Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tenminste...ik deed alles op high enz maar kon nie op apply drukken...en kwa strategie vind ik ut een mooi spel ![]() Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 00:37. |
![]() |
||
Ik vind 'm na een goed aantal potjes gespeeld te hebben erg geslaagd. Alleen jammer dat de slag vrij zwaar gescript is en zo, speel voor de aardigheid eens als de Romeinen, je ziet dat ze dan veel meer in hun mars hebben dan een heuvel opbanjeren en doodgaan. Als je de mod installeert kan je alleen niet meer als de Carthagers bezig!
Verder is er al hevig gemod en zijn er net als bij de MTW demo destijds wat nieuwe units beschikbaar gemaakt. Citaat:
![]() edit: wat heb ik trouwens zwaar lopen linken zeg, dat lijkt echt nergens op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel om de .torent files te lezen? En eventueel een link als dat gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik downde met shadow experimental....rond de 100 kb + - ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ok heel flauw. shoot me. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
RTW is een enorme verbetering t.o.v. de sprites in STW en MTW ... Ok niet iedereen ziet er verschillend uit, maar noem mij eens 1 rts die op dezelfde schaal van de Total War reeks is, waarvan dit wel het geval is?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gelekt? waarschijnlijk een rip vanuit de USA waar het spel al sinds de 22e uit is. HIer nog wachten tot vrijdag...maar ik maak vast een proefrit ![]() |
![]() |
|
|