Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
je voelt je zoals ?
Een pot zonder deksel Een computer zonder beeldscherm Als een flesje opening Als schoenen zonder veters Als een sigaret zonder vuur Als een deur zonder deuropening Als een jas zonder rits Als amstel zonder bier Als de macaroni zonder saus Als een telefoon zonder hoorn Als een radio reclame zonder geluid ?? |
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
||
Citaat:
![]() Maar ik heb niet te veel Star Trek gekeken. Weet bijvoorbeeld echt nog steeds niet bij welke aflevering welke titel hoort ![]() -Desecrator
||
Citaat:
Nee dat is het niet. Zeker een beetje je hele leven ellendig voelen, en domme beslissingen nemen. Dan ben je dus echt volledig verkeerd bezig. -Desecrator
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik zie het niet zitten Diamera | 21 | 12-12-2011 23:27 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] .boris | 14 | 04-02-2004 05:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |