Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als je je redenen op een rijtje hebt en het zit echt niet goed tussen jullie dan lijkt me het het beste...Mijn vriend heeft het ook uitgemaakt met mij, terwijl hij nog wel voor mij voelde...Het had ook zo z'n redenen...Soms is het beter, maar dan moet je wel zeker van je zaak zijn!!!
|
![]() |
Sorry maar hoe kun je na 7 weken al kei veel van je vriend houden? bedoel je dan nie gewoon verliefdheid?
Maar denk zelf da alleen verliefd of houden van niet genoeg is. ALs jij zelf het gevoel hebt da er iets niet helemaal zo als het zijn moet is, dan snap ik je standpunt best wel hoor. Leg het hem gewoon uit! [Dit bericht is aangepast door apart persoontje (24-02-2002).]
|
![]() |
heb ik ook..ik weet alleen nog niet zeker of ik het uit ga maken, maar bij mij is et ook zo dat ik een andere jongen steeds leuker begin te vinden..maar ik heb al 5 maanden wat met em dus ik vind et wel heel moeilijk, daarom weet ik niet wat ik moet doen...dus sorry ik kan je ook niet helpen...
![]() maar iig sterkte!! kuzzz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik dit verhaal wel heel erg vaag omdat ik haar nog geen week geleden heb zien `zeuren´ over dat ze haar vriend niet kwijt wil en hoe lullig ze het vond dat ze die kutstreek aan hem heeft geleverd... (in mijn ogen echt een gigantische kutstreek!) En nu wil ze hem in eens kwijt, waar maakte ze zich dan druk om. Nouja ik ken der verder niet, maar als je het echt niet meer wil kun je het inderdaad beter uitmaken... Anders is het oneerlijk tegenover je vriend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar tja je kent het hele verhaal niet, dus dan kan je ook niet echt zeggen dat ik zit te zeuren...en ik wil hem ook niet kwijt, maar naar mijn gevoel moet ik het gewoon uitmaken om bepaalde redenen. maar misschien ligt t ook wel aan mij.. ik kan iets nooit goed omschrijven, dus dat is ook weer zo irritant.. maarja je mag me best een trut vinden hoor. ik kan er alleen zelf weinig aan doen, en kwou gewoon ook dat t allemaal anders was.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|