Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 12:42
Verwijderd
Ik heb sinds kort weer een vriendinnetje en daar ben ik erg blij om want ik vind haar echt heel leuk. Ze woont alleen een eind weg (gelukkig heb ik ov), dus kunnen we elkaar meestal maar 1 x per week zien ofzo. Ik ben bang dat het daardoor (en ook doordat ik dus verder in die tussenperiode niet echt in contact met haar sta omdat we geheel andere levens hebben) gaat lijken op een reeks one night stands. Ik wil dus graag het gevoel hebben dat ik écht een vriendin heb en ben bang dat dat niet lukt. Hoe doen jullie dat, of hoe zouden jullie dat doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2002, 12:46
Loesje
Loesje is offline
Toch proberen om door de week zoveel mogelijk contact te houden dmv mail, sms, bellen enz
Oud 17-02-2002, 13:38
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik had een vriendin in limburg die zag ik dus echt amper en tussendoor spraken we ook niet echt dus ik snap wat je bedoelt ..toendertijd deed t me niet heel veel (soms wel) want ik wou toch niet echt iemand om me heen(grappig dat ik ditzelfde nu andersom moet ervaren ..maar als we elkaar zagen was t wel altijd vrij hevig (denkwel t hevigst dat ik ooit gehad heb) maarr toen ik meer aandacht nodig begon te hebben (door problemen) en t serieuser wou heeft ze t wel uitgemaakt .. achteraf gezien maargoed ook
Oud 18-02-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
ik had een vriendin in limburg die zag ik dus echt amper en tussendoor spraken we ook niet echt dus ik snap wat je bedoelt ..toendertijd deed t me niet heel veel (soms wel) want ik wou toch niet echt iemand om me heen(grappig dat ik ditzelfde nu andersom moet ervaren ..maar als we elkaar zagen was t wel altijd vrij hevig (denkwel t hevigst dat ik ooit gehad heb) maarr toen ik meer aandacht nodig begon te hebben (door problemen) en t serieuser wou heeft ze t wel uitgemaakt .. achteraf gezien maargoed ook

Ja snap ik. De paar keer dat ik 'r nu gezien heb was het ook vrij hevig en idd heviger dan ik vroeger had. Misschien omdat je ook in de tussentijd het op moet houden ofzo Maar we bellen wel veel enzo, dus ik hoop dat 't wel lukt en anders vette pech. Eerst ff proberen.
Ik heb niet zozeer problemen ofzo, maar ik weet niet, als ik verliefd op iemand ben wil ik diegene ook om me heen hebben en het geeft dan gewoon een goed gevoel dat je moeite voor elkaar doet en elkaar waardeert en elkaar veel vertelt en gewoon 'er voor elkaar bent' (kots, maar 't is wel waar) en dat is wat moeilijk als je niet dicht bij elkaar woont.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 15:58
miro
miro is offline
Ik denk dat je zelf ook wel weet dat als je meer het gevoel van " iets met dr hebben" wilt krijgen, dat je gewoon meer contact moet houden. En waarom doen jullie door de week niks? omdat jullie allebei een eigen leven hebben? Wil je haar dan niet in jouw leven of jij in haar leven? Ik denk dat het een kwestie is van meer aandacht besteden aan elkaar, dus ook bellen,smsen,emailen,schrijven msnen (genoeg mogelijkheden).

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 16:05
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Ik heb niet zozeer problemen ofzo, maar ik weet niet, als ik verliefd op iemand ben wil ik diegene ook om me heen hebben en het geeft dan gewoon een goed gevoel dat je moeite voor elkaar doet en elkaar waardeert en elkaar veel vertelt en gewoon 'er voor elkaar bent' (kots, maar 't is wel waar) en dat is wat moeilijk als je niet dicht bij elkaar woont.

dat ken ik heb ik zelf ook (dus vind t ook geen *kots*)(ok soms heb ik t niet..maar das zelden) ..maar hoe je t zo omschrijft is t toch wel de perfecte situatie als t afstand niet is zijn er meerdere dingen waardoor t zo niet kan.

en ff ontopic ..ja ik verlangde meer en meer naar zoietrs als wat je omschrijft met die ex maarja dat ging niet gewoon.ik bedoel leystad-maastricht is best ver

Oud 18-02-2002, 16:41
Psychoot
Psychoot is offline
Wij wonen ook aardig ver uitelkaar, ikke Maastricht en zij Hilversum, dus wij zijn ook niet altijd bijelkaar, maar als je elkaar dan weer ziet is het des te leuker. Je hebt dan nog iets om naar te verlangen. En we sms'en,msn'en en bellen ook heel veel, dus qua contact zit het wel goed.
Oud 18-02-2002, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Psychoot schreef:
Wij wonen ook aardig ver uitelkaar, ikke Maastricht en zij Hilversum, dus wij zijn ook niet altijd bijelkaar, maar als je elkaar dan weer ziet is het des te leuker. Je hebt dan nog iets om naar te verlangen. En we sms'en,msn'en en bellen ook heel veel, dus qua contact zit het wel goed.

hehe ruilen? die van mij woont in Maastricht en ik in Bussum

Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
dat ken ik heb ik zelf ook (dus vind t ook geen *kots*)(ok soms heb ik t niet..maar das zelden) ..maar hoe je t zo omschrijft is t toch wel de perfecte situatie als t afstand niet is zijn er meerdere dingen waardoor t zo niet kan.

en ff ontopic ..ja ik verlangde meer en meer naar zoietrs als wat je omschrijft met die ex maarja dat ging niet gewoon.ik bedoel leystad-maastricht is best ver
Ja precies... ik heb niets aan alleen iets fysieks, althans, dat is niet waar ik op dit moment op uit ben en zeker niet op deze afstand (al is ze écht megamooi vind ik). Maar goed, het gaat wel werken denk ik. Ik zie het nou wat minder somber in dan net. Afstand is inderdaad maar één factor die het moeilijker maakt en de andere factoren zijn misschien veel lastiger te overkomen. Dus we zullen zien!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 14:20
Verwijderd
Zo moet je het dus zeker niet zien. Ik zie mijn vriend ook alleen in weekend. En ik kan echt niet zeggen dat ik het voel als een reeks one-night-stands. Als je jezelf dit aanpraat ga je het nog geloven ook! Komop, als je geen mogelijkheid hebt om haar door de week te zien is het logisch dat er een soort explosie komt als je elkaar weer ziet... En daar is helemaal nix mis mee. Als je elkaar wel gewoon vertrouwt, veel praat, veel verteld, belt, msnt, dus als het contact goed is, dan gaat het echt wel hoor!

Ik weet het niet hoor, maar ik krigj het idee dat je gewoon twijfelt aan je relatie met der. Ik hou echt heel veel van mijn vriend en als het moet wacht ik steeds een maand om hem te zien. Daardoor ga ik niet minder van hem houden, misschien zelfs wel meer. Dan ga je veel meer waarde hechten aan de tijden dat je wel samen bent! Als jij echt om je vriendin geeft, dan hoef je ook niet bang te zijn dat het gaat voelen als one-night-stands. Zo ervaar ik het ook zeker niet!

Laat in ieder geval niet de afstand jullie relatie verpesten, want als sterk genoeg is lukt het. En er komt een tijd dat je elkaar veel meer kunt zien!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 15:10
Verwijderd
Dark Voice,

Ik zeg ook niet dat ik het zo zie, ik zeg alleen dat ik bang ben dat het zo gaat voelen. Maar goed, je hebt gelijk, ik moet er dan iets meer in geloven en dat doe ik meestal ook hoor, maar zeker omdat we pas 1,5 week nu wat hebben is het even wennen enzo. Je wil elkaar dan zeker vaak zien en als dat niet lukt is dat een beetje frustrerend. En er moet denk ik even de balans gevonden worden. Het gaat nu sowieso wat moeilijk omdat ze in een verhuizing zit enzo. Ik vertrouw haar wel dus dat is ook geen probleem.
Ik zeg btw ook absoluut niet dat ik het erg vind dat het zo heftig is als we elkaar zien

Maarre bedankt voor de motivatie die je me geeft
Met citaat reageren
Oud 19-02-2002, 16:03
Psychoot
Psychoot is offline
Citaat:
Evergreen schreef:
Dark Voice,

Ik zeg ook niet dat ik het zo zie, ik zeg alleen dat ik bang ben dat het zo gaat voelen. Maar goed, je hebt gelijk, ik moet er dan iets meer in geloven en dat doe ik meestal ook hoor, maar zeker omdat we pas 1,5 week nu wat hebben is het even wennen enzo. Je wil elkaar dan zeker vaak zien en als dat niet lukt is dat een beetje frustrerend. En er moet denk ik even de balans gevonden worden. Het gaat nu sowieso wat moeilijk omdat ze in een verhuizing zit enzo. Ik vertrouw haar wel dus dat is ook geen probleem.
Ik zeg btw ook absoluut niet dat ik het erg vind dat het zo heftig is als we elkaar zien

Maarre bedankt voor de motivatie die je me geeft

Het kan idd frustrerend verschil, maar positief blijven denken. Als je elkaar dan weer ziet dan is het wel des te leuker en alles waard. En qua ruilen, ok
Oud 21-02-2002, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Psychoot schreef:

Het kan idd frustrerend verschil, maar positief blijven denken. Als je elkaar dan weer ziet dan is het wel des te leuker en alles waard. En qua ruilen, ok
Ja blijf ook wel positief denken, maar zeker omdat we net wat hebben en 't nou niet lukt (door omstandigheden die dus niet zullen aanhouden) vond ik het ff irri. Maar ik blijf wel posi en idd als ik 'r zie vind ik 't leuk genoeg.

Kan je me dan wel ff de specificaties van die van jou geven voor we ruilen?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 11:48
Masked Mage
Masked Mage is offline
ik zie mijn vriendin al 2 van de 3 maanden dat we hebben niet
dus echt werken doet het niet
Oud 21-02-2002, 11:54
Dotcom
Dotcom is offline
Ik ken een meid en in principe pasten we perfect bij elkaar, alleen de 140km was voor haar een probleem.
Voor mij niet, want via de chat had ik ook het gevoel dat ik bij haar was.
En ik hoef niet per sé seks te hebben of te zoenen (zij kennelijk wel anders maakte ze er geen probleem van). Ik zou er echt wel elk weekend reizen voor over hebben, en een half jaartje vliegt zo voorbij, waarna ze hierzo kwam studeren.
Maar op het eind bij de chat zei ze dat ze me niet leuk vond en alleen leuk vond om mee te chatten.
Twee opties: Ze heeft dus de hele tijd gelogen en mij gebruikt voor haar vermaak (tja ik weet haar geschiedenis ook niet he), of ze wou gewoon van me af zijn.
Oud 21-02-2002, 12:55
MeCute1983
MeCute1983 is offline
heej, heb je een vriendinnetje leuk voor je joh! *en daar moet ik op zo'n manier achter komen* *trekt pruillip*

Uhm jah, ontopic, gewoon veel contact houden door de week. Bellen, smsen, mailen, msnen.. de technologie van tegenwoordig Verder ben ik het wel met miro eens, je moet haar gewoon proberen te betrekken in je eigen leven (en vice versa natuurlijk).
Oud 22-02-2002, 09:21
Verwijderd
DOTCOM:

Ik heb geen zin in een contact dat alleen uit gemsn of gesms of whatever bestaat. Jij mag daar genoeg aan hebben; ik niet. Het fysieke gedeelte is ook belangrijk vind ik. Praten als we bij elkaar zijn tegenover praten als we elkaar bellen maakt heel veel uit vind ik. Een wereld van verschil. Dus jouw gedachte gaat voor mij niet op. Maar dat meisje heeft je idd een beetje belazerd. Wel sterkte natuurlijk.

MeCute

Tnx had 't je best persoonlijk willen vertellen maar mjah je bent niet veel meer op msn Probleem is dat we allebei best wel een 'eigen leven' hebben en we denk ik best veel waarde aan onze vriendengroepen hechten. Om daar nou bij te gaan hangen vind ik wat lastig. Zeker omdat ze zo'n hechte groep heeft. Maar goed, we zien wel Dat komt wel als het goed gaat zeg maar het is nog zo pril blablabla.

Hoe staat het met jou en de mannen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten