Advertentie | |
|
![]() |
|
Heb ik gedaan, doe ik net meer:
Bovenbeen, rechter en linker, soms linker onderarm, linker pols en twee keer over m'n buik (waarvan een snee onwijs is gaan ontsteken zodat iedereen het meteen te weten kwam..) Als ze vroegen wat er met mijn arm was gebeurt, keek ik er altijd verbaasd naar, geschrokken en zei dan:'Oww, geen idee... geschaafd ofzo..' geloofden ze natuurlijk niet, maar ja....
|
Verwijderd
|
Ja ik doe het ook op mijn linkerboven arm en op mijn buik. Soms ook op mijn bovenbenen.
Bij mij geloven ze het niet ofzo maar ze vragen niet verder. Ik zeg dan altijd: "Ow ja ik heb weer is ruzie met de poes gehad" "Ohw.." weet je wel? Maar dat komt omdat ze daar niet echt mee bezig zijn. In hogere klassen dan weer wel. Dus die weten meteen gelijk waar ik mee bezig ben. |
![]() |
|
Ik heb van mijn moeder gehoord (ze heeft een soort praatgroepje met jongeren die zichzelf snijden) dat mensen meestal niet precies weten waarom ze het doen of beter gezegd waardoor ze het doen. Ik wist het eerst ook niet, maar na lang praten en denken ben ik er achter gekomen. Daar ligt de basis voor het stoppen. Als je weet wįt de oorzaak is, probeer die oorzaak dan aan te pakken... Ben daar druk mee bezig nu...
Overigens kun je echt alle krassen nog zien bij me... ziet er onwijs lelijk uit. Vooral die over m'n buik, kan geen bikini aan of korte truitjes... Als iemand het wél ziet zeg ik altijd dat ik geopereerd ben ![]()
|
dit topic sluit ik om dezelfde reden. Het geeft dan weliswaar geen echte aanzet, maar ik blijf op het risico hameren.
*hoe doe je het* en *waar* vind ik toch teveel risico om te nemen. Ik snap dat er over gesproken moet en wil worden, maar laten we dat dan op andere manieren doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
A B100 D2 E2 F I4 J2 K M6 N3 P R2 S W #423 Zondige Zonloze Zondagen zoef de haas | 501 | 17-12-2015 18:12 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
het evangelie matthi | 5 | 21-10-2007 13:16 | |
Liefde & Relatie |
alleen voor zoenen en seks? brightlight | 15 | 27-04-2004 20:20 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
man en vrouw gelyk...of... *fledermous* | 162 | 16-11-2002 16:13 |