![]() |
|
Hai,
Ik ben vorige week donderdag (8 dagen geleden dus) van de trap af gedonderd. Het ging al vrij snel weer goed, na een paar dagen deed het geen pijn meer en ben ik voorzichtig er dingen mee gaan doen. Ook de zwelling werd steeds minder. Afgelopen dinsdag was het eigenlijk helemaal over behalve dat-ie nog wat blauw was. En dat geldt nog steeds wel.. behalve dat ik het gevoel heb dat-ie steeds blauwer wordt. Ik weet zeker dat de doorbloeding goed is en daar let ik ook op. Ik doe rustig aan.. ik loop er wel op en dat gaat ook zonder problemen maar ik ga geen stukken wandelen of zo (gisteren sowieso alleen maar thuis geweest.. vandaag was het langste wat ik gelopen heb 150 m naar AH en terug) Eerst had ik alleen een flinke bloeduitstorting iets onder m'n enkel.. maar nu is het naar m'n tenen toe blauwig aan het worden.. en ook aan de andere kant van m'n voet onder m'n enkel wordt het blauwig. Het echt super blauw.. maar gewoon.. een beetje. Ik heb geprobeerd een foto te maken waarop het te zien was.. dat lukte niet echt maar op deze zie je het nog het beste. Ik smeer arniflor zalf en heb een steunverbandje om m'n enkel (die overigens niet te strak zit). Ik maak me er een beetje zorgen om. Dinsdag moet ik sowieso naar de dokter dus als het dan nog steeds zo is, vraag ik het even.. maar heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Bvd. ![]() |
![]() |
|
|