Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nadeel is wel dat als je een fax krijgt de telefoonlijn ook overgaat en je dus ene fax apparaat aan de lijn kan krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan zou ik voor ISDN gaan vanwege de extra's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is zo dat we niet een extra lijn willen voor de lol, maar gewoon omdat m'n vader een fax nodig heeft voor zijn werk. Natuurlijk kan dat met 1 lijn ook, maar dat heeft idd een aantal nadelen, zoals bijv. geen apart nummer voor de fax. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe vraag je zo'n tweede telefoonlijn aan? Wat voor kosten zijn er aan verbonden? Daar krijg je dus ook een apart tel.nr. voor dan neem ik aan? En dat kun je gewoon aanvragen zonder je ADSL abonnement tijdelijk op te zeggen? Is daar toevallig ook iets over te vinden op de KPN site? (ik kon zelf niet bepaald veel vinden over een fax in combinatie met ADSL) Hoe hebben jullie het aangevraagd? M'n vader kreeg een aantal opties voorgelegd, waarvan een ook een aparte telefoonlijn aanleggen was... M'n vader belde toen echter de KPN op, die zei dat dit niet kon ofzo ![]() ![]() De kosten moet het werk voor opdraaien, dus daar hebben wij niks mee te maken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zou ik dan gewoon op het onderstaande adres een extra aansluiting aan kunnen vragen, zodat ik een extra nummer krijg, en deze kan gebruiken voor een fax?
http://www.kpn.com/kpn/show/id=34295...1908/sc=530e11 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gratis nummer weergace gratis voicemail gratis kijen welke nummers er gebeld xzijn.. (Teminste, dat was tijd geleden gratis enzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en de nummers staan appart op de rekening vermeld (dus terug te krijgen bij de belasting indien zakelijk gebruikt) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||