Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1) 19
2) 1 die ik me kan herrinneren , weet namelijk niet wat ik in dronken toestand heb uitgespookt 3) geen eentje, ik heb alleen spijt van dingen die ik zelf gedaan heb toen ik nog verkering had 4) ja, meerdere malen 5) nee 6)gewoon lief spontaan aardig, gewoon een goed karakter 7) niet liegen 8) ik heb dat niet echt nee 9) te veel invloed denk ik als ik alleen al zie hoeveel invloed het op mij heeft 10) eigenlijk je hele manier van denken.
|
![]() |
1) Hoe oud ben je? 17
2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 0 3) Van hoeveel partners heb je spijt? - 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? Ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) Ja hoor, vast 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? Eerlijk, lief, geil maar rustig, serieus maar humoristisch, stoer, slim 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? Oneerlijk, anti-seksueel, saai, dom 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? Kweenie. Ik wil wel een vrouw, kinderen haha 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? Alles is liefde. Alles is het Goddelijke licht. De Ratio huist in alles. Liefde is de maatschappij, de maatschappij is liefde. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Het geeft mij frustratie aangezien ik op dat vlak geen ervaring heb. Op het liefdesvlak ook niet echter. |
![]() |
|
1) Hoe oud ben je-->17 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad?-->1 3) Van hoeveel partners heb je spijt?-->2 (zonder seks dan he) 4) Ben je ooit echt verliefd geweest?-->ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk)-->uhm, misschien wel?? 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten?-->vrolijk, humor,eerlijk,open 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten?-->arrogantie (tot op een zekere hoogte kan nog),asociaalheid 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst?--> ik wel een beetje misschien 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft?-->een hele grote, liefde kan iemands leven veranderen, positief of negatief 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou?-->Het heeft voor mij nog niks veranderd eigenlijk.... |
![]() |
|
![]() |
1) Hoe oud ben je? 16
2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk)nee 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? intelligent, lief, betrouwbaar 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? 'controle-gedrag', macho, egoistisch 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? yep ![]() 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? dat alles nog iéts beter en verdraagzamer is, dan t zonder zou zijn 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Dat ik niet wist dat ik zulke heavy gevoelens uberhaupt had ofzo ![]() [Dit bericht is aangepast door sanne60 (20-02-2002).] |
![]() |
|
1) 16
2) 0 .... denk ik .... 3) 0 4) mwoa, zo kan je t wel noemen; 1x (de 1e en 1igste keer) 5) Neej, er wordt altijd wel ergens over gezeikt 6) Rustig, en 1 beetje verlegen ![]() 7) GEEN feestbeest, ik haat feestbeesten + ze moet zeker geen klodders make-up gebruiken 8) Kweenie, k zie wel wat er komt 9) Maatschappij wordt er lekker rijk van ![]() ![]() 10) Ik denk nie veel, misschien dat je toch anders gaat denken
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
1. 16
2. 5 (2 daarvan niet mijn schuld, anders is het echt heel veel!) 3. Geeneen ![]() 4. Jazeker tot over mij oren ![]() ![]() 5. Euhm... 6. Lief, open, grappig, aardig, sociaal, bijdehand, eigenwijs etc. 7. Losse handjes ![]() 8. Nog niet, want ik weet niet of mijn vriend die ik nu heb daar de juiste voor is ![]() 9. Op mij een goede invloed, ik word er rustiger van etc. Op de rest weet ik niet. 10. Ik ga meer van diegene houden denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1) 15
2) nog geen een ![]() 3) geen een 4) zeker wel! 5) 'k weet niet, 'k denk het wel hoor 6) alle eigenschappen die stefan heeft ![]() 7) niet trouw zijn 8) Ik wil stefan als man en een heel lief kindje dat op ons samen lijkt ![]() 9) best wel veel he, zonder dat zoude we nie zo lief tegen elkaar doen, of heb ik da verkeerd? 10) weet ik niet, ik wil mijn lief gewoon laten zien hoe veel ik van hem hou en dat ik helemaal van hem ben en van niemand anders.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
1) Hoe oud ben je
sweet sixteen 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? geen. 3) Van hoeveel partners heb je spijt? geen dus. 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja, 2 x, en 1 daarvan is nu, en ben echt heeeel verliefd nu, en lucky me, hij is me vriendjuh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) hmmmmm, weet niet, rare vraag 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? eerlijk, vertrouwen, humor 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? egoïstisch, oneerlijk 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? ik niet 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? positief en negatief, want als iemand verliefd is gelukkig,als uit is ofzo, down en dergelijke. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? nixxx
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1) Hoe oud ben je - 16
-16 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? -2 ![]() 3) Van hoeveel partners heb je spijt? -1 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? -jah, twee keer, maar deze keer echt het hevigst. *is zow fliefd* *zwijmel* ![]() 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) - nee dan zouden mensen geen reden hebben om te leven. De mens is nou eenmaal intelligent en kent het gevoel liefde. Ik denk dat het leven van de mens helemaal is gebaseerd op liefde. 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? -eerlijkheid, zichzelf zijn, intelligentie, openheid en brede horizon. Hij moet wel met gevoel om kunnen gaan enzo. Moet eigen mening hebben en openstaan voor spiritualiteit en paranormaliteit. (jezus, ben nie veeleisend ofzo ![]() 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? - opeisend, bezitterig, zeurderig op kleine dingen, geen eigen mening, onderdanig (vat nie verkeerd op ![]() 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? - ikke nie echt, wel een eeuwig leven met hem, maar niet op de "standaard" manier 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? -denk dat het de enige factor is die de maatschappij nog leefbaar houdt. LIefde maakt zelfs een moordenaar zacht. Liefde maakt blind, negatieve dingen worden rooskleuriger. Als er geen liefde meer was, zou het er vet lelijk uitzien. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Het verandert mijn relatie met mijn vriend. Die wordt inniger, en vertrouwder. Het is een manier om mijn liefde aan hem te tonen. Zou ook niet graag sex hebben buiten liefde om, hoewel ik me die spanning en genot wel voor kan stellen. |
![]() |
|
1) Hoe oud ben je
25 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 0 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonder liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) nee 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? maakt niet uit 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absoluut niet bezitten? maakt niet uit 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? nee 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? veel 10) Seks verandert alles...Wat verandert het voor jou? Geen ervaring mee Gegroet.
|
![]() |
1) Hoe oud ben je
=> 17 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? => 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? => 3 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? => jazeker, nu nog 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) => gezien het egoistisch brein van de mensch, neen 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? => eerlijkheid, intelligentie (wel beetje breed opvatten), trouw, lief, brede interesse 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? => player 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? => niet trouwen, wel samenwonen, wel kindjes 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de maatschappij heeft? => een grote invloed, zonder liefde zou er geen verzorginsstaat zijn. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? => meer intimiteit maar tegelijkertijd ook meer openheid in alle opzichten tov van onze relatie daarvoor, verder geen specifieke veranderingen, alleen op seksueel gebied.
|
1) Hoe oud ben je
18 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0.. vind sowieso dat veel mensen hier spijt hebben... kan goed zijn dat je minder leuke dingen mee hebt gemaakt, maar juist daardoor leer je en zal het niet nog een keer gebeuren, en je leert jezelf een beetje kennen hoe je omgaat in bepaalde situaties. 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) Nee. Moeder/vadergevoelens is toch ook zoiets als liefde, dat hebben dieren ook. 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? Lief, relax, realistisch/slim, eerlijk 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? Tegenovergestelde van 6. 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? Ik plan niet meer dan 2 jaar vooruit eigenlijk.. kan in de tussentijd nog vanalles gebeuren waar je zelf weinig invloed op hebt. Voel je je alleen maar kut door als je je toekomst gaat plannen, en het loopt allemaal niet helemaal zoals je wilt. 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? Is niet weg te denken, beetje de basis van de samenleving denk ikzo... 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Krijgt/geeft vertrouwen.
|
![]() |
1) Hoe oud ben je
18 jaar 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 0 personen 3) Van hoeveel partners heb je spijt? geen 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) ja 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? lief, aardig en vooral: betrouwbaar. Humor is ook wel prioriteit ![]() 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? jaloers, oneerlijk 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? ik 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? het zorgt ervoor dat we ondanks alles in een vrij vreedzame wereld leven. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? helemaal niks.
|
1) Hoe oud ben je
20 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 4 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja.. op dit moment nog steeds 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) ja 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? spontaan, extrovert, lief, uitstraling. en dat heeft ze ook ![]() 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? bezitterigheid, liegen.. vreemdgaan (zoals 1 van m'n exen) .. 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? ik niet, maar stiekem ook weer een beetje wel 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? liefde is de factor die er voor zorgt dat het niet helemaal een complete chaos wordt. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? ehm, alleen dat ik niet meer zonder kan.. ![]()
|
![]() |
1) Hoe oud ben je 16 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja! 5) Denk je dat er zonder liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) nee, dan nog spreek je volgens mij over liefde 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? lief, aardig, grappig, intelligent, outgoing zeg maar 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? hmm ik zou niets weten, iedereen heeft toch slechte kanten? 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? IK! en m'n vriend ook ![]() 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de maatschappij heeft? Nog nooit over nagedacht eigenlijk. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderde het voor jou? Ehm eigenlijk niet zoveel. Ik heb van m'n eerste keer ook geen big deal gemaakt ofzo..
|
![]() |
|
![]() |
1) Hoe oud ben je - 16
2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? - 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? - 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? - Ja, 2x 5) Denk je dat er zonder liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) - Nee 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? - Eerlijk, trouw, zorgzaam, lief, intelligent, romantisch... Wat heb ik toch veel eisen! ![]() 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? - Opscheppen, ontrouw, arrogant, verwaand, stil, geweldadig! 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? - Um, misschien wel een beetje ja.. 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? - Een goeie! 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? - Ow? Veranderd er iets?! Ik wil mijn vriend op die manier gewoon ook laten zien dat ik heel veel van hem hou en dat ik van hem ben! |
![]() |
|
![]() |
1) Hoe oud ben je 15 jaar 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? Geen 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 1 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? Ja, ik denkt het toch wel. Het voelde echt. 1 persoon 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) Nee ....liefde is nodig... 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? Het liefst moet hij attent, lief en absoluut betrouwebaar zijn. 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? Agressie 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? Nee ik bepaald niet.Wil iets bereiken.Op gebied van mezelf,werk etc. 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? Absoluut je stemming! 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Ik denk dat je dan zal voelen hoe je een band met iem. creeert. |
![]() |
|
![]() |
1) Hoe oud ben je 15 jaar 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? Geen 3) Van hoeveel partners heb je spijt? Geen 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? Ja, Het voelde echt. 1 keer 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) Nee ....liefde is nodig... 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? Het liefst moet hij attent, lief en absoluut betrouwebaar zijn. 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? Agressie 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? Nee ik bepaald niet.Wil iets bereiken.Op gebied van mezelf,werk etc. 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? Absoluut je stemming! 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Ik denk dat je dan zal voelen hoe je een band met iem. creeert. |
![]() |
|
1) Hoe oud ben je 18 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? jah 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) mjah liefde is een van de dingen die ons anders maakt dan dieren 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? humor, lief, zorgzaam, begripvol en veel meer.... 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? bezitterigheid, jaloezie enz 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? mjah eigenlijk wel ![]() 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? het verandert mensen, mensen zijn er minder serieus en meer begripvoller door, of iig ik wel... 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? je hebt met diegene meer je 'eigen wereldje'
|
1) Hoe oud ben je: 25
2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad?: 0 3) Van hoeveel partners heb je spijt?: 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest?: jah 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk): nee 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten?: liefde 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten?: oversextheid, arrogantie, onverschilligheid. 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst?: ik wel hoor 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft?: red het van een afgrond 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou?: onschuldigheid
|
![]() |
1) Hoe oud ben je
16 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 0 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) weet ik niet 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? eerlijkheid, respect, lief en ik moet met hem kunnen lachen 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? denken dat ik zijn bezit ben ofzo... en ik hou ook niet van agressieve jongens! 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? klein beetje 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? ik denk dat de band tussen 2 mensen nog hechter wordt dan dat het al was... |
![]() |
|
1) Hoe oud ben je 16 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 0 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) is er dan geen liefde onder dieren? 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? mij accepteren en goed met mij om kunnen gaan. 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? Jaloers, crimineel gedrag, onaardig 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? Hierzo.. 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de maatschappij heeft? Negatief en Positief, maar als men nu eens wat meer van elkaar zou houden in plaats van zichzelf zou het wel beter gaan. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Moet ik het eerst hebben denk ik om er iets over te kunnen zeggen.
|
![]() |
hell,
1) Hoe oud ben je 16 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 0 3) Van hoeveel partners heb je spijt? uh.. geen 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ik denk dat ik op dit moment wel echt verliefd ben, ja dus 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) nope 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? lief, trouw,je moet dr een gesprek mee kunnen voeren 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? jaloers zijn, té koppig 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? uh... ikkie 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? hele goeie 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? mn humeur, mn gedachten, mn houding.. mn leven
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1) 20
2) Hangt ervanaf wat je onder seks verstaat...pijpen/rotzooien enz: 2, geneukt: 0 3) Van ééntje 4) Ja, momenteel voor de tweede keer 5) Liefde in seksuele zin is in beginsel vervangbaar...liefde in overdrachtelijke zin (denk aan vriendschap) niet 6) Intelligent, ruimdenkend, niet kortzichtig, zorgzaam, betrouwbaar 7) Kortzichtig, dom, snel aangevallen, achterdochtig/onbetrouwbaar 8) Hehe ![]() ![]() 9) Liefde zorgt ervoor dat de maatschappij niet ontspoort...mensen kunnen naastenliefde tonen en onbaatzuchtig zijn 10) Seks verandert imo niet zoveel..als je het met iemand doet waar je veel om geeft wordt de band alleen maar versterkt |
![]() |
|
![]() |
1) Hoe oud ben je?
16 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 2 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 1 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonder liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk)? uhhm ja 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? lief zijn,betrouwbaar en grappig 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absoluut niet bezitten? veel eigendunk, uitsloverij 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? hmm neej nie egt 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de maatschappij heeft? zou t nie weten 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? nix
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) definitie van sex?? iig, volgens mijn eigen definitie 0. 3) gaat dit over sexpartners: nvt gaat dit over verkering in het algemeen: van 1 iemand spijt. 4) ja, minstens 4x iig. 5) neej. LET LOVE RULE, make love not war, etc. Liefde is niet de reden van alle conflicten. 6) eerlijk, humoristisch, ruimdenkend, gek, lief, goede verhouding tussen stoer en romantisch. 7) arrogant, onbetrouwbaar, "player-type", oppervlakkig/kortzichtig, burgerlijk, manipulerend, agressief, egoistisch, iemand die geen eigen mening heeft of er niet voor uitkomt (die mij dus geen tegenkracht geeft zeg maar, zodat ik altijd m'n zin krijg, echt irri) 8) ikkuh ![]() 9) minder oog voor politiek, economie. meer rust en vrede. 10) weet ik nog niet! ![]() |
![]() |
|
1) 15
2) 0 3) 0, ben blij v mn 3 relaties tot nu toe 4) ja, 3 keer 5) denk t wel, weet alleen ni direct te zegge onder welke vorm 6) lief, beleefd, trouw, eerlijk, gevoel voor humor 7) saai, kortaf, ongeïnteresseerd 8) misschien wel n beetje 9) euh, n hele grote, anders zou er ni echt een maatschappij zijn denk k 10) zal ik wel zien als ik t voor de eerste keer doe, maar t is zeker ni t belangrijkste |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
1) Hoe oud ben je -> 17
2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? -> 1; IK! ![]() 3) Van hoeveel partners heb je spijt? -> 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? -> Ja! 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) -> Nee 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? -> Lief 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? -> Trance vrouw 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? -> Ik? 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? -> Goeie 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? -> Kweenie. |
![]() |
|
1) Hoe oud ben je
18 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 4 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 1 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? Ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) Idunno..ik ben net wakker man stel niet van die lastige vragen ![]() 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? Lief, romantisch, vertrouwend, loyaal 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? Egoistisch, asociaal, niet te vertrouwen 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? Me me me me me !!! 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de maatschappij heeft? Ik ben net wakker zei ik... 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Je schept een sterkere band met degene met wie je naar bed bent geweest dan voorheen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
1) Hoe oud ben je? 19 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? geen een 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonder liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) pfff... 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? eerlijk, trouw, humor, spontaan, gevoelig 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? arrogant en achterbaks 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? ik! 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? geen 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? het maakt de relatie compleet |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
1) Hoe oud ben je 17 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 0 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja, twee keer 5) Denk je dat er zonder liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) Misschien dat iedereen dan inderdaad verdraagzamer met elkaar om zou gaan, maar alles zou dan oppervlakkig blijven. 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? geduld en tact 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? snelle humeursveranderingen 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? Ik, maar dan wel in een heeeeele verre toekomst 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? Ik denk dat tegenwoordig bijna alles om liefde draait, en dan niet alleen liefde in de zin van 'ik ben verliefd op jou', maar ook in de zin van naastenliefde en broeder- of zusterliefde. 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Seks heeft mij een heel andere kijk op mijzelf en op de wereld gegeven. Ik ben nu zelfbewuster en misschien ook wel zelfverzekerder. |
![]() |
|
![]() |
1) Hoe oud ben je?
17 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 1 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 3 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? Ja, op de jongen waarmee ik nu een relatie heb ![]() 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk)? Vast wel...maar liefde maakt de band tussen mensen toch hechter... 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? Hij moet me aan het lachen kunnen maken, eerlijk zijn en goed met me kunnen praten...dat vind ik de belangrijkste dingen bij een partner... 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? Hij moet niet achterbaks zijn of heel verlegen...daar kan ik echt niet tegen... 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? Nee, absoluut niet... 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? Ik denk dat liefde heel belangrijk is voor de maatschappij, iedereen is er namelijk mee bezig...bewust en onderbewust... 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? Niet veel...ook al heb je seks gehad, je blijft toch dezelfde persoon... |
![]() |
|
![]() |
1) Hoe oud ben je
17 2) Met hoeveel mensen heb je seks gehad? 0 3) Van hoeveel partners heb je spijt? 2 4) Ben je ooit echt verliefd geweest? ja 5) Denk je dat er zonde liefde een zekere harmonie was tussen mensen (denk aan het dierenrijk) nee, en dan denk ik niet alleen aan man&vrouw liefde maar ook voor je vrienden en familie ed 6) Wat voor eigenschappen zou jouw partner zeker moeten bezitten? haha mag t ff duren -betrouwbaar-lief-impulsief-eerlijkheid-humoristisch-spontaan-gevoelig-attent-tactvol-intelligent-respect hebben-maf-moet kunnen spelen met me(mag best licht-player-achtig zijn)-hartstochtelijk/vurig(beetje italiaans ![]() 7) Welke eigenschappen mag hij/zij absluut niet bezitten? kortzichtigheid 8) Wie heeft er nog een huisje boompje beestje visie voor in de toekomst? ik absoluut niet, wil om te beginnnen al geen kinderen en verder wil ik veel gaan reizen (misschien als journaliste ofzo) 9) Wat voor invloed denk je dat liefde op de matschappij heeft? een positieve, het compenseerd het egoisme/egocentrische van de mens een beetje 10) Seks veranderd alles...Wat veranderd het voor jou? zie vraag 2, en als je daar ook vrijen mee bedoelt, ik ben zekerder geworden over mijn lichaam en denk anders over personen, zie vrijen ook niet iets voor alleen mijn vriend, af en toe met gewone vrienden(niet met al mijn vrienden, heb 2 van dit soort relaties, soort vriendschap met af en toe vrijen) doet me goed-> ik word er blij van en voel dat er van me gehouden wordt op een nog intensere manier dan alleen een kus op je wang. (wat overigens HET grote verschil is van vrijen met vrienden en met anderen, met vrienden is het meer een soort van laten merken dat je van elkaar houd, met anderen gaat het meer om de spanning en het vrijen zelf)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik snap geen enkele kut meer van wat ze wil help? DJLAD | 36 | 10-05-2013 10:40 | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De File Issun | 6 | 19-12-2009 09:39 | |
Muziek |
stompzinnige bloodhoundgang vraag :s Steyve Haerck | 4 | 12-08-2007 13:26 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #23 Spelleider | 500 | 13-10-2006 12:19 |