Hier mijn probleem:
Kep 2 relaties gehad. Ik was echt helemaal verliefd, at niet sliep niet dacht heel de dag aan hem. Tot ik zowat gek werd van me eigen en eindelijk vertelde aan die persoon. Zodra de persoon zegt dat het wederzijds is klap ik zowat helemaal dicht. Ik wordt angstig, misselijk en het benauwd me als ik er maar aan denk een relatie te hebben. Heb het een jaar vol gehouden toen mee gekapt.
Een tijd later kreeg ik weer een relatie. Dacht dat ik het nu wel aan kon Ook dit liep tot niets uit. Precies hetzelfde. Het benauwde angistige gevoel.
Toen hebk besloten om er niet meer aan te beginnen. Omdat ik denk dak er gewoon nog niet aan toe ben.
Nu is het weer zover. (na 2 jaar ofzo) Vind een persoon leuk. Liep er weken mee rond. Hij had al een vermoeden. Eindelijk durfde ik het te vertellen. Hij vind me dus ook leuk. Weer dat gevoel
Hij zei me dat we nog wel vrienden konden blijven.
Ik haat me zelf erom. Dak steeds weer mensen kwets. Waarom kan ik niet net zoals andere mensen zijn.. een leuke relatie hebben geen angst etc. Hoe kom ik er van af..? Ik voel me gewoon zo klote. Ik weet echt niet meer wat ik er mee aan moet
Wie heeft hier ook last van en wat kun je hier tegen doen?