Kijk je kan nu 2 dingen doen.
Je kunt ervoor gaan, of gewoon accepteren dat ze haar ex terugwilt. Maar kijk ze wil ook wel wat met jouw lijkt me want anders had ze nooit staan zoenen met je op het strant enzo. Maar jij hebt meer kans als je nagaat dat jij haar nooit bedonderd hebt enzo en als ze toch der ex terugwilt, dan komt ze er op de harde manier achter dat hij haar waarschijnlijk weer tegen haar liegt.
Kijk je kan eens met haar praten over haar ex en hopelijk luistert ze naar je. Kijk je moet haar duidelijk maken dat je een vaste relatie wilt. waarschijnlijk wilt ze daarom haar ex terug. Als je haar duidelijk kan maken dat jij dat ook wilt en niet tegen haar liegt enzo, is der ex al bijna kansloos.
De grootste fout is dat je je lager voelt dan een leugenaar. Das toch harstikke gelul, volgens mij weet je dat zelf ook wel. Jij hebt haar nooit bedonderd of tegen haar gelogen????? Der ex wel, die zou zich zo moeten voelen niet jij. Het stomste wat je kan doen is je nu zo voelen. Je moet gewoon ervoor gaan, en als ze je lager vind dan een leugenaar had je echt die 2 leuke maanden nooit gehad, geloof me.
Veel sterkte en ik duim voor je dat jij dat meisje krijgt. Der ex is haar namelijk niet waard. Jij wel.
groeten en succes!!!!!!!!!!!!
the conquer