Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2004, 23:45
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hier mijn probleem:

Kep 2 relaties gehad. Ik was echt helemaal verliefd, at niet sliep niet dacht heel de dag aan hem. Tot ik zowat gek werd van me eigen en eindelijk vertelde aan die persoon. Zodra de persoon zegt dat het wederzijds is klap ik zowat helemaal dicht. Ik wordt angstig, misselijk en het benauwd me als ik er maar aan denk een relatie te hebben. Heb het een jaar vol gehouden toen mee gekapt.

Een tijd later kreeg ik weer een relatie. Dacht dat ik het nu wel aan kon Ook dit liep tot niets uit. Precies hetzelfde. Het benauwde angistige gevoel.

Toen hebk besloten om er niet meer aan te beginnen. Omdat ik denk dak er gewoon nog niet aan toe ben.

Nu is het weer zover. (na 2 jaar ofzo) Vind een persoon leuk. Liep er weken mee rond. Hij had al een vermoeden. Eindelijk durfde ik het te vertellen. Hij vind me dus ook leuk. Weer dat gevoel
Hij zei me dat we nog wel vrienden konden blijven.

Ik haat me zelf erom. Dak steeds weer mensen kwets. Waarom kan ik niet net zoals andere mensen zijn.. een leuke relatie hebben geen angst etc. Hoe kom ik er van af..? Ik voel me gewoon zo klote. Ik weet echt niet meer wat ik er mee aan moet

Wie heeft hier ook last van en wat kun je hier tegen doen?

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 00:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2004, 23:53
Big M
Big M is offline
Vanuit jouw ogen lijken alle relaties leuk, behalve de jouwe, maar geloof me, dat is niet zo. Ik heb het ook (weliswaar in lichte mate maar toch) en ik heb er best begrip voor. Je moet er niet over in gaan zitten en jezelf gaan haten want dan kom je alleen dieper in de put en dat wil je niet. Gewoon afwachten, ik snap ook wel dat je daar niks aan hebt maar al mijn problemen, van welke aard dan ook, zijn opgelost door rustig af te wachten.

succes ermee i.i.g.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 11:41
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
ah wachten dus.. nou dan kenk wel lang blijven wachten..
Naja iig is de vriendschap nu toch al helemaal verpest. Hij is zo afstandelijk als de pest, geef hem nog geeneens ongelijk ook. Misschien dak hem maar met rust laat en hem vemijd/ontloop. Misschien wel het beste voor ons alle 2..

een les die ik nu dus echt wel geleerd heb: niets over je gevoelens vertellen. Krijg je toch enkeld maar ellende mee, in mijn situatie dan.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 14:52
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
misschien ga je wel te snel en laat je je meezuigen waardoor je dingen doet die je liever niet wil doen. Bedenk: Jij bepaald zelf wat je leuk vind, of je dit nog wel wil en niemand anders. Als je er niet gelukkig van wordt dan maak jij het uit want jij wil dat. Klinkt egoistisch maar als je zelf gelukkig bent kun je een ander pas gelukkig maken.
Reageren

Regels voor berichten