Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Benodigdheden: - vaste-internet verbinding, breedbandje is wel handig ![]() - pc die dag en nacht aanstaat - des te sneller je upload des te beter
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan neem ik de banners erbij en begrijp ik dat het af en toe down is. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je hebt toch echt een overeenkomst met je host als je webspace huurt. Als zij zich er niet aan houden dan heb jij als gebruiker alle recht om juridische stappen te ondernemen. Andersom net zo natuurlijk. Betalende services via internet, ik koop bijna alleen maar via internet, maar dan wel bij webshops die goede recenties hebben, als je voor het eerst bij een onbekende webshop iets koopt, koop dan iets goedkoops, als dat goed gaat dan kan je eventueel iets duurders kopen. Ik heb tot nu toe nog geen enkele slechte ervaring gehad met webshops, mijn apparatuur (gemiddelde waarde per bestelling ongeveer €1000,-) wordt altijd netjes afgeleverd.
||
Citaat:
![]() Als ik ooit de stap zou zetten zou de bal waarschijnlijk wel aan het rollen gaan. Het is gewoon omdat ik nog nooit iets gekocht heb via het net. ![]()
|
![]() |
|
|