Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 18:45
cUrsEd fOr lIfE
cUrsEd fOr lIfE is offline
die vraag miste ik nl...

dus bij deze...
ben jij wel s degene geweest waarmee werd vreemdgegaan?
hoe ging je ermee om?
voelde je er schuldig over of niet?

ik ken n tijdje n jongen via internet en opeens kwam hij met de vraag om s te ontmoeten... ik wist dat ie n vriendin had (ik ken haar niet), maar ik vond hem aardig, dus ik stemde ermee in. nou heb ik m inmiddels 2 keer gezien en we hebben gekust/geknuffeld. hij geeft me constant complimentjes, zegt dat ie me houdt enz... kvoel me zo goed als ik bij m ben, zo lief is nog nooit iemand voor me geweest.

ik weet dat ik er niet teveel waarde aan moet hechten, want hij heeft immers n vriendin... ik ben bang om te vragen wat hij nou eigenlijk van plan is, omdat ik hem dan misschien niet meer zal zien

en ik begin me schuldig te voelen tegenover zn vriendin, ik vind hem hardstikke leuk, maar weet ook dat het verkeerd is wat we doen en dat het vreselijk zal zijn voor zn vriendin als ze erachter komt (maar hij verteld wel z'n vrienden over mij )

[Dit bericht is aangepast door cUrsEd fOr lIfE (28-02-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2002, 18:49
Tom
Tom is offline
Een jongen, die een vriendin heeft, leuk vinden die ondertussen tegen een andere meid zegt dat ie van d'r houd. Als ie daar nu zo makkelijk over denkt, denk je dat het anders is als ie met jou verkering heeft?
Oud 24-02-2002, 18:51
detention grrl
detention grrl is offline
ik heb wel eens met een jongen gezoend die een vriendin bleek te hebben. Ik wist dat dus niet en hij was boos op mij dat ik dat niet wist..ik vind zijn vriendin het meest zielige meisje op aarde omdat ze nog bij hem is....maarrr als zij daar gelukkig van wordt.
Oud 24-02-2002, 19:14
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Nope, ben nooit degene geweest met wie er vreemd werd gegaan, zou ik ook nooit doen. Een beetje link tegenover degene met wie hij echt heeft ... ( ja natuurlijk is het iets anders als ik er pas later achter zou komen )
Oud 24-02-2002, 19:48
Amidala
Amidala is offline
Ja. Heb een keer met een jongen gezoend die een vriendin bleek te hebben.
Toen dat gebeurt was voelde hij zich ontzettend schuldig en heeft toen een tijdje niks van hem laten horen.
Pas later hoorde ik dat hij met mij was vreemdgegaan.
Als ik dat had geweten was het nooit gebeurd!
Het ging op dat moment al niet zo goed tussen die 2 en niet veel later heeft hij het met haar uitgemaakt.
Toen heeft er nog een tijdje wat 'gespeeld' tussen ons.
Achteraf héél fout.
Was gewoon de zoveelste van de rij bij hem...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2002, 20:46
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja 1 keer, op terschelling, hij was voor mij in de anderhalve week terschelling toch al 3 keer vreemdgeweest, dus ik was niet degene die de relatie verklote.

maar verder NOOIT, ben wel een keer in zo'n situatie gebracht dat een jongen me zoende terwijl hij een vriedin had. Ben ik niet op in gegaan, ik vind dat gewoon een regel don't mess with other womens men, ga het eerst maar uitmaken en koom dan maar terug.
Was overigens ontzettend moeilijk want ik was hardstikke verlieft op hem, maar ben wel trots dat ik m heb afgewezen (vandaar dat ik het hier ook vertel natuurlijk).
Oud 25-02-2002, 15:26
Lydia16
Lydia16 is offline
ik heb wel 1 keer met iemand gezoend die al vriendin had erg dom ik weet het maar het gebeurde en heb er spijt van.
zelf ben ik ook een keer vreemdgegaan was de domste fout van mijn leven
maar vraag egwoon aan hem wat hij wil want zo heb je er ook niks aan
Oud 25-02-2002, 15:34
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
cUrsEd fOr lIfE schreef:
1. ben jij wel s degene geweest waarmee werd vreemdgegaan?
2. hoe ging je ermee om?
3. voelde je er schuldig over of niet?
1. jah
2. hij wou er een gewoonte van gaan maken, maar dat heb ik even afgekapt. Ik ga me daar niet voor laten gebruiken natuurlijk. Dan kan ik zeker op komen draven als hij zin heeft (niet dubbelzinnig bedoeld!!)
3. ik voel me er niet schuldig over, het was niet gepland maar gebeurde heel spontaan. Als het herhaaldelijk zou gaan plaats vinden zou ik me wel heel schuldig gaan voelen natuurlijk, maar het was één keer. Niet helemaal bright misschien, maar iedereen maakt wel eens een fout..
Oud 25-02-2002, 16:02
choky
choky is offline
ja, ik heb denk ik iets van een vijf keer of zo met een ex van mij, en verkeerde met iemand anders (hij was heel snel na mij met dat meisje beginnen te verkeren, een week of zo)
ik voelde mij ergens wel schuldig maar het was ook een deel revanche nemen op haar
na dat bedriegen verkeerde ik dan opnieuw met die ex, maar hij heeft mij dan met dat meisje bedrogen...

beetje rare situatie dus
Oud 25-02-2002, 16:05
luv_ikke
luv_ikke is offline
ja ik heb 2 keer met dezelfde gozer gehad en toen had ie beide keren een vriendin (wel 2 verschillende)

Duss...

Kus + Knuf
Luv_ikke
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 16:16
Janicha
Janicha is offline
Ja, maar ik wist het niet. En anders.... tja, misschien had ik het dan toch nog gedaan, als ik zijn vriendin niet kende....erg he? ik vind het ook heel gemeen van mezelf, maar ik denk dat ik het toch zou doen.....
En ik zou me niet schuldig voelen, ik heb dan toch geen relatie? die jongen moet zich schuldig voelen!!!!!!!
Oud 25-02-2002, 16:17
@pie
@pie is offline
ben jij wel s degene geweest waarmee werd vreemdgegaan?

yup

hoe ging je ermee om?

ik had van tevoren al een heftige avond met r gehad (kende r via internet), en toen ze een vriend kreeg zette ik die ged88 uit me kop.. toen ik een volgende keer bij dr was wist ze me toch zover te krijgen (al wist ze dat ik et niet wilde, maar ze wist ook dat ik n zwak voor dr had.. voelde me dus wel min of meer gebruikt :-(((
sindsdien heb ik r bewust nooit meer gezien..

voelde je er schuldig over of niet?

voor mezelf: ja, ik heb mezelf laten misleiden, en ik wist et gewoon.. gewoon SLECHT dus...
voor haar: ik haat r nog steeds min of meer.. ze heeft het haar vriend nooit verteld, dus wat dat betreft vind ik r eerder een bitch dan dat ik me er schuldig voor zou voelen..

[Dit bericht is aangepast door @pie (25-02-2002).]
Oud 25-02-2002, 17:06
Asiandream
Asiandream is offline
Hoi,

Hier een antwoord op je vraag! Ja ik ben weleens degene geweest waarmee er vreemd werd gegaan. Eerlijk gezegd zit ik nu precies in die situatie.

Ik had die jongen al een paar keer bij mij in de winkel gezien, maar daar had ik niet echt veel aandacht aan besteed. Totdat ik een keer uit ging hier in Rotterdam en hem tegen kwam met een vriend van hem. We raakten aan de praat en het was super gezellig. Ben die nacht met hen meegeweest naar zijn huis. Er is verder niets gebeurd, maar ik vond hem wel erg leuk.

De week daarop had ik naar hem gemaild over dat weekend. En ik had hem mijn nummer gegeven. Hij belde en we spraken af. Van het 1 kwam het ander ne toen hadden we dus gezoend(meer niet dus). Maar ik zag aan hem dat er iets mis was.

Dezelfde avond vertelde hij me dat hij al vier jaar een vriendin heeft, maar dat hij toch heel erg verliefd op me was. Maar dat hij niet wist wat hij met deze nieuwe gevoelens aan moest.

Ik schrok natuurlijk en ben weg gegaan, maar op 1 of andere manier kreeg ik hem niet uit m'n hoofd. En hij mij blijkbaar ook niet. We begonnen elkaar steeds meer te bellen, sms-en en zien. Ik ehb hem wel heel duielijk gevraagd of hij als hij al ging kiezen of hij dat snel wou gaan doen, omdat ik geen zin had om de ander te zijn.

Na twee weken heeft hij besloten. Ik kreeg gister het antwoord van hem: Hoe dan ook, mocht ik wel of niet iets met hem willen, hij maakt het uit, omdat hij het gevoel heeft dat hij toch nooit gelukkig met haar zal worden. En bij mij heeft hij dat gevoel gelukkig wel.

Het enige wat ik tegen je wil zeggen is dat je hem een keuze moet laten maken. Hij hoeft het niet meteen te doen, maar wel snel. Als hij dat niet wilt, nou dan is hij het gewoon niet waard.
Oud 25-02-2002, 17:28
miro
miro is offline
Ja 2x zelfs al. De eerste keer vond ik t wel kut vooral omdat ik zijn vriendin heel goed kende ( hij had mij wijsgemaakt dat het uit was, nog dom, maar goed) Ik heb het haar verteld en zij heeft ervoor gekeuzen om niet te breken met die jongen, haar keus maar ze was gelukkig niet kwaad op mij.

De 2e keer was met een oude jeugdliefde. We hebben ontzettend lang om elkaar heen gedraaid maar t was nooit wat geworden. Toen ik hem weer eens tegenkwam moest ik gewoon wat met hem hebben, ik wist wel vaag dat hij een vriendin had maar op dat moment kon het mij niet zoveel schelen, het was voor een keer en dus niet mijn probleem. Heb dr wat mee gehad, dat was het, ik voel me niet schuldig tegenover het meisje ook al ken ik haar vaag een beetje (ze is echt zon blij wijf )

Wat ik er nog over wil zeggen, ja het is misschien lullig van mij, ik had het beter niet kunnen doen. Maar ik vind evengoed dat de schuld bij die jongens ligt, zij hebben een vriendin en zij hebben niet het recht om rond te scharrelen. Als het wel doen is dat niet mijn probleem maar dat van hen.

Als ik het nou zo op schrijf is het maar dom eigenlijk. Ik ben zelf fel tegen vreemdgaan en ik denk dat het bijna het ergste is wat in een relatie kan gebeuren. Als dat meisje erachter komt is die pijn dus deels mijn schuld. Toch voel ik geen schuldgevoel tegenover die meisjes, eerder medelijden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2002, 17:30
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Ik kan hier een heel, heeeel lang verhaal neerzetten. (Neverendingsstory!)

Vorig jaar leerde ik een jongen, C kennen..(ik noem hem maar C) Hij was echt een *piep* hij playde met al mijn vriendinnen. Zelf had ik wel een vriendje, B. Ik ging steeds vaker met C chatten en afspreken, ik begon hem leuk te vinden.. maar ik had B nog!

Op de dag voordat ik op vakantie ging had ik tegen B gezegd dat ik geen tijd voor hem had. 'ik moest me spullen inpakken' Maar smiddags zou C komen. We hadden gezoent en ik voelde totaal niks meer voor B..Ik heb in de vakantie voor 120 gulden naar C gebelt en 5 gulden naar B, hij intresseerde me niks meer!

Toen ik weer thuis was kreeg ik wat met C ik dumpte B voor hem.

Ik kreeg ook een goede band met P, de beste vriend van C. 3 weken later (nogsteeds hopeloos verliefd) dumpte C mij ineens.. Ik werd gek! Hij hield toch van me? Ik trok veel met P op, de beste vriend van C. Hij vertelde me dat hij al 9 maanden lang een andere vriendin had. Ik kon niet meer ik was er zo kapot van! Ik heb ook die vriendins telefoon nummer opgezocht en haar gebelt..Ze wou me niet geloven

P steunde me enorm.. hij was lief voor me en hij betekende veel voor me. 2 maanden later kregen we wat en nu, zijn we nog bijelkaar..En de vriendin van C (nu inmiddels ex) is een vriendin van me geworden

Maar...C wil het uithebben tussen P en mij ik ben heel kwaad op hem nog nooit heeft iemand mij zo'n pijn gedaan. En mensen ik verzin het niet.. Vertrouw mensen niet omdat ze aleen maar zeggen 'ik hou van jou'!! Dat kan ook onzin zijn...
Oud 26-02-2002, 15:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
detention grrl schreef:
ik heb wel eens met een jongen gezoend die een vriendin bleek te hebben. Ik wist dat dus niet en hij was boos op mij dat ik dat niet wist..ik vind zijn vriendin het meest zielige meisje op aarde omdat ze nog bij hem is....maarrr als zij daar gelukkig van wordt.
misschien weet dat meisje het wel niet? denk je nou echt dat zij er gelukkig van wordt als haar vriend vreemdgaat?
Oud 26-02-2002, 16:07
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Nope, ben nooit degene geweest met wie er vreemd werd gegaan, zou ik ook nooit doen. Een beetje link tegenover degene met wie hij echt heeft... (ja natuurlijk is het iets anders als ik er pas later achter zou komen)

Same here!

Met citaat reageren
Oud 26-02-2002, 16:55
D'tje
D'tje is offline
Ja, is eens gebeurd, maar wist het niet tot veel later. Ik had wel een vermoeden. Na, het zit zo.
In Spanje had ik een onwijs leuke jongen leren kennen, net op het einde van de vakantie. Hij vond mij ook leuk en we kregen wat. Ik zat op een gegeven moment door z'n portefeuille te kijken (doe ik vaak bij mensen vind ik interesant) en vond een foto van een meisje. Hij zei dat het z'n zus was, maar wist niet of ik dat moest geloven of niet. Probeerde het wel te geloven, maar het lukte me niet helemaal. We hebben contakt verloren tot een jaartje geleden, en toen vertelde hij me ook dat die foto dus niet van z'n zus maar van z'n vriendin was. Ik voelde me niet schuldig, toen niet en nu niet, want ik kon er niets aan doen. Ik ging hem niet weigeren omdat ik een vermoeden had dat ie misschien een vriendin zou hebben, daarbij was het toen al te laat. Hij was in fout, niet ik. Hij was degene die vreemd ging, niet ik.
Het zou heel anders zijn als ik het van te voren had geweten en vooral als ik z'n vriendin zou kennen. Dan vind ik het absoluut niet kunnen.
greetz
ps: het probleem is, ik verhuis binnenkort naar NL, we zijn van plan min of meer "de draad weer op te pakken" (het is allang uit hoor met die vriendin van hem) als ik in NL woon, en ik wil dat heel graag want ben toch wel ondertussen een beetje verliefd op hem geworden, maar ik weet dus dat hij vreemd is gegaan met z'n ex dus waarom niet met mij? Hij zegt van niet omdat hij echt verliefd op me werd toen, ondanks dat ie me niet lang gekend heeft, en dat hij zich er anders makkelijk van kan weerhouden, maar dat is dus wel iets waar ik toch mee zit...
Oud 26-02-2002, 18:09
blacky
blacky is offline
Ja hoor, ze zijn wel eens vreemgegaan met me en bij een gozer mocht ik z'n vriendin niet en had dus zoiets van nou ja das dan jouw zorg, maar verder gebeurt het niet zo vaak en anders kan ik er wel meeleven. Doe er toch zelf aan mee.......nou dan vind ik ook da'k daarvoor de consequenties moet dragen als ik mezelf schuldig zou voelen. En bovenden heb ik meestal zoiets van ik doe niet mee, want ik ken je vriendin en ik mag haar graag.
Oud 26-02-2002, 18:15
GekkahWauz
GekkahWauz is offline
Ik heb het dus ook meegemaakt. En ik heb een grondige hekel aan vreemdgaan. Doe ik dus ook nooit. Maar ik kende dus ook een meisje via internet. En die beloofde gouden bergen. Ze vond me leuk enzo. En toen gingen we afspreken...en hebben toen ook gezoend. Ik wist dat ze een vriend had en heb ook tegen d'r gezegd dat ik vreemdgaan heel fout vindt. Maar ze verzekerde me dat het toch uit zou gaan.

De week daarna veel bellen en sms'n. Ze was helemaal verliefd op me. Het was een leuke vlotte meid. Maar ze is niet echt oprecht. Ze heeft het nooit aan haar vriend verteld. Totdat hij een vermoeden kreeg. Toen heeft ze het verteld. Dus die vriend belde mij op. Want hij wou weten hoe het zat. Super aardige gozer. Niks mis mee. Ik dus uitleggen...bleek ze een heel ander verhaal te hebben verteld. Hij dus helemaal boos. Maar hij was mij dankbaar voor mijn eerlijkheid.

Dus zo zie je maar weer. Eerlijkheid duurt het langst. Ze heeft me toen 5 minuten lang uit Spanje opgebeld. En 5 minuten lang niks gezegd aan de telefoon. Ik hoorde d'r snikken. Ik had echt zoiets van het is goed met je. Het enigste schuldgevoel dat ik had was tegenover die vriend van d'r. Dat hij zo onwetend was over haar debiele gedachtes.
Oud 26-02-2002, 20:42
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ja, dat heb ik weleens meegemaakt...

2x zelfs.. ik met mn naieve hoofd, je denkt hij vind me leuk. Maar de volgende dag hoor je van alle kanten, dat hij al een vriendin had.. En ja.. ik voel me dan heel schuldig tegenover die vriendin. Echt zo van shit, wat heb ik nu gedaan, hele relatie verneukt.

Met dat ene meisje kan ik nu heel goed opschieten... en dat andere meisje heeft nog steeds met die jongen. Maar ken het meisje niet persoonlijk

kuss
Oud 27-02-2002, 12:18
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Jep..
t was op vakantie
Ik kon haar niet en hij vertelde dat hij t zou uitmaken met dr.
t maakte mij niet uit, ik was daar nog een paar dagen en ging daarna naar huis, als hij wil vreemdgaan moetie dat doen..
Daarna kreeg ik nog een brief van hem dat hij t idd heeft uitgemaakt.

Ik voelde me er niet echt schuldig over
maar als ik die persoon vaker zou zien dan alleen op vakantie zou ik het niet doen, en al helemaal niet als ik de vriendin van hem zou kennen.
Oud 27-02-2002, 13:05
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ja ,en t was bewust kwist dat ze een vriend had... bovendien ging ik toen zelf ook vreemd.

niet om dingen goed te praten maar ik heb er de hele tijd bestwel andere kijk op vreemdgaan opna gehouden etc. tis lang verhaal
Oud 27-02-2002, 13:22
the exploding boy
the exploding boy is offline
ja... en ik wist ook dat ie een vriendin had en zelf had ik toen ook een vriend. Ok ik wilde het daar al mee uitmaken, maar dat is natuurlijk nog geen reden. En hij had zijn vriendin een paar uur ervoor nog aan de lijn gehad.
Toen het was gebeurd dacht ik ook echt dat het voor 1 maal was en ik had er niet eens bij nagedacht of ik hem wel/niet leuk zou vinden, ik kende hem gewoon al jaren.
Maar uiteindelijk hebben wij toen wel wat gekregen bijna 2 jaar lang. Dus in dat opzicht heb ik er verder geen spijt van, maar ik zou het niet weer doen.

[Dit bericht is aangepast door the exploding boy (27-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 13:53
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik heb da nooit gehad, tenminste voor zover ik weet, maar ik zou het nooit doen als ik het van te voren wist. Ik heb van ons mam 1 belangrijke (vink zelf ok) regel mee gekregen en dat is da je van getrouwde of bezette mannen/jongens gewoon afblijft. Plaats je in de vriendin der plaats en dan weet je gewoon da je het nie kunt maken. dan kun je wel zeggen da hij vreemdgaat en jij nie, maar je werkt er wel aan mee om hem vreemd te laten gaan.

Okeey op vakantie kan het anders zijn, want dan ken je elkaar helemaal niet, maar dan nog vind ik het niet kunnen.

En als je het achteraf hoort, okeey dan kun je er niks aan doen, maar ga er dan niet mee door!
Oud 28-02-2002, 19:21
Nicebitch
Nicebitch is offline
neej, ik moet een jongen een beteje kennen en zeker weten dat tie geen ander erby heeft, voordat ik iest met hem begin.

en als het zou gebeuren, pech gehad, als tie dan dat meisje dump voor my okeyy vergeef ik het em, maar asl tie my dump voor haar "krijg tie het moeilijk"

en als ik jullie was zou ik net zo logisch denken als moi

=xxxxxxxxxx= jes a nice bitch
Oud 28-02-2002, 20:03
The Bachelor
The Bachelor is offline
weet je wat ik vreemd vind, dat er bijna alleen maar meiden op reageren, het lijkt wel of de jongens steeds vreemdgaan, is dat zo of gaan er ook meiden vreemd?
Oud 28-02-2002, 20:44
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ja dat heb ik weleens gehad, Ik ging met een vriendin van mij naar een schoolfeest en een goeie vriend van haar, die vond ik wel leuk, en ik wist dat hij een vriendin had, en ja hij vond mij ook wel leuk. Maar dat zei daar nou net moest staan terwijl wij zoenden begrijp ik nog steeds niet.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 21:29
eden6
eden6 is offline
Ik heb wel eens gezoent met een jongen die al een vriendin had. Dat had ie me niet verteld. Daar kwam ik later achter.

De day after vertelde een vriendin van me dat die jongen bezet was, hij had iets met een meisje bijna bij me in de straat woont! Soms zag ik hem bij haar, zij wist nix dat vond ik wel lullig. Ik ga verder niet met haar om dus ik heb niets gezegt. Ze heeft het later via via gehoord, hem niet gedumpt en mij het hele daarop volgende jaar boos aangekeken...

Ik voel me niet schuldig, waarom zou ik? Ik heb niets verkeerd gedaan. Ik wist niet dat hij iets met haar had en hij heeft het me niet verteld. Ik had geen vriendje. Hij was bezet, dus hij had beter moeten weten!

Ik heb haar ook nix verteld, ik ging niet met haar om en ik vond dat hij zelf maar moest beslissen of hij het zou vertellen. Dat is mijn zaak niet...

[Dit bericht is aangepast door eden6 (28-02-2002).]
Oud 28-02-2002, 21:55
silla02
silla02 is offline
heeey!!

Ja ik ben ook wel is degene geweest waarmee iemand vreemd is gegaan.
Maar dat was eigenlijk mijn schuld. want ik kende die jongen al een tijdje en ik vond hem leuk en hij mij ook alleen hij had een vriendin en hij zou het steeds uitmaken maar het kwam er maar nie van en toen gingen we uit en die avond heb ik hem gezoend. En ja toen had tie nog wel met haar.
Maar ik voel me niet echt schuldig want ik weet wat zij allemaal uitgespookt heb!!!
En ja nou heb ik al bijna 4 maanden met die jongen. En zij wilt hem nou volgens mij terug maarja.....

xxxxx
sil
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 11:04
mooiemeid
mooiemeid is offline
ja dat ben ik weleens geweest ja dat is klote voor die vriendin ma ja I WILL WIN HEHEHE
Oud 01-03-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
mooiemeid schreef:
ja dat ben ik weleens geweest ja dat is klote voor die vriendin ma ja I WILL WIN HEHEHE
Dat is wel vrij kansloos..

En as for me: niet dat ik weet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 19:01
Black Sugar
Black Sugar is offline
Een keer gehad. Tsja ik ga me d'r niet lullig om voelen. Hij wilde mij gewoon graag wegbrengen omdat ik alleen naar huis moest fietsen. We hadden namelijk een hele tijd zitten praten. Maar hij vertelde mij dat hij mij eigenlijk veel leuker en mooier en aardiger enz vond dan dat meisje waar hij mee had. Maar hij hield toch van d'r dus het ou nooit wat tussen ons kunnen worden. Anders had hij dat eker gewild ij hij, hij vond mij van af het eerste gezich geweldig ofzow. Toen hij me afette voor mijn huis ging het eigenlijk vanelf. (zoenen dus) Nooit meer met die jongen gesproken. Ik ie e nog regelmatig itten, want e gaan naar dezelfde uitgaansgelegenhijd als mij.
Reageren

Regels voor berichten