Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb je nog nrs op mp3 ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
![]() schrijf ze meestal uit op partituur, met tekst eronder (nog op "de oude manier" zeg maar)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Drumstel geeft muziek en dat hoort bij mijn lijfstijl. Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 21:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik klein was speelde ik heel fanatiek blokfluit in uniformpje bij een britsese choolkoor, toen ging ik ook zingen maar de lerares werd altijd boos op mij omdat ze zei/dacht dat ik niet mee aan het zingen was maar lucht aan het happen was. Toen ben ik naar een andere school gegaan en ben ik piano gaan spelen in een highschool band en kreeg ik elke week les aan huis door een arabier genaamd mohammed. De piano kon niet mee met de verhuizing dus ben ik gitaar gaan spelen, eerst spaans en toen electrisch en daarbij gezongen op open dagen van mn leraar waar ik overigens een zingtrauma van heb overgehouden. Ook maakte ik met een vriendinnetje die veel beter kon zingen en gitaar kon spelen schattige nummers die we opnamen op tapejes. Toen ben ik djembe gaan spelen en mocht ik soms meespelen met oudere mensen die trommelde voor een afrikaans dans clubje. Nu speel ik sinds een aantal jaar drums en ook in een bandje maar dat is nu een beetje verwaterd omdat niemand meer tijd heeft omdat iedereen ergens anders is gaan studeren. Ik ben niet echt dedicated, maar muziek maken hoort wel bij mn lifestyle. Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 10:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik bedoel dat ik hem niet meeneem met uitgaan, en naar het vondelpark, en naar mijn opa en oma. moet je je instrument overal mee naartoe nemen, of veel oefenen? coole redenering. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() IK NEEM HEM NIET MEE IK HAAT VIOOLSPELEN! |
![]() |
||
Citaat:
He, jij vraagt of het normaal is dat ding alleen mee te nemen naar les, ik geef antwoord volgens mijn mening. Is normaal, mits je er thuis ook op speelt en niet alleen op les.
||
Citaat:
Ik snap je ook niet helemaal meer hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hihi <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten eerste het is geen instrument en ten tweede elke vorm van muziek maken/ instrument bespelen is zo moeilijk als je het zelf maakt. |
![]() |
||
Citaat:
Ben ik niet met je eens. Viool spelen zal altijd moeilijker te leren zijn dan bv gitaar of piano spelen. Je stem goed kunnen controleren zal altijd moeilijker zijn dan wat lucht in een dwarsfluit plaatsen en je vingers goed neerzetten. Maar boeit verder ook niet, zijn het gewoon niet met elkaar eens ![]()
||
Citaat:
![]() ik moest verplicht een jaar klarinet voor ik over mocht stappen op sax, heb 4 jaar altsax gedaan en nu mn 3de jaar tenorsax gister heb ik mn laatste solistenconcours gedaan, limburgse kampioenschappen ![]() ![]() de harmonie blijft super daar krijg je me niet meer weg, verder heb ik 3 jaar schoolband gedaan en nog wat losse dingen erbij t is tegenwoordig wat minder mn "lifestyle" als een tijd terug maar k zou zeker niet meer zonder kunnen
|
![]() |
|
|