Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2004, 13:30
Spray rebel
Spray rebel is offline
Heej,

Ik heb net een best lange relatie achter de rug, gelukkig heb ik dit vrij snel kunnen verwerken doordat het contact tussen mij en mijn vriendin volledig verbroken was en daarbij achter kwam dat ze mij in de vakantie naar alle waarchijnlijkheid had bedrogen met d`r ex-vriendje.

Het is nu dus drie weken uit en ik heb een heel erg leuk meisje ontmoet in het uitgaansleven. Het rare is dat ik er nu niks met wil, ik wil weer vrijgezel zijn. Toen het net uit was met mijn vriendin wilde ik zo gauw mogelijk weer een relatie en nu komt er iets in mijn schoot geworpen een meisje dat ik wel leuk vind, maar twijfel ik erover.. Volgens mij is dit niet de basis om iets te beginnen.. Maar haar laten vallen wil ik ook niet omdat ik haar keileuk vind.. Wat moet ik doen? Gewoon proberen? Ik ben dan bang dat ik me niet voor de volle honderd ervoor in zal zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2004, 13:42
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Als je zelf al twijfels hebt, dan moet je er niet aan gaan beginnen.
Geniet van het vrijgezel zijn en begin pas weer aan een relatie als jij je er klaar voor voelt.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 13:47
Verwijderd
Als je serieus twijfelt moet je er gewoon niet aan beginnen, of in ieder gavel niet te diep. Je kunt dat toch best bespreken met die meid? Houd het op een losse 'relatie' ofzo, kun je even kijken hoe je ertegenover staat.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2004, 14:12
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 28-09-2004 @ 14:30 :
Heej,

Ik heb net een best lange relatie achter de rug, gelukkig heb ik dit vrij snel kunnen verwerken doordat het contact tussen mij en mijn vriendin volledig verbroken was en daarbij achter kwam dat ze mij in de vakantie naar alle waarchijnlijkheid had bedrogen met d`r ex-vriendje.

Het is nu dus drie weken uit en ik heb een heel erg leuk meisje ontmoet in het uitgaansleven. Het rare is dat ik er nu niks met wil, ik wil weer vrijgezel zijn. Toen het net uit was met mijn vriendin wilde ik zo gauw mogelijk weer een relatie en nu komt er iets in mijn schoot geworpen een meisje dat ik wel leuk vind, maar twijfel ik erover.. Volgens mij is dit niet de basis om iets te beginnen.. Maar haar laten vallen wil ik ook niet omdat ik haar keileuk vind.. Wat moet ik doen? Gewoon proberen? Ik ben dan bang dat ik me niet voor de volle honderd ervoor in zal zetten.
Je hebt een lange relatie achter de rug en dat kost tijd om te verwerken. Hoewel je zou denken dat het zo is gebeurd is het misschien niet het geval. Als het uit is willen sommige gelijk een nieuwe relatie zodat ze geen tijd hebben om te rouwen om de vorige of op die manier beter te vergeten. Misschien zit je nog met die ex van je ex in je maag dat zij het zo snel weer oppakt met een ander.

Je geeft zelf aan dat je 'het nieuwe meisje' leuk vindt, maar je zelf niet nu de behoefte hebt aan die relatie. Je geeft zelf de oplossing lijkt het me bij deze. Ik zou tegen haar zeggen dat het net uit is met je relatie en hoe leuk je haar ook vindt, je even de tijd hebt om over je ex heen te komen. Als ze ook iets om je geeft zal ze het begrijpen en jou even de ruimte en de tijd geven. Misschien dat je er binnenkort wel klaar voor bent.
Oud 28-09-2004, 18:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Als je zelf al twijfelt moet je het niet doen zou ik zeggen ja...
Oud 28-09-2004, 19:14
Verwijderd
Wat is precies de reden om het niet te doen?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 11:15
Spray rebel
Spray rebel is offline
Zaterdag ga ik met het meisje naar de bios en dan zal ik wel kijken hoe het met mijn gevoelens gaat.. Maar ik denk dat ik het gewoon, ja misschien een beetje op een stomme manier, zo ga zeggen:

kijk het it zo, ik heb net een moeilijke lange relatie achter de rug en ik ben een beetje bang geworden daar door, hierdoor vind ik het moeilijk om mij nu gelijk al weer vast te binden, ik ben echt iets meer tijd nodig al moet ik er zeker bij zeggen dat ik je heel erg leuk vind en dat ik wel toekomst zie met ons. het spijt me heel erg gun me een beetje tijd"

Zo wil ik het haar eigenlijk verwoorden.. Is zo stom gezegd, maar dan snapt ze het misschien wel het best.. En ik wil niet dat iemand hoop heeft op iets wat het misschien wel helemaal niet kan worden... Weet je wat het ook is, ik ben bang als ik deze kans vergooi er geen meer kansen komen.. Het klinkt raar, maar ja je bent 18 wordt 19, je hebt genoeg contact met vrouwen om je heen, maar je zie ook steeds meer stelletjes om je heen vormen en zo lijkt het nu net soms alsof je als enige overblijf..

Laatst gewijzigd op 29-09-2004 om 14:33.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 15:27
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 28-09-2004 @ 14:30 :
Heej,

Ik heb PRECIES hetzelfde als jou. Een meisje is ook helemaal weg van mij maar heb daar nu totaaaaal geen behoefte aan. Dus als ik jou was *in mijn geval* zou ik lekker vrijgezel blijven en dan rlxte dingen doen meej je maten.

Ik heb nu geen behoefte aan een relatie terwijl het wel zou kunnen, het is niet vreemd je bent er gewoon ook deels nog niet overheen just like me...

Vrijgezellie blijven dus, anders start je een relatie verkeerd bijv.
Oud 29-09-2004, 21:33
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ik ga proberen wat tijd te rekken, want ik vind haar best leuk, kijken hoe ze is, haar beter leren kennen en dan als het erop aankomt kan ik altijd nog antwoorden.. Ik wil eerst wel eens zien dat een meisje wat moeite voor me doet, want in mijn vorige relatie was dat niet altijd het geval, zelfs dr vader zei toen het uit was "je hebt meer om haar gegeven, dan zij om jouw" dat deed toen wel pijn, maar gelijk heeft ie, nu heb ik het pas door.. Ze gaf wel om me maar op een heel andere manier, ze moest nog 16 worden, eigenlijk nog een kind.. Tenminste dat geldt bij de meeste, ik dacht bij haar niet.. En daarbij kwamen nog keiveel meer problemen als gescheiden ouders, moeder die hele dagen uitging, vader die aan de jointjes zat, geen commentaar op die ouders, want ze waren superlief voor me, maar zulke dingen was ik nooit gewend geweest, niet van thuis uit.. Eerst nu maar eens iemand beter leren kennen voordat ik er wat mee begin
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 12:04
Verwijderd
Je kunt toch gewoon vrienden zijn met dat meisje totdat jullie beide meer willen ? Heb ik ook gedaan Met mijn huidige vriendin
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 14:40
filia dei
filia dei is offline
Jah, ik zou niets beginnen als ik jouw was. Nu nog niet iig. Dus gewoon vrienden blijven en veel lol hebben met dat meisje. En dan komt er vanzelf wel een tijd dat je weer die échte verlieftheid kriebels krijgt en dat je haar zoo leuk vind, dat je ex en je vrijgezellen leven je totaal niet meer boeien en je alleen nog maar bij háár wil zijn. En dan ben je op een punt aangekomen dat je wél een relatie met haar kan beginnen.
Reageren

Regels voor berichten