Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 21:30
leintjuh
leintjuh is offline
eej iedereen

ik heb vanaf 9-8-2001 een vriend. Ik zie hem af en toen door de weeks en in het weekend slapen we bij elkaar.
Maar de laatste tijd doet ie een beetje vaagies!

Ik was met een vriendin van me naar trance energy geweest. De volgende dag vroeg die aan me of ik nog leuke jongens had gezien. Het was de eerste x dat ik naar zo'n groot feest ben geweest en ik kwam ramon tegen die werkt bij de beveileging ik ken hem van school. Dus ik zei tegen hem dat ik ook met leuke jongens had gekletst. Toen was et echt een hele tijd stil dus ik wil hem een zoen geven draait ie zijn hoofd om zegt ie heb je dat ook met andere jongens gedaan. Dus ik zo van NEE tuurlijk niet.
Maar hij zei weer niks terug. Half uur laten gaf die me een knuffel en zoende die me gewoon weer.

Maar zelf maakt ie vaak geintje svan dat ie nog een ander meisie heeft enzo. Maar mij maakt ie daar niet jalours mee.

Wat moet ik HIERMEE?

Ik wil gewoon afhankelijk van hem zijn en ook een x uitgaan zonder hem maar dat gezeik van hem ben ik een beetje zat!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 22:08
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Het is alsof je een dolk in je buik krijgt. De gedachte dat je met je ogen dicht helemaal op gaat in een zoen met een andere jongen, dat de hand van die jongen langzaam onder je truitje komt, hoe gelukkig je die jongen aankijkt....
Tijdens dat half uur dat hij zo stil was kan het goed zijn dat hij het bovenstaande voelde. Vind hij zelf ook niet tof, hij probeert zich er tegen te verzetten maar gedachtes vermengt met fantasie zijn vaak moeilijk te bedwingen, je blijft je ermee kwellen. Probeer dat gevoel te bedenken, de volgende keer dat er zoiets gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 21:00
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Het is alsof je een dolk in je buik krijgt. De gedachte dat je met je ogen dicht helemaal op gaat in een zoen met een andere jongen, dat de hand van die jongen langzaam onder je truitje komt, hoe gelukkig je die jongen aankijkt....
Tijdens dat half uur dat hij zo stil was kan het goed zijn dat hij het bovenstaande voelde. Vind hij zelf ook niet tof, hij probeert zich er tegen te verzetten maar gedachtes vermengt met fantasie zijn vaak moeilijk te bedwingen, je blijft je ermee kwellen. Probeer dat gevoel te bedenken, de volgende keer dat er zoiets gebeurt.
aha

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten