Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2002, 11:18
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
stel...er is een meisje(of jongen) en die is niet echt slank...ze is owk niet moddervet ofzow..maar heeft wel overgewicht...
zou je daar dan nog verliefd op kunnen worden? of niet...val je alleen maar op slanke meisjes
Oud 23-02-2002, 12:03
15 Enrique
15 Enrique is offline
nee niet echt. Je moet toch wat hebben om vast te pakken. Persoonlijk vind ik zo'n slanke meid met een perfect figuur meestal te knap. Breed gebouwde meiden vind ik dus wat aantrekkelijker.
Oud 23-02-2002, 12:11
Verwijderd
Citaat:
15 Enrique schreef:
nee niet echt. Je moet toch wat hebben om vast te pakken. Persoonlijk vind ik zo'n slanke meid met een perfect figuur meestal te knap. Breed gebouwde meiden vind ik dus wat aantrekkelijker.
te knap? Hoe bedoel je dat? Zpdat je jezelf bijna niet kan houden ofzo?
Nee geintje, maar ik zou toch wel eens willen weten hoe je dat bedoelt...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 13:49
15 Enrique
15 Enrique is offline
ik bedoel dat je die meiden vaak niet voor jezelf alleen hebt. Dit klink mischien wat jaloers, maar het is niet echt een fijne gedachte dat er een aantal jongs 's nachts klaar komen als ze aan jouw vriendin denken.
Oud 23-02-2002, 14:20
beertje16
beertje16 is offline
ja dat zou ik ook wel willen weten! ben zelf niet super slank ofzo, maar ook niet dik! heb ook geen overgewicht... toch ben ik wel stevig gebouwd! ben altijd bang dat jongens je niet zien staan ofzo doordat je niet het figuur hebt van een super slank model...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 14:28
!!0p3n
!!0p3n is offline
Citaat:
beertje16 schreef:
ben altijd bang dat jongens je niet zien staan ofzo doordat je niet het figuur hebt van een super slank model...
Vertrouw me: des te omvangrijker je bent des te beter we je zien. Just kidding! -Chillz...

Zo shallow zijn we echt niet.

[Dit bericht is aangepast door !!0p3n (23-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 14:29
Ninnoc
Ninnoc is offline
mag t omgekeerd zijn?mijn beste vriend is moddervet (ja echt)
mijn beste vriendin heeft erg veel overgewicht en mijn vriendje die niet mijn vriendje is maar eigenlijk gewoon een hele goede vriend waar ik af en toe wat mee rotzooi heeft gewoon overgewicht, hij is niet moddervet maar wel dik, en ja ik ben op hem verlieft geweest
Oud 23-02-2002, 15:07
Piccola
Piccola is offline
Idd even andersom:
Mijn vriend heeft ook wat overgewicht. Hij heeft een klein bierbuikje... Vind ik niet erg! Zo'n dunne spriet vind ik maar nix!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2002, 15:18
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik val wel op slank, niet op mager! en er mag dus wel ietsje opzitten maar echt niet teveel!
Oud 23-02-2002, 20:41
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ik denk dat ik wel op zo' n persoon verliefd zou kunnen worden ... ik ben zelf dik, dus hoe zou ik op stevigere mensen kunnen afknappen !?

Ok, tot nu toe heb ik alleen maar met magere jongens gehad, maar dat het me wel veel zelfvertrouwen en minderwaardigheidscomplexen heeft gekost ! De volgende keer misschien iemand die wat meer vlees heeft
Oud 23-02-2002, 20:46
Anna Kournikova
Anna Kournikova is offline
ik ben meisje dus een jongens scenario

ik ben ZEKER een keer verliefd geweest op een wat gezette jongen. och ja, bas Dreissen, hij zat bij mij op sportles. Hij zag er voor de rest goed uit. Mooi gezicht, en was grappig, dat stond me meer aan. Mollige jongens verkies ik boven van die graatmagere, ze mogen gerust wat om het lijf hebben.

Zodra ik merk bij mijn vriend dat ik zijn ribben kan voelen, mest ik hem verplicht vet! Hoe meer van dat lekkers, des te beterz

kus Anna
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 13:35
apart persoontje
apart persoontje is offline
eerlijk is eerlijk, ik denk da een groot aantal jongens, ookal zeggen ze da ze op breder vallen, da ze toch bij het uitgaan naar slanke meisjes aan het kijken zijn, misschien voor een vaste relatie niet, maar voor te kijken toch wel?
Oud 24-02-2002, 16:00
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
eerlijk is eerlijk, ik denk da een groot aantal jongens, ookal zeggen ze da ze op breder vallen, da ze toch bij het uitgaan naar slanke meisjes aan het kijken zijn, misschien voor een vaste relatie niet, maar voor te kijken toch wel?
dat denk ik owk...
Oud 24-02-2002, 16:31
rozijntje
rozijntje is offline
ik denk dat het er ook mee te maken heeft hoe je zelf bent... ik ben heel mager (vind mezelf te mager ), en ik val ook op heel magere types. maar mijn vriendin is iets molliger (niet dik, hoewel ze zelf denkt van wel), en zij zegt dat ze nooit een magere jongen zou willen omdat ze zich dan te dik voelt. dus ja... ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt, maar ik weet wel dat ik zelf nooit voor heel dikke jongens zou vallen
Reageren

Regels voor berichten