben we nog meer gechat en toen hebben we maar eens afgesproken, just the two of us, om elkaar eindelijk eens normaal te leren kennen. Die avond hebben we voor het eerst gezoend.

Dat was 16 nov 2000 en nu, bijna 15 maanden later, ... leefden zij nog lang en gelukkig
Oud 13-02-2002, 20:35
simple creed
simple creed is offline
ik heb mijn vriend ook via internet ontmoet. Ik kende hem al 6 maanden via internet. Ik had tussendoor nog 2 vriendjes. We chatten van het begin af aan elke dag een uur of meer. We vertelden elkaar echt alles. MAar zo'n speciaal gevoel of de drang om elkaar te ontmoeten was er nooit. Tot na die 6 maanden. Ik had toen nog een vriend. MAar in 1 keer besefte ik dat ik een speciaal voor hem had. Ik vertelde dat aan mijn vriend en hij bleek dat gevoel ook te hebben. Toen heb ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriend. En 10 dagen later ofzo heb ik mijn vriend ontmoet en het was echt super tussen ons! Morgen (op valentijnsdag) zijn we al weer 4 maandjes samen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 20:37
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
ik ken haar via een vriendin van me uit een lagere klas.

ik kon haar eerst alleen "via" dat andere meisje zien heheh

na een tijdje zag die ene wel van dat ik erg vaak naar haar vriendin vroeg enzo

een keer sprak ik met haar af vrijdag om naar waterlooplein te gaan

vastberaden spaarde ik al mijn moed bijeen en.....

pakte haar handje vast

na een stukje te hebben gelopen draaide ik naar haar toe, keek er aan.. en we zoenden, en die avond vroeg ik nog erg onsubtiel over de telefoon "hebben we nu wat?"
Oud 13-02-2002, 20:53
LOUNGE
LOUNGE is offline
Ik kwam al een tijdje in een discotheek. Op een gegeven moment was het al een beetje standaard geworden. Elke keer maar weer dezelfde gezichten. Zo ook A. Eerst vond ik hem alleen leuk om te zien maar had er verder geen gedachte bij. Naarmate ik hem beter leerde kennen ..wassie toch wel heel leuk !!..Zo hebben we toen daar ook gezoend (niet echt romantisch )en nu zijn we weer 4 mnd en 2 wk verder..HaPpY ToGhEtER!!!

[Dit bericht is aangepast door LOUNGE (13-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 22:14
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Echt veeeeeel mensen kennen elkaar via Internet zeg, had ik echt niet verwacht gewoon! Maar wel heel leuk
Ik ken mijn vriendje van t uitgaan...Ben met m in contact gekomen via een ex die hem ook kende etc. Tjah, zo'n super verhaal is t niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 11:37
Verwijderd
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Echt veeeeeel mensen kennen elkaar via Internet zeg, had ik echt niet verwacht gewoon! Maar wel heel leuk
Ik ken mijn vriendje van t uitgaan...Ben met m in contact gekomen via een ex die hem ook kende etc. Tjah, zo'n super verhaal is t niet eigenlijk.

3 op de 5 ontstaan door internet en 1 op de tien is al aan kinderen toe.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 20:41
hellokitty
hellokitty is offline
op de kermis....
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 20:50
Verwijderd
van de chatzone op deze site
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 21:33
Sithan
Sithan is offline
Op een feesie waren we helemaal lam en toen gingen we zoenen alleen toen maakte ik nogal harde opmerkingen over haar...2 dagen daarna op school vonden we da we niets wilden...maar ik moest het nog ff goed maken van die kutopmerkingen dus toen wilde ik haar kaartjes voor de bios geven en toen moest ik mee van haar...en van het een kwam het ander....
Oud 21-02-2002, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
*kei-sweet verhaal *
waaaah dat lijkt me echt zo tohof!! Eerst denken dat het toch alleen een one-night-stand wordt en dan opeesn een relatie hebben
Aaaah * wordt helemaal vrolijk als ze dit soort dingen leest* *is verliefd* *zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 01:55
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Hoe heb jij je liefje ontmoet?
Niet van toepassing.
Oud 21-02-2002, 13:20
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
7-8-2000 tmf chatbox kanaal gothic hij kwam daar ff binnenvallen en ging met een chatvriendin vanmij kletsen,ik zat btje meetekijken had niet echt zin om te chatten en toen zette hij zijn icqnummer daar neer voor die vriendin van mij maar toen had ik hem maar ook ff geadd. toen begonnen we te kletsen was heel leuk enz en toen kwamen we op onderwerp *lowlands* zouden we allebei naar toe gaan en toen zouden we elkaar daar wel ff zien en toen hadden we 23 aug. afgesproken op lowlands bij de brugtrap ding bovenop en dat was heel gezellig en savonds waren we allebei btje aangeschoten en toen begonnen we opeens te zoenen.. ja en dat beviel wel dusz sindsdien..nu ong 18 maandjes
Oud 21-02-2002, 13:44
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
**thuggirl** schreef:
eh, heb geen vriendjuh, maare wel afgesproken met héél leuke jongen van msn, en the first was tmf.....

ik heb hem gezien,enhij was k-e-i-l-e-u-k!!!! en mijn vriendjuh nu
woont alleen 50 km van me af
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 17:41
bracelance
bracelance is offline
kort samengevat

-msn
-film
-zoenen
-zwembad
-verkering
Oud 21-02-2002, 18:16
Troffee
Troffee is offline
Citaat:
bracelance schreef:
kort samengevat

-msn
-film
-zoenen
-zwembad
-verkering

das idd kort samengevat

Oud 21-02-2002, 18:19
Verwijderd
via school...eerst gewoon vrienden, en toen opeens heeeeule goeie vrienden zeg maar... EN MORGEN GA IK MET DR NAA RPARIJS OMDAT WE N HALF JAAR HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo moest ik ff kwijt..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 19:19
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
waaaah dat lijkt me echt zo tohof!! Eerst denken dat het toch alleen een one-night-stand wordt en dan opeens een relatie hebben
Aaaah * wordt helemaal vrolijk als ze dit soort dingen leest* *is verliefd* *zwijmel*

Wat leuk om te horen!!! Niemand vindt *ons verhaal* leuk om te horen.. Toen ik het vriendinnen enzo vertelde zaten ze erbij zo van: Goh wat leuk, boeie.. Toch nog iemand die het wel leuk vindt! *is ook heel erg verliefd* *kwijl*

Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 19:52
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Het valt me op dat er hier wel veel internet love is?
Mja... bij mij is het in ieder geval niet zo!

Is ook best wel een lang verhaal hoor!
Zo... Hij zit op m'n school en had me al een tijdje opgemerkt.
Maar ik had toen een vriend en had alleen maar oog voor die vriend.
Hij (mijn huidige vriend) stuurde me enkele smsjes en ik stuurde terug zonder te weten wie het was. Maar na een weekje stopte het weer zonder dat ik wist waarom.
Een half jaar verder add er inneens een jongen zich toe aan mijn msn lijst.
Ondertussen had ik hem al opgemerkt en had ik geen vriend.
Die jongen die zich adde, was een vriend van hem
en hij vertelde me dat mijn huidige vriend al een hele tijd op me verliefd was.
Dus logische reactie daarop, mondje viel open! Wat zag een 2 jaar oudere mooie en populaire jongen in mij??
Ik stuurde dus maar snel een bericht naar hem! en hij stuurde dolgelukig terug!
Daarna volgde een periode van verlegen gesprekjes en ontzettend veel smsjes sturen naar elkaar!
We werden vrienden, en ondertussen zijn we onafscheidelijk! voor 5 maanden! -x-
Reageren

Regels voor berichten