Advertentie | |
|
![]() |
|
downloaden kan gewoon met diverse programma's
maar sinds dat niet mag: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...284743-8426868 staan redelijk goedkope dingen en is zelfs een set met alle vier voor 30 dollar... maar ik kan 'm niet vinden voor wereldwijde verzending zo snel
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan ze downloaden, maar dat is idd niet volgens de regeltjes. Via internet kun je een hoop vinden. Bol.com: Curse Of Monkey Island (deel 3) (19,99 euro), Escape From Monkey Island (deel 4) (22,99 euro). Als je niet beiden wilt kopen, raad ik je aan om deel 3 te kopen, omdat die grafisch mooier oogt (2d) dan deel 4 (volledig 3d). Daarbij is de muisbediening van deel 3 een stuk prettiger dan de keyboard bediening van deel 4. Qua stijl is 3 beter (imho) alhoewel in beide games de humor wel even sterk is. |
![]() |
||
Citaat:
En ze blijven grappig ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
volgens mij zijn 1 en 2 al wel legaal te downloaden. via underdogs (de link met je ff googlen, die weet ik zo niet) en wellicht ook www.bhlegend.com
en 3 en 4 liggen wellicht in de ramsjbakken van bart smiecht en co. verder wel geniaal ja ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
www.gamefaqs.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of Full Throttle. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Adventure - Wat is jouw favorite adventure? marlies | 65 | 03-09-2004 14:35 | |
Games |
adventure games ala monkey island, larry en kings quest Verwijderd | 18 | 20-02-2004 12:55 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Games |
monkey island 2 lechuck's revenge security???? mr onbegrip | 1 | 12-07-2003 20:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik ben de enige michieldewit | 75 | 27-09-2002 12:42 | |
Games |
Oude spelletjes (zoals Monkey island 1+2, Leisure Suit Larry) gezocht iroQuai | 22 | 08-03-2002 13:15 |