HEy
Misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb laatst een wax gekocht van fructis style, maar volgens mij doe ik iets verkeerd ofzo. Want het lukt me niet echt om het te gebruiken.
Ik heb kort, gewoon gemiddelde legte haar. En het is een klein beetje droog. Misschien doet dat er niet toe, maar ik zet het er maar even bij.
Bij de gebruiks aanwijzing staat: Verwarm een beetje was in de handpalmen. Breng het aan op het hele kapsel of, naargelang het gewenste effect, alleen op een bepaalde plaats.
Maar ik moet al moeite doen om er uberhaupt wax uit te krijgen. Het is vrij hard, dus ik schraap er dan maar met 2 vingers wat uit. Dat doe ik dan met die 2 vingers op de handplam van me andere hand wrijfen en een beetje rondjes draaien, om het dus te verwarmen. Nou dan kan ik het met die ene hand in mijn haar proberen te smeren, maar het is dan niet echt uit te smeren door heel mijn haar. Maar als ik zo de hele tijd door ga, en dus stukje voor stukje van mijn haar doe, dan lijkt het wel te werken, maar niet echt zoals het hoort.
Moet ik het soms nog langer in mijn handpalm verwarmen. Ik denk alleen dat het dan in mijn hand gaat trekken. Omdat je het gewoon inwrijft.
Some advice would be nice!