Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vrienden over het algemeen alternatief.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. hiphop oldschool 3. nee, we hebben eigenlijk allemaal een andere stijl 4. sommige dingen accepteer ik, sommige dingen kraak ik af. too mutch is nooit goed en te weinig eraan doen ook niet.
||
![]() |
Citaat:
En kakker dragen rags? Wtf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. Nee, nooit. 2. 's ochtends als ik optijd op moet, meestal gewoon iets simpels. Als ik vrij heb of ergens heen gaan dan doe ik wat meer moeite. 3. Nee. 4. Och, daar maak ik me niet druk om. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Makkelijk. 3. Nee 4. Moeten ze lekker zelf weten |
![]() |
||
Citaat:
1. Ik probeer onder de douche vast na te denken over wat ik aan wil, maar meestal sta ik ook nog een kwartier voor 3verschillende kasten te loeren. 2. Ik heb geen stijl. Ik doe alles door elkaar aan. 3. Nee, ik heb meer rare dingen aan, mijn vriendinnen zijn meer doorsnee, behalve als. 4. Als ik vind dat mensen er echt niet uit zien, dan zeg ik dat ook (niet tegen die mensen zelf, want ze zullen het toch niet met mij eens zijn) Maar als ik op straat met een vriendin loop, zeiken we lekker iedereen af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
1. Sta je 's ochtends vaak in dubio over wat je aan moet?
Vaak wel ![]() 2. En in wat voor stijl kleed je je dan het liefst? Ik denk dat het wel een beetje alternatief te noemen is.. zou er niet exact een naam voor weten 3. Kleden de mensen met wie je bevriend bent zich hetzelfde? Nee 4. Wat vind je van andere kledingstijlen? Vind het leuk dat ze er zijn, alhoewel ik sommige mensen er toch echt niet uit vind zien. Maar dat moeten ze allemaal zelf weten |
![]() |
|
1. Sta je 's ochtends vaak in dubio over wat je aan moet? nee
2. En in wat voor stijl kleed je je dan het liefst? casual / kakker 3. Kleden de mensen met wie je bevriend bent zich hetzelfde? nee 4. Wat vind je van andere kledingstijlen? (kraak je ze af, accepteer je ze, etc...) bij sommigen denk ik echt: denk je nou echt als je dat koopt: wat een mooie broek?
|
als mn beste kleding in de was zit wel. 2. En in wat voor stijl kleed je je dan het liefst? zwart, makkelijk 3. Kleden de mensen met wie je bevriend bent zich hetzelfde? nope, tenminste, dat vind ik. 4. Wat vind je van andere kledingstijlen? (kraak je ze af, accepteer je ze, etc...) als ik ze lelijk vind kraak ik ze af en als ik ze mooi vind accepteer ik ze.
||
Citaat:
2. Beetje vanalles. Wel vaak zwart. 3. Nee. (vind ik dan) 4. Moet kunnen. Om eerlijk te zijn let ik daar niet zo op welke stijl het is. ![]()
|
nee, ik trek meestal snel wat uit de kast. 2. En in wat voor stijl kleed je je dan het liefst? eeh, ik weet niet of ik een stijl heb, ik koop/trek aan wat ik leuk vind en niet omdat het een bepaalde stijl zou zijn. 3. Kleden de mensen met wie je bevriend bent zich hetzelfde? mwah, we zijn behoorlijk verschillend. Ik heb ook niet 1 grote vriendengroep, maar meer overal vrienden en kennissen ![]() 4. Wat vind je van andere kledingstijlen? sommige mooi en stijlvol, maar niet bij mij passend. Sommige ordinair en lelijk, en leuk om over te roddelen. ![]()
|
![]() |
Nee, meestal heb ik dat de avond van te voren al bedacht als ik in bed lig en ik heb ook niet veel kleren dus weinig keus 2. En in wat voor stijl kleed je je dan het liefst? normaal, leuke spijkerbroek, t shirtje 3. Kleden de mensen met wie je bevriend bent zich hetzelfde? Ja, maar de meeste toch wat leuker ![]() 4. Wat vind je van andere kledingstijlen? (kraak je ze af, accepteer je ze, etc...) Ik accepteer alles, ik heb een vriendje dat een beetje skater is maar soms moet ik wel lachen om hoe mensen eruit zien ![]()
||
Citaat:
2. Mijn vrienden noemen het "netjes en klassiek"zelf weet ik 't niet zo goed, het varieert. 3. nee absolut niet 4. meestal kraak ik ze af, omdat er zóveel mensen zijn die er fout uitzien, maargoed, ik zie er vaak genoeg zelf ook fout uit, dus ik geef geen hardop kritiek. (men is overigens vrij om mij af te kraken)
Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 15:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lifestyle |
Het Grote Piercing & Tattoo Topic! Jules | 500 | 10-04-2005 11:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |