Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2004, 11:11
tuinkabouter
tuinkabouter is offline
sinds ik op me nieuwe school zit heb ik een hele rare leraar Durk. Mijn vrienden vinden hem allemaal vet aardig. Een week na de introductie moest ik een gesprek met hem voeren over mijn vervolgopleiding. Tijdens dat gesprek schoof hij steeds verder met zijn stoel naar mij toe en op een gegeven moment streelde hij mijn bovenbeen. Ik wist me geen houding te geven dus ik zei maar niks. Moet ik dit melden bij iemand? Dit is een fake schuilnick want ik wil niet dat een klasgenoot
er achter komen.
Oud 15-09-2004, 11:19
Jay Aarts
Jay Aarts is offline
Je zou misschien naar de directeur kunnen gaan of iemand anders die boven hem staat en dat aangeven.
Als je dat niet wilt wat hij doet kun je misschien ook naar politie gaan als het echt te ver gaat.
Oud 15-09-2004, 11:48
fib
fib is offline
Ik zou maar beginnen met je been wegtrekken of een klap geven op zijn hand. Voordat je er andere mensen bij gaat halen.....
Oud 15-09-2004, 12:10
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
heeft je school geen vertrouwenspersoon aan wie je alle vormen van intimidatie kan melden?
Oud 15-09-2004, 12:23
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
En je bent een jongen???

iig, een hogergeplaatst persoon inschakelen, want dit is natuurlijk geen stijl. (waarschijnlijk zegt hij dat hij 'niets' of 'bijna niets' heeft gedaan, maar het is ook waarschijnlijk dat hij daarna 'niets' meer zal doen ook.)

Maak hem duidelijk dat je 'businessez' means!!!
Oud 15-09-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Zotje schreef op 15-09-2004 @ 13:23 :
En je bent een jongen???
Het is een fakeaccount.

@TS vertrouwenspersoon. Die weet wel welke weg je moet bewandelen.
Oud 15-09-2004, 14:03
Verwijderd
'k zou sowieso naar de vertrouwenspersoon gaan; een docent heeft zijn handen thuis te houden.
Oud 15-09-2004, 14:28
fractuur
fractuur is offline
Vertrouwenspersoon, en als je nog niet weet wie dat is op school je mentor. Wel doen!
Oud 15-09-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Hobby's: pesten, mensen inelkaar beuken na schooltijd
Nee ok, zeer betrouwbaar.
Oud 15-09-2004, 14:48
Chaucus
Chaucus is offline
Als TS serieus is...zoek de vertrouwenspersoon op...

Als TS net zo serieus is als met dat cavia-topic van eerder deze week... dit zijn geen dingen om grappen over te maken....
Oud 15-09-2004, 16:02
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik zou denk ik even zou wachten of het nog een tweede keer gebeurt. Je moet namelijk wel goed de consequenties in acht nemen van een eventuele aangifte bij bijvoorbeeld de directeur. Daar kun je een hoop gezeik mee krijgen en je moet jezelf afvragen of dat het wel waard is. In eerste instantie zal zo'n directeur toch achter zijn docent gaan staan (tenzij er meer zaken over hem bekend zijn) en krijg jij een naam en een hoop gezeik.

Begrijp goed, je moet het zeker serieus nemen, maar kijk het nog even aan. (Maar dat is mijn idee.)
Oud 15-09-2004, 20:01
anne1234
anne1234 is offline
[

en je weet echt zeker dat ie je bewust streelde. wat een kl**tz*k is dat zeg. mschn kun je beter even afwachten, en als ie echt wat probeert, dan zou ik er als ik jou was wat van zeggen tegen de schoolleiding.

ik weet niet of ze het serieus nemen maar misschien kun je je school een anonieme brief sturen, als er dan eerder klachten over deze leraar zijn geweest dan zullen ze dat zeker doen. maar je moet natuurlijk wel zeker zijn van je zaak. veel succes
Oud 15-09-2004, 20:28
honneponnetje
honneponnetje is offline
he lieve tuinkabouter (oftewel mijn vriendje)
ik maak me de laatste tijd ernstige zorgen om je, je had me een tijdje geleden verteld over een leraar die aan je zat. En dat je twijfelde over de situatie of je de dingen verkeerd had opgevat van de leraar of dat hij seksuele gevoelens bij had als hij dit soort dingen deed. Maar aangezien je dit soort dingen nu ook al op het internet gaat zetten vind ik dat je er teveel mee te koop loopt en sommige dingen in onze relatie in dit geval problemen moeten we gescheiden houden van de buitenwereld. Zelfs ons seksleven lijd eronderer, wegens je leraar wil je niet dat ik aan je zit omdat je er dan allemaal rare nare gedachten bij krijgt ,
lieverd ik hoop dat je naar me luistert en je ermee naar de schoolleiding gaat of er meet een psycholoog over gaat praten.
Want zo voel ik er ook de pijn van.
Kus je vriendinnetje
Oud 15-09-2004, 20:53
Verwijderd
Citaat:
honneponnetje schreef op 15-09-2004 @ 21:28 :
he lieve tuinkabouter (oftewel mijn vriendje)
ik maak me de laatste tijd ernstige zorgen om je, je had me een tijdje geleden verteld over een leraar die aan je zat. En dat je twijfelde over de situatie of je de dingen verkeerd had opgevat van de leraar of dat hij seksuele gevoelens bij had als hij dit soort dingen deed. Maar aangezien je dit soort dingen nu ook al op het internet gaat zetten vind ik dat je er teveel mee te koop loopt en sommige dingen in onze relatie in dit geval problemen moeten we gescheiden houden van de buitenwereld. Zelfs ons seksleven lijd eronderer, wegens je leraar wil je niet dat ik aan je zit omdat je er dan allemaal rare nare gedachten bij krijgt ,
lieverd ik hoop dat je naar me luistert en je ermee naar de schoolleiding gaat of er meet een psycholoog over gaat praten.
Want zo voel ik er ook de pijn van.
Kus je vriendinnetje

Uhm hoezo post jij dit dan hier als je vindt dat hij er te veel mee te koop loopt?
Oud 15-09-2004, 21:11
honneponnetje
honneponnetje is offline
nou,
aangezien mijn vriendje op deze manier andere mensen benaderd en ik het toch niet meer kan vermijden dacht ik laat ik ook maar mijn reactie achter op de gang van zaken.
Zo kan meteen iedereen weten hoe ik over de situatie denk,maar uiteraard zal ik hierover morgen verder met hem in discussie over gaan in levende lijve
Oud 16-09-2004, 09:14
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
wel toevallig dat je weet dat hij hier gepost heeft.. aangezien jij ook nieuw bent..

al met al of het nou waar is of niet..

mocht het waar zijn.. ga naar een hoger iemand om het te vertellen. zelfde geld doet hij het bij meerdere leerlingen en dat is absoluut niet de bedoeling.
Oud 16-09-2004, 22:18
Fatality
Fatality is offline
wat een bullshittopic ...
schandelijk
Oud 16-09-2004, 22:36
Verwijderd
Grappig dat hij ook nog denkt dat hier mensen intrappen.

Verrek, dat is nog zo ook.
Oud 16-09-2004, 23:56
aniki
aniki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-09-2004 @ 23:36 :

Oud 17-09-2004, 11:00
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-09-2004 @ 23:36 :

Dat iemand zoiets op een forum post is niet echt geloofwaardig, maar het kan. Alleen door die honnepon wordt het gelijk minder geloofwaardig. Stomme zet van hem/haar.
Oud 17-09-2004, 20:17
Snuitermans
Snuitermans is offline
Zeg Durk, hoe zou jij het vinden mijn ster eens even goed onder handen te nemen. Misschien dat dat hem afschrikt, de schurk!
Oud 17-09-2004, 22:09
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
gewoon naar de politie ermee. Niet moeilijk doen, maar aangifte doen.
Oud 17-09-2004, 22:27
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
harde feiten? Hiermee zal de politie helemaal niets doen...
Oud 19-09-2004, 12:33
Verwijderd
best een geheime nickname hoor als je je msnadres er in zet waar een profiel aan gelinkt zit met een foto.
Oud 19-09-2004, 20:00
antjuh_duh
antjuh_duh is offline
heey je ff afw8en of hij het nog een keer doet en als dat zo is moet je ff het tegen eeen vriendin vertellen. Als die niet weet wat je moet doen dan bel je leeraar op als je lef hebt. Je kan natuurlijk ook gewoon met hem gaan praten maar de meeste meisjes durven dat niet. Vraag of hij ff wat minder aan je wilt zitten want dat vind je niet fijn. Vraag ook ff of hij so aardig is om je hier niet op af te rekenen want dat zou niet fair zijn dat je een 6 krijgt terwijl je een 9 zou moeten hebben. Da's dus lullig en dat moet je er echt bij zeggen want de meeste leeraren gaan dat dan doen. Als hij dat toch doet dan moet je al je moed bijeen schrapen en naar je mentor gaan. Maar als je te weinig lef hebt om hem op te bellen dan moet je he gelijk aan je mentor voorleggen. Dat helpt toch wel het meest. Je moet duzz egt niet niks doen als hij doorblijft gaan want dat is egt irri. Je moet trouwes ff er 8erkomen of hij een vrouw heeft ofniet. Als je wil en als zij aardig is kun je haar misschien als tussenpersoon gebruiken om die man van haar te benaderen... Doe je best
Advertentie
Oud 19-09-2004, 20:25
mmmm
mmmm is offline
Citaat:
antjuh_duh schreef op 19-09-2004 @ 21:00 :
Je moet trouwes ff er 8erkomen of hij een vrouw heeft ofniet. Als je wil en als zij aardig is kun je haar misschien als tussenpersoon gebruiken om die man van haar te benaderen...
Oud 22-09-2004, 01:10
SQUARE
SQUARE is offline
waarom heb ik het gevoel dat antje_duh dezelfde persoon is als de ts en honnepon

ik bedoel, antjuh_duh is pas lid en heeft maar 2 posts

enne de ts gebruik een vals nicknaam, maar tog weet honnepon hem te vinden terwijl ze pas lid is geworden . ze is even lang lid als deze topic

het zal wel aan mij liggen

Laatst gewijzigd op 23-09-2004 om 01:01.
Oud 22-09-2004, 08:34
Verwijderd
je moet werken voor je goede cijfers ja
Oud 22-09-2004, 19:54
Sprinkle
Sprinkle is offline
Ten eerste zou ik tegen hem zeggen dat het niet iets is waarvoor jij op school zit en dat je je er niet prettig bij voelt. Kortom hij moet met zijn poten van je afblijven. Gaat hij daarna nog door, stap dan naar je mentor of vertrouwingspersoon op school die daar specefiek over gaat, duf je dat niet; ouders, vrienden etc.

Of je nou een jongen of een meisje bent, dat maakt niet uit. Een leraar hoort en mag dat niet doen.
Oud 23-09-2004, 03:55
Man of Chrome
Man of Chrome is offline
Oud 23-09-2004, 09:13
rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Sprinkle schreef op 22-09-2004 @ 20:54 :
Ten eerste zou ik tegen hem zeggen dat het niet iets is waarvoor jij op school zit en dat je je er niet prettig bij voelt. Kortom hij moet met zijn poten van je afblijven. Gaat hij daarna nog door, stap dan naar je mentor of vertrouwingspersoon op school die daar specefiek over gaat, duf je dat niet; ouders, vrienden etc.

Of je nou een jongen of een meisje bent, dat maakt niet uit. Een leraar hoort en mag dat niet doen.
ik weet wat: lees het topic, het is bullshit
Oud 23-09-2004, 14:50
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Sprinkle schreef op 22-09-2004 @ 20:54 :

Heb jij ook splaakgeblek?

Oud 23-09-2004, 16:43
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
...
Oud 23-09-2004, 16:47
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Fatality schreef op 23-09-2004 @ 15:50 :
Heb jij ook splaakgeblek?

gatverdamme, wat laag weer.
Oud 23-09-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 15-09-2004 @ 15:48 :
Als TS serieus is...zoek de vertrouwenspersoon op...

Als TS net zo serieus is als met dat cavia-topic van eerder deze week... dit zijn geen dingen om grappen over te maken....
Oud 24-09-2004, 12:11
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
indobjorn19 schreef op 24-09-2004 @ 09:26 :
Luister als iemand zoiets bij mij flikt dan kan ie 1 ding doen heel goed ff na denken waar die mee bezig want ik zou gewoon meteen opstaan en zegge: what the fuck doe jij!!!!!!!!!!!!!! Dat je recht hebt om op mij been te gaan zitten geilen!!!!!!!!!! kwaad worden dat ie zich niet meer kan verdedigen en dan meteen de klas uitlopen. Ten slotte heb jij je niks verbeeld en in ale gevallen hoe je het wilt bekijken zit hij fout en zo groot probleem van maken dat je toch gelijk krijgt.
Iemand die ongevraagd aan jou zou gaan zitte moet je gewoon kapot kunnen slaan...
Mij ouders zouden me 100% gelijk geven en dan als je dat hebt gedaan voel je volgens mij toch wel opgelucht want je zou toch voor jezelf moeten kunnen opkomen...
echt grappig dat de mensen die er serieus op reageren niet langer lid zijn dan 1 dag (op 1 persoon na dan)
Oud 25-09-2004, 11:31
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
wat een debielen zittten er soms op dit forum.. als je iets RELEVANTS te melden hebt... ga je gang maar niet zo triest doen..
Oud 25-09-2004, 15:44
martijn1905
martijn1905 is offline
Ik geloof niet dat dit topic al te serieus is. Maar goed, je moet wat met je leven nietwaar? Je bent leraar en je wilt wat, lekker over bovenbenen aaien...

Sorry, maar aan de hele toon van dit topic erger ik me enigszins.

Tuinkabouter heeft als hobbies: pesten en mensen in elkaar meppen naar schooltijd.
Dit kan niet serieus zijn.
Oud 25-09-2004, 17:32
Lionheart
Waarom is dit topic nog open?
Oud 26-09-2004, 16:23
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 23-09-2004 @ 17:47 :
gatverdamme, wat laag weer.
Ik probeerde mijzelf even in het topic te verplaatsen, het niveau moest dus drastisch dalen.
Oud 26-09-2004, 18:09
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 25-09-2004 @ 18:32 :
Waarom is dit topic nog open?
Het was open omdat het andere ook kon gebeuren, maar ik geloof dat het topic nu inderdaad dusdanig verkloot is door andere dat het wel dicht kan

Regels voor berichten