Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2004, 17:59
Tofke_H
Tofke_H is offline
Zoals je weet start de UCI in 2005 met de Pro Tour. Allemaal goed en wel maar sinds kort hebben de bazen van de 3 grote rondes (Frankrijk, Spanje, Italie) de handen inelkaar gestoken om er niet meer aan mee te werken. Echter te laat, want de plannen zijn volledig uitgewerkt.
Vermits beide partijen niet tot een akkoord komen, is de UCI snel snel begonnen aan het uitteken van een Ronde van Europa, en toevallig wordt die opgenomen in de kalender in de maand juli (dus samen met de ronde van Frankrijk). Dwz dat de Ronde van Frankrijk heel veel renners moeten missen, zeker de beste renners want deze zijn verplicht om aan de wedstrijden van de Pro Tour mee te doen.

Is de Ronde van Europa enkel een verzinsel van de UCI om de grote bazen van de 3 grote ronde onder druk te zetten, of gaat de Ronde van Frankrijk gedood worden door de UCI? Want is jou gedachten???
Oud 01-10-2004, 09:54
geen punt.
geen punt. is offline
Uhm het eerste en als de drie groten daar niet gevoelig voor zijn automatisch het tweede he...
Oud 01-10-2004, 12:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik vraag me af wat de reden is dat de bazen van de 3 grote rondes is om niet mee te werken aan het plan van de UCI.
Als ze niet mee werken verliezen de rondes dus eigenlijk hun grote status en stellen ze weinig meer voor.
Vind dat de 3 grote rondes eerder hadden moeten klagen en dat ze nu niet moeten zeuren eigenlijk.
Oud 01-10-2004, 12:22
Verwijderd
De Tour zal altijd overleven. Hoop ik.

Wat niet wil zeggen dat de société du Tour de France gelijk heeft, voor zover ik het kan inschatten wil Leblanc meer macht. Is het jullie overigens wel duidelijk dat een handvol wereldbekerwedstrijden ook onder de organisatie van de société du Tour de France vallen? Paris - Roubaix, LBL, en nog wat iets kleinere (semi-)klassiekers.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2004, 16:33
Montoya
Montoya is offline
Ik vind die hele pro-tour maar niks wedstrijden als omloop 't volk enzo zijn een van de mooiere wedstrijden van het jaar en die zitten dr dus niet eens in, maar tireno enzo wel terwijl 't nie eens op de tv is..dus voor sponsers zal 't niet eens beter zijn.

En de tour zal echt wel doorgaan, met alle toppers, met alle topploegen..tis de wedstrijd van het jaar..meeste aandacht voor de sponsers etc etc..zelfs Rogge heeft gezegd dat pro-tour allleen door kan gaan als de tour meedoet.

Maarja meneer Hein Verbrugge is toch een beetje vaag aant doen dus tword tijd die opstapt
Reageren

Regels voor berichten