Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 22:29
Verwijderd
ik heb een webcam gekocht van logiteck het is de quickcam. nou moet er als het goed is een microfoon op zitten, maar ik kan er niets over vinden. Dus hoe stel ik het in en hoe gebruik ik het? waar moet ik uberhaupt in praten?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2004, 22:41
Verwijderd
Waar staat dat er een microfoontje in zit? Dat is best afhankelijk van het type. Alleen de gewone QuickCams hebben een microfoon, de QuickCam Express heeft geen microfoon. Maar als jij er wel eentje met microfoon hebt, dan moet er wel in de handleiding staan waar je in moet praten (waarschijnlijk gewoon richting de voorkant ). Als het goed is installeert Windows alles zelf als je de USB-stekker in de PC prikt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 23:49
M@rco
M@rco is offline
Heb je wel de drivers geïnstalleerd? Dan wordt ook automatisch de microfoon geïnstalleerd (ik heb ook een Quickcam, een Pro 4000 weliswaar maar het principe is hetzelfde).

Klik eens met rechts op Deze Computer (op je bureaublad), Eigenschappen. Dan tabblad Hardware en dan "Apparaatbeheer". Bij "Besturing voor geluid, video en spelletjes" moet dan een "Logitech microphone" staan.
Oud 13-10-2004, 07:48
Verwijderd
Citaat:
M@rco schreef op 13-10-2004 @ 00:49 :
Heb je wel de drivers geïnstalleerd? Dan wordt ook automatisch de microfoon geïnstalleerd (ik heb ook een Quickcam, een Pro 4000 weliswaar maar het principe is hetzelfde).

Klik eens met rechts op Deze Computer (op je bureaublad), Eigenschappen. Dan tabblad Hardware en dan "Apparaatbeheer". Bij "Besturing voor geluid, video en spelletjes" moet dan een "Logitech microphone" staan.

die staat er dus niet bij, maar ik weet zeker dat op de doos van mij webcam stond dat het er op moet zitten..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 11:38
mrsjones
mrsjones is offline
Read the fucking manual
Oud 14-10-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
mrsjones schreef op 14-10-2004 @ 12:38 :
Read the fucking manual
en zoals je al ziet, daat staat het dus niet in... voeg ajb een nuttige reactie toe en niet zoiets onzinnigs.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten