Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo shallow zijn we echt niet. ![]() [Dit bericht is aangepast door !!0p3n (23-02-2002).] |
![]() |
|
![]() |
mag t omgekeerd zijn?mijn beste vriend is moddervet (ja echt)
mijn beste vriendin heeft erg veel overgewicht en mijn vriendje die niet mijn vriendje is maar eigenlijk gewoon een hele goede vriend waar ik af en toe wat mee rotzooi heeft gewoon overgewicht, hij is niet moddervet maar wel dik, en ja ik ben op hem verlieft geweest
|
![]() |
Ik denk dat ik wel op zo' n persoon verliefd zou kunnen worden ... ik ben zelf dik, dus hoe zou ik op stevigere mensen kunnen afknappen !?
Ok, tot nu toe heb ik alleen maar met magere jongens gehad, maar dat het me wel veel zelfvertrouwen en minderwaardigheidscomplexen heeft gekost ! De volgende keer misschien iemand die wat meer vlees heeft ![]()
|
![]() |
ik ben meisje dus een jongens scenario
ik ben ZEKER een keer verliefd geweest op een wat gezette jongen. och ja, bas Dreissen, hij zat bij mij op sportles. Hij zag er voor de rest goed uit. Mooi gezicht, en was grappig, dat stond me meer aan. Mollige jongens verkies ik boven van die graatmagere, ze mogen gerust wat om het lijf hebben. Zodra ik merk bij mijn vriend dat ik zijn ribben kan voelen, mest ik hem verplicht vet! Hoe meer van dat lekkers, des te beterz ![]() kus Anna |
![]() |
|
![]() |
eerlijk is eerlijk, ik denk da een groot aantal jongens, ookal zeggen ze da ze op breder vallen, da ze toch bij het uitgaan naar slanke meisjes aan het kijken zijn, misschien voor een vaste relatie niet, maar voor te kijken toch wel?
||
Citaat:
|
![]() |
ik denk dat het er ook mee te maken heeft hoe je zelf bent... ik ben heel mager (vind mezelf te mager
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Psychologie |
wat is jouw leugen? Verwijderd | 51 | 07-11-2006 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Eerlijk waar, ik ben een leugenaar. Fayelinde. | 8 | 19-06-2006 22:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer durven te zeggen... Boterbloemetje | 16 | 20-03-2005 21:09 | |
Liefde & Relatie |
wat ben je nu, holebi/hetero? kleine enquête. EERLIJK EN GEEN ZEVER AUB Verwijderd | 159 | 02-03-2003 12:27 |