Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op internet meende ik. www.andrehazes.nl
|
![]() |
||
Citaat:
waarom zou je geen leven hebben als het je interesseert hoe mensen met hun verdriet omgaan? of als je iemand wil laten merken dat zijn liedjes veel voor je hebben betekend? of als je iemands wens in vervulling wil laten gaan? of als je de familie wil steunen door te laten merken dat je die man heel goed vond? of als je iemand na z'n dood niet direct wil negeren maar hem nog een laatste eer wil bewijzen? Enz. Zo zijn er nog tig redenen. Waarom zijn al die redenen om te kijken (of er heen te gaan) voor jou een teken van 'geen leven hebben'?
||
Citaat:
Inleven is moeilijk, hč? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een klein stukje gezien, maar ik vond het gedoe allemaal toch wel wat overdreven.
||
Citaat:
Ik vond het niet zo'n verkeerde keuze qua artiesten. Ik neem aan dat ze allemaal wel iets met Hazes hadden, of andersom.
||
Verwijderd
|
Citaat:
André is ook helemaal niet heilig verklaard, hij wordt gewoon gemist. En dat feest wilde hij zelf en als dat geregeld kan worden, waarom niet? Beetje kansloos om je er zo druk over te maken lijkt me. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
welnee jet, dat ligt eraan of je het echt boeiend hebt gevonden. Heb je zitten huilen, heb je het helemaal van begin tot eind gekeken. Kijk dat je kijkt voor artiesten die een liedje doen, dat is de normaalste zaak van de wereld. Of misschien ben je wel geďnteresseerd in wat bepaalde personen te zeggen hebben over de man, kan allemaal.
||
Citaat:
![]() anyway, net of mensen die hierbij zitten te huilen minder een leven hebben dan de mensen die alles om de arena kapot slaan als ajax verliest. of die bijhouden hoe de bundesliga er bij staat. of hoe Rory en Lorelei zich redden
||
Citaat:
En je hebt het nu alleen over de mensen in het stadion, maar in je beginpost zeg je dat mensen die er geboeid naar hebben gekeken (op tv) ook geen leven hebben. Ik mis die uitleg nog.
||
Citaat:
||
Citaat:
Veel te veel aandacht voor... Dat je z'n dood meld in de media is prima, en dat je et er in et nieuws over hebt vind ik ook in orde.....maar om daar nou 4 dagen met de volle aandacht bovenop te zitten gaat me te ver...en live een concert uitzenden vind ik ook vrij overdreven....en dat alle radiostations die normaal een gruwelheken aan em hadden ineens em de hemel in gaan prijzen en de halve dag zn geblčr draaien...dat gaat me te ver...een nummertje uit respect vind ik prima...maar ineens doen alsof et de grootste muzikale talent is wat nederland ooit heeft gezien is overdreven.... Die man was nieteens bekend om zn liedjes, maar meer om et feit dat et een kettingrokende zuiplap was die toevallig iets mooier zong dan de doorsnee kroegloper.... Ze gaan zelfs een standbeeld van em neerzetten...WAAROM??? Omdat een aantal mensen em goed vonden? (al beweren mensen in de media dat iedereen em goed vond ![]() Diezelfde dag was ook de gitarist van BZN overleden...maar daar heb ik nix over gehoord....not that I give an ass, maar ik vind et raar dat de ene muzikant alle aandacht krijgt terwijl de andere 'doodgezwegen' (fout woord) wordt... ****Dit stukje in mijn 2ct over het hele gebeuren, en ik wil dus niemand 'beledigen'.....
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Inderdaad. En Balance, wil je die uitleg echt? Want in zo'n lame oneindige discussie heb ik geen zin eigenlijk, ik ben iemand die liever de vrede bewaardt.
||
Citaat:
Er zijn mensen die het mooi vinden en mensen die het compleet nutteloos vinden, maar het was een afscheid voor de fans. Iedereen heeft een eigen smaak en aan de hand daarvan kan je toch niet oordelen of je geen leven hebt of wel ![]()
||
Citaat:
Maar als je d'r geen zin in hebt, prima. Dan vind ik het alleen een vrij nutteloze opmerking.
||
Citaat:
Maakt niet uit... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maargoed, daar is dit topic niet voor ![]()
|
![]() |
|
|