Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niettemin lijkt het me wel vervelend als je daar zo zenuwachtig van wordt. Misschien helpt het als je je bedenkt dat die mensen achter het glas niet veel aandacht voor jou hebben: het gaat ze vooral om de persoon waarmee jij aan het praten bent. |
![]() |
||
Citaat:
Dit heb ik ook een keer gehad, bij een gezinsgesprek bij altrecht of whatever. Eigenlijk wist ik dat pas op het moment dat ik er zat, dat achter dat glas een heel team zat te kijken. Maar goed, ik werd er ontzettend zenuwachtig van, ook hing er een microfoon. Toen we eenmaal begonnen waren met dat gesprek, vergat ik het eigenlijk. Tuurlijk weet je het, maar je moet er gewoon niet overna denken, ik keek af en toe in de spiegel of me haar wel redelijk zat, ofzo.. lekker boeiend ![]() Ik denk niet dat je hierdoor moet afbellen, want je zult zien dat het allemaal best wel meevalt, en bovendien, als je het echt niet meer trekt, weet je waar de deur is, en loop je gewoon weg. dat is heus niet erg, dat hebben ze wel vaker meegemaakt. suc6 xxx mir |
![]() |
||
Citaat:
doen. Als je er echt heel erg mee zit, zou ik het wel aangeven (evt ook zodat ze kunnen aangeven waaróm ze het doen/willen doen, zodat het misschien begrijpelijk(er) voor je is oid), dan kunnen ze er iig rekening mee houden... En verder toch proberen je er niet al te druk over te maken; je bent niet de enige, en je kan dingen niet 'goed' of 'fout' doen; je komt daar toch om geholpen te worden?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
mist, missen, raak AskMeAnything | 7 | 03-10-2006 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |