Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je zelf ook wel weet dat als je meer het gevoel van " iets met dr hebben" wilt krijgen, dat je gewoon meer contact moet houden. En waarom doen jullie door de week niks? omdat jullie allebei een eigen leven hebben? Wil je haar dan niet in jouw leven of jij in haar leven? Ik denk dat het een kwestie is van meer aandacht besteden aan elkaar, dus ook bellen,smsen,emailen,schrijven msnen (genoeg mogelijkheden).
Succes ermee |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ff ontopic ..ja ik verlangde meer en meer naar zoietrs als wat je omschrijft met die ex maarja dat ging niet gewoon.ik bedoel leystad-maastricht is best ver ![]()
|
Wij wonen ook aardig ver uitelkaar, ikke Maastricht en zij Hilversum, dus wij zijn ook niet altijd bijelkaar, maar als je elkaar dan weer ziet is het des te leuker. Je hebt dan nog iets om naar te verlangen. En we sms'en,msn'en en bellen ook heel veel, dus qua contact zit het wel goed.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo moet je het dus zeker niet zien. Ik zie mijn vriend ook alleen in weekend. En ik kan echt niet zeggen dat ik het voel als een reeks one-night-stands. Als je jezelf dit aanpraat ga je het nog geloven ook! Komop, als je geen mogelijkheid hebt om haar door de week te zien is het logisch dat er een soort explosie komt als je elkaar weer ziet... En daar is helemaal nix mis mee. Als je elkaar wel gewoon vertrouwt, veel praat, veel verteld, belt, msnt, dus als het contact goed is, dan gaat het echt wel hoor!
Ik weet het niet hoor, maar ik krigj het idee dat je gewoon twijfelt aan je relatie met der. Ik hou echt heel veel van mijn vriend en als het moet wacht ik steeds een maand om hem te zien. Daardoor ga ik niet minder van hem houden, misschien zelfs wel meer. Dan ga je veel meer waarde hechten aan de tijden dat je wel samen bent! Als jij echt om je vriendin geeft, dan hoef je ook niet bang te zijn dat het gaat voelen als one-night-stands. Zo ervaar ik het ook zeker niet! Laat in ieder geval niet de afstand jullie relatie verpesten, want als sterk genoeg is lukt het. En er komt een tijd dat je elkaar veel meer kunt zien! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dark Voice,
Ik zeg ook niet dat ik het zo zie, ik zeg alleen dat ik bang ben dat het zo gaat voelen. Maar goed, je hebt gelijk, ik moet er dan iets meer in geloven en dat doe ik meestal ook hoor, maar zeker omdat we pas 1,5 week nu wat hebben is het even wennen enzo. Je wil elkaar dan zeker vaak zien en als dat niet lukt is dat een beetje frustrerend. En er moet denk ik even de balans gevonden worden. Het gaat nu sowieso wat moeilijk omdat ze in een verhuizing zit enzo. Ik vertrouw haar wel dus dat is ook geen probleem. Ik zeg btw ook absoluut niet dat ik het erg vind dat het zo heftig is als we elkaar zien ![]() Maarre bedankt voor de motivatie die je me geeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het kan idd frustrerend verschil, maar positief blijven denken. Als je elkaar dan weer ziet dan is het wel des te leuker en alles waard. En qua ruilen, ok ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan je me dan wel ff de specificaties van die van jou geven voor we ruilen? ![]() |
![]() |
|
Ik ken een meid en in principe pasten we perfect bij elkaar, alleen de 140km was voor haar een probleem.
Voor mij niet, want via de chat had ik ook het gevoel dat ik bij haar was. En ik hoef niet per sé seks te hebben of te zoenen (zij kennelijk wel anders maakte ze er geen probleem van). Ik zou er echt wel elk weekend reizen voor over hebben, en een half jaartje vliegt zo voorbij, waarna ze hierzo kwam studeren. Maar op het eind bij de chat zei ze dat ze me niet leuk vond en alleen leuk vond om mee te chatten. Twee opties: Ze heeft dus de hele tijd gelogen en mij gebruikt voor haar vermaak (tja ik weet haar geschiedenis ook niet he), of ze wou gewoon van me af zijn.
|
![]() |
heej, heb je een vriendinnetje
![]() ![]() ![]() ![]() Uhm jah, ontopic, gewoon veel contact houden door de week. Bellen, smsen, mailen, msnen.. de technologie van tegenwoordig ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
DOTCOM:
Ik heb geen zin in een contact dat alleen uit gemsn of gesms of whatever bestaat. Jij mag daar genoeg aan hebben; ik niet. Het fysieke gedeelte is ook belangrijk vind ik. Praten als we bij elkaar zijn tegenover praten als we elkaar bellen maakt heel veel uit vind ik. Een wereld van verschil. Dus jouw gedachte gaat voor mij niet op. Maar dat meisje heeft je idd een beetje belazerd. Wel sterkte natuurlijk. MeCute Tnx ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe staat het met jou en de mannen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
monoloog: seksueel misbruikt HelpMePlease | 42 | 31-05-2007 14:26 | |
Psychologie |
[Sociale situaties ontwijken] Ontwijkende Persoonlijkheids Stoornis MrOizo | 49 | 29-05-2007 20:29 | |
Liefde & Relatie |
Vreselijk soap drama... maar dan echt Mats | 37 | 03-04-2006 00:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
EO-jongerendag zus | 110 | 01-07-2003 11:01 | |
Liefde & Relatie |
Shit ze is erachter :S Jij-Jij | 176 | 17-05-2003 15:18 |