Citaat:
Enlightenment schreef op 01-10-2004 @ 12:41 :
Flikker die voodoo je systeem eens uit. Snap niet wat je daar aan hebt, maar zal zeker oude driver zijn. Nog steeds problemen? Uninstall dan alle opmerkelijke hardware, jij hebt een driverprobleem.
|
Het probleem ligt volgens mij niet bij de Voodoo kaart. Ik heb de computer overgenomen van mijn broer, en hij had er ook geen problemen mee.
Ik heb nog even nagedacht. Ja, soms doe je dat wel eens

En we spelen de laatste tijd meestal spelletjes online. Het zou dus misschien ook wel kunnen liggen aan de firewall van Norton Antivirus (2005). Mijn broertje speelde vandaag bijv. weer het spel Halo. Het spel laat vaak steeds zo'n pictogrammetje zien (bij on-line spelen) dat er iets mis is met de verbinding. Dus nu had ik Norton Antivirus even uitgeschakeld, en hij had geen problemen meer met de verbinding... We spelen ook wel eens GTA Vice City online (d.m.v. MTA he), en daar krijgen we vaak dat ie d'r zomaar mee kapt. Je hoort dan het standaardgeluidje van Windows en het beeldscherm staat stil. Je kunt dan wel weer gewoon in Windows (XP) terugkeren. Dit zou ook aan de firewall kunnen liggen.
Alleen liep ie vandaag bij Halo wel weer zomaar vast (tijdens on-line spelen)
Ik heb ook in het logboek gekeken, en zie daarin deze meldingen vaker terug:
Citaat:
TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP.
|
Misschien dat iemand hier enige betekenis kan ontlenen aan een van bovenstaande meldingen?
De netwerkadapter is trouwens van dezelfde fabrikant als de GeForce videokaart: NVidia.