Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vet vaag, hamstertje van vriendin ging dood, meteen de volgende dag koopt ze een nieuwe : "aaah die is lief (vet mager, klein, en suf), die neem ik". Hij wordt in een doosje gedaan. "en geen sla geven, maar dat weet je waarschijnlijk al"veel plezier drmee dahaaag. Misschien hebben jullie gelijk dat er illegale praktijken komen als je het verbiedt maar ik vind dat er dan iig meer toezicht moet komen en broodfokkers moeten strenger gestraft worden. En de diertjes moeten veel duurder zijn. Voor 2 euro heb je een muis, dat is toch niet normaal..... ![]()
||
Citaat:
![]() dat is toch hardstikke zielig?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ach ik heb mijn valkparkietje ook bij een dierenspeciaalzaak gekocht. beestje heeft het prima hier. Ik heb z'n kooi verbouwd omdat ie orgineel te klein was vond ik. bovendien echte takken zijn beter dan plastic zitstokken. en een speelboom is ook de moeite waard ik bedoel maar .. mensen doen toch wel wat voor hun beessie ( hoop ik ) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Huisdier thuis inslapen.. doen de meeste/veel dierenartsen dit? Rikje18 | 3 | 25-06-2015 12:10 | |
Liefde & Relatie |
Huisdier of relatie? Neko* | 40 | 31-08-2012 12:18 | |
De Kantine |
Stel een vraag! #515 Verwijderd | 500 | 18-06-2012 20:05 | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier/plant zou je nemen als alles mag? #1 Verwijderd | 118 | 12-11-2011 20:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Vuurwerk moet verboden worden Negrotiator | 53 | 22-12-2003 00:46 | |
Flora & Fauna |
Huisdieren N*A*Shezbaernon | 4 | 16-07-2003 19:01 |