Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2002, 10:54
schaapjes
schaapjes is offline
Maar daarbij ook de meest slechte omstandigheden om een relatie op te bouwen...

Een onmogelijke liefde.

Wat zou jij doen. Voor een persoon kiezen waar je nooit zo verliefd op kan worden en van kan houden, maar wel veel gemakkelijker om mee om te gaan.

Of de allermooiste kiezen van de wereld. En door alle problemen worstelen en vechten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2002, 11:14
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
tja, ik hou wel van een uitdaging en mocht het niet lukken, heb je het in ieder geval geprobeerd. SUCCES
Oud 20-02-2002, 11:29
schaapjes
schaapjes is offline
Citaat:
prikkeldraad19 schreef:
tja, ik hou wel van een uitdaging en mocht het niet lukken, heb je het in ieder geval geprobeerd.
Jep dat zeker Ik geef er alles voor alleen weet ik dat de kans bestaat dat het te weinig is...

tnx
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 13:31
razor-x
razor-x is offline
Citaat:
schaapjes schreef:
Maar daarbij ook de meest slechte omstandigheden om een relatie op te bouwen...

Een onmogelijke liefde.

Wat zou jij doen. Voor een persoon kiezen waar je nooit zo verliefd op kan worden en van kan houden, maar wel veel gemakkelijker om mee om te gaan.

Of de allermooiste kiezen van de wereld. En door alle problemen worstelen en vechten.
Ik herken dit erg goed zeg
tja, ik weet het zelf dus ook niet
Maar je moet het imho wel probeeren om te gaan voor de vrouw waar je het meeste voor voelt
Als dat niet lukt, kan je altijd vrienden zijn toch ?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 13:49
Verwijderd
je moet jezelf geen tweede keus gaan geven, en ik denk dat zij het wel waard is om voor te vechten...
Dus ik zou ervoor gaan! En lukt het niet, dan heb je in ieder geval je best gedaan!

Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 14:53
the_conquer
the_conquer is offline
Ik kies voor de onmogelijke liefde, beter dan dat je weet dat je er kei hard voor gevochten hebt. Dan je hele leven denken van, waarom had ik het niet geprobeerd??
Oud 20-02-2002, 17:02
Verwijderd
ik zou vechte voor die onmogelijke liefde
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 18:53
15 Enrique
15 Enrique is offline
Ik zou voor die wat mindere vrouw gaan. De ontberingen je over moet hebben voor die onmogelijke liefde kunnen wel eens groter zijn dan de liefde voor haar. En met een andere, mindere vrouw kun je ook gelukkig worden. Want liefde is ook niet alles.
Oud 20-02-2002, 20:59
Kiddie
Kiddie is offline
Ik zou mijn keuze baseren op mijn gevoel en niet op wat t makkelijkste zou gaan. Er moet gevoel in een relatie zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 21:21
sha
sha is offline
klinkt leuk en aardig dat voor dat onmogelijke liefde kiezen.t heet niet voor niets ONMOGELIJKE liefde.spaar je moeite.

let niet op mij ik ben een gebroken mens vandaag
Met citaat reageren
Oud 20-02-2002, 22:54
Günther
Günther is offline
ervoor vechten! ik ben nu dus ook zo verliefd op een onmogelijke liefde, ik ben nu bezig het mogelijk proberen te maken.
Oud 21-02-2002, 01:58
Dotcom
Dotcom is offline
Het zou mij geen zak uitmaken, vrouw is vrouw, als je maar niet in je thuiskomt van het werk en daar in je uppie zit is alles goed.
Oud 21-02-2002, 16:05
Angeloes
Angeloes is offline
ik zal kiezen voor de allermooiste van innerlijk en uiterlijk jongen en ik heb hem al gevonden en ik vecht ervoor al 7 maanden lang en nix helpt...maar ik geef de hoop niet op!

elle
Oud 21-02-2002, 17:12
Günther
Günther is offline
Citaat:
kissangel schreef:
ik zal kiezen voor de allermooiste van innerlijk en uiterlijk jongen en ik heb hem al gevonden en ik vecht ervoor al 7 maanden lang en nix helpt...maar ik geef de hoop niet op!

elle

ik vecht er nog maar iets meer dan een weekje voor....misschien duurt het duz nog wel een tijdje
Oud 21-02-2002, 17:56
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
ja, voor diegene gaan die je het allermooiste en liefste van de hele wereld vind...
dat doe ik ook!! 14 maart al een jaar lang... maar ik blijf volhouden en geef nooit op, ik wil alleen HEM en niemand anders.. dat is gewoon zo!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2002, 18:40
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, ik zou voor de 2e optie gaan gewoon dr voor vechten.. lukt op den duur wel, hoop ik
Oud 21-02-2002, 20:11
cassandra
cassandra is offline
ik heb de allermooiste man gevonden, of hij misschien wel mij.

maar we zijn onbereikbaar voor elkaar, tever verwijderd, zowel door afstand, als door familie.

Romeo en Julia, de intense liefde, de onmogelijkheid, maar hopelijk niet de tragische dood...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 10:10
Kiddie
Kiddie is offline
Citaat:
cassandra schreef:

maar we zijn onbereikbaar voor elkaar, tever verwijderd, zowel door afstand, als door familie.

Romeo en Julia, de intense liefde, de onmogelijkheid, maar hopelijk niet de tragische dood...
Bedrieg jezelf dan niet, en kies toch voor hem, wacht desnoods een aantal jaren tot jullie nader tot elkaar kunnen komen en de omstandigheden anders zijn.

Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 11:17
Verwijderd
ervoor vechten,

LET LOVE RULE

Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 16:12
Vespasienne
Vespasienne is offline
tja....
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 20:18
Janicha
Janicha is offline
vechten, maarre, het gaat hier toch niet alleen om het uiterlijk??
Oud 25-02-2002, 07:49
The Bikkelm@n
The Bikkelm@n is offline
damn, de allermooiste? jaja, en houdt zij ook van jou? dat zou inhouden dat jij ook de allermooiste voor haar bent.

mhh ik vecht niet voor zo iemand, iemand die verhevenenener is dan ikke. Gewoon lief en eenvoudig meisje. vechten voor liefde pfff het moet gewoon komen aanwaaien ( nouja, gewoon gemakkelijk zijn)

en als zij de pech heeft dat ze in deep shit verkeerd hoef jij je daar nie druk om te maken
Oud 25-02-2002, 07:50
The Bikkelm@n
The Bikkelm@n is offline
Citaat:
cassandra schreef:

jezus ben jij die ander ehelft ofzo? yeah right komop zeg neem dan iemand die nie zo moeilijk doet. En da romeo en Julia, komop zoveel liefdes die stuklope, maar meestal krijg je er iets mooiers voor terug

get over it, die vent is nie goed bij z'n snikkel
Oud 25-02-2002, 07:57
Marc S
Marc S is offline
Als ze echt door je hoofd spookt en je het niet meer stoppen kan: ervoor vechten. Just do whatever it takes.

Maar ja:

1)
Het gaat hier hopelijk niet alleen om uiterlijk...

2)
Vooral als je nog jong bent, gebeurt het je wel eens dat je voor iemand valt, terwijl ze achteraf helemaal niet diegene blijkt te zijn waar je haar voor houdt (qua innerlijk dan).

Je moet mensen niet idealiseren, het is namelijk de manier om gekwetst te worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten