Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
volgens mij heb je dan niet goed gelezen
![]() maar ik geloof niet dat ik je mening gevraagd heb over dit soort dingen want dan kunnen we nl. ook beginnen over het africhten van honden het houden van katten of dierentuinen. ik vraag hier of iemand interesse heeft in deze vogels dus geef daar antwoord op of hou je mond |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Anyway, goede zaak, ik beledig zelf ook continu mensen dus kan ik het wel hebben als iemand mij beledigt. ![]() ![]() Zo'n buitenvolière is natuurlijk wel wat anders, al blijf ik van mening dat vogels meer ruimte nodig hebben dan zo'n hok. Maar ik bied je bij deze wel mijn excuses aan, ik heb het verkeerd gelezen. Ik las ergens het woord 'gevangenschap' en dat riep bij mij allemaal beelden op van zielige vogeltjes die in een kooi van 10 bij 10 cm worden gepropt, enzo. ![]()
|
![]() |
dat dacht ik al. ik baal enorm van dat soort vooroordelen. je kan het woord vogel niet noemen of je krijgt al meteen een hoop commentaar. je mag best eens komen kijken hoor
![]() ![]() btw volgende keer je ziektes bij je houden svp. kan je een hoop mensen mee kwetsen... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou heeeeel erg graag opnieuw zebravinkjes hebben en ik ben gek op japanse meeuwen, sowieso op alle vogels gewoon> het probleem is gewoon dat we op 2 plaatsen wonen: door de week hier en in het weekend ergens anders. We hadden al een kanarie en een rosella voor die situatie bestond en daar lopen we dus al mee te sukkelen omdat die beestjes gewoon aandacht nodig hebben. (Nu ja, de rosella is pas gestorven vanwege ouderdom, maar het mindere is dat de kanarie nu nog vaker alleen is).
Al hebben mijn moeder en ik allebei de wens om nog eens een mooie grote voliere te hebben. Ik kan het altijd eens ter sprake brengen ^^. En ik wil nog even het heerlijke geluid van de zebraatjes onder de aandacht brengen. Ze 'tetten' Geweldig -tetdetet-tet ![]() Het doet me trouwens wel denken nu aan de vogelgids door Bert Visscher ![]() ZO maar ff nieuwsgierig, kweken jullie voor de vogels op zich of kweken jullie ook prijsvogels? |
![]() |
|
![]() |
we zijn vorig jaar pas weer begonnen. mn vader heeft jaaaren (zo'n 30 jaar) vogels gehad. nooit wat mee gedaan. gewoon voor de gezelligheid, hij gaf de jongen gratis weg. vorig jaar had ik 2 zebra;'s gekocht voor een kooi en toen wilde mn vader weer een voliere. wat bleek: ik heb een neus voor "bijzondere" vogels. ik heb die gekuifde man gekocht omdat ie zo lelijk was. nu blijken er jongen uit te komen waar je tt-kuif-zebra's heel goed mee kunt kweken
![]() ik kocht daarna lelijke japanse meeuwen. eerst een witte met "wenkbrauwen". nu is er net een jong van die vogel uitgevlogen en dat is een prachtig beest, net als de jongen van de andere japanners ![]() nouja... nu zijn we dus langzaam begonnen met mooie vogels kweken en het gaat ons goed af ![]() we hebben trouwens van alles hoor. witkopnonnen (absolute prijsvogels!), zwarkopnonnen, witkopschedelnonnen, binsen, goulds, diamantduif en vast nog wel iets wat ik vergeet ![]() anyway, ik dwaal weer lekker af ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Oh wat leuk!!! Ik ga ook altijd wel graag kijken naar vogeltentoonstellingen, gewoon om al die varianten te zien en bij te leren
![]() ![]() Onze kanarie nu is wel heel zielig trouwens, die is gekweekt geweest voor kleur, maar was zelf niet goed genoeg. nu denk ik dat er een frisé in de bloedlijn heeft gezeten, want de veren van de vleugels groeien heel moeilijk en dwars. Soms heeft ie daar ook gewoon dikke stukken zitten enzo. Maar het beestje heeft er gelukkig geen last van ![]() *dwaal af* Ik zal het iig nog eens aankaarten en als het zover is, jullie in gedachten houden ^^. Diamantduifjes zijn ook zo schattig... ![]() |
![]() |
|
![]() |
lol nee heb geen parkieten
![]() ![]() welke kleur heeft je kanarie? want als je er een goede vogel tegenaan zet kan je op zich hele mooie jongen eruit krijgen. ben zelf niet zo'n fan van friseeeees. ben gek op kanaries. hoe wilder de kleur hoe beter. heb ooit een mooie zwart gezoomde rode gezien. maaaaarjaa mn pappie wil geen kanaries ![]() ![]() lol we dwalen wel lekker af he? ![]() |
Advertentie |
|
|
|