Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2005, 10:04
Verwijderd
Waar ga je meestal uit en met wie en waarom? Wat voor kleren draag je dan en heb je vaste uitgaansavonden? Ben je meer van het swingen in een club of ga je liever lullen en hossen in een kroeg?
Vertel het meeee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 10:10
Apomes
Apomes is offline
Ik hou van zowel clubben als kroegen. Kroegen is meer voor met vrienden een gezellig babbeltje te slaan terwijl een club voor echt uit de bol te gaan.
Ik ga vooral naar Red&Blue (A'pen), Room (Leuven) maar ook naar hetero dancing zoals Versuz, Illusion,...

Als ik op stap ga draag ik 99% kans een zwarte shirt op een jeans
Oud 06-09-2005, 10:11
Jones
Citaat:
Hermione schreef op 06-09-2005 @ 11:04 :
Waar ga je meestal uit en met wie en waarom? Wat voor kleren draag je dan en heb je vaste uitgaansavonden? Ben je meer van het swingen in een club of ga je liever lullen en hossen in een kroeg?
Vertel het meeee
Den Haag, Leiden, Amsterdam, Rotterdam of Groningen. Met vrienden natuurlijk. Omdat er in Delft op de Lorre en enkele cafe'tjes niks leuks te beleven is. Meestal dezelfde kleren als die dag, in de winter trek ik wel een polo/shirtje aan inplaats van een trui. Donderdag Meer van het swingen, lullen doe ik wel bij m'n vereniging. Alleen met oude (middelbare school) vrienden ga ik uren lullen in obscure bruine kroegen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 10:12
*oma*
*oma* is offline
Ik ga meestal ergens dansen. Ik vind de Storm erg leuk, drukke plekken zoals Shadrak op zaterdag ontwijk ik liever.
Probeer er meestal wel leuk uit te zien, maar er niet opgedirkt uit te zien. Dat het net lijkt alsof ik er de hele dag al leuk bij loop
Oud 06-09-2005, 10:16
Stevill
Stevill is offline
Alles hangt af van m'n m00d maar swingen doe ik wel graag de manier waarop hangt uiteraard af vd muziek.
Oud 06-09-2005, 10:16
Angelos
Angelos is offline
Citaat:
Apomes schreef op 06-09-2005 @ 11:10 :
Ik hou van zowel clubben als kroegen. Kroegen is meer voor met vrienden een gezellig babbeltje te slaan terwijl een club voor echt uit de bol te gaan.
same ^
Verder ga ik bijna altijd in Rotterdam uit, now en wow is wel tof
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 10:21
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ga vooral uit in Den Haag, maar ook in Amsterdam en Rotterdam.
Ik trek altijd kleding aan die ik net nieuw heb of die geil staat en waar ik me lekkah in voel. en ik hou erg van dansen dus dat is wel belangrijk, hoewel ik kroegen zo op zn tijd ook erg gezellig vind om even bij te kletsen ofzo of gewoon van te voren in te zuipen maarja aangezien ik toch nooit geld heb drink ik eerst thuis en dan ga ik pas weg.

alleen de laatste tijd heb ik niet echt zin meer in uitgaan misschien omdat het bij mij in huis ook elke dag een feest is
Oud 06-09-2005, 10:25
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ga altijd uit in een bar dancing,, dan heb je iig. kroeg en club idee in 1. In Hardewrijk is het trouwens.
Een keer in de zoveel tijd ga ik naar amsterdam of Utrecht naar goa of dnb feestjes, maar meestal kan dat niet omdat ik 's ochtends weer vroeg moet werken
En ik ga altijd met mijn vriend en met andere vrienden en soms ga ik alleen, want mijn werk zit er vlak naast en dan ga ik nog wel eens wat drinken.
En ikzie ertrouwens altijd verrot uit als ik uitga,want thuis staat het heel hip, maar dan zie ik mezelf terug op foto's (want het is zo'n hippe kroeg die foto's maakt van rondhossende mensen ...) en dan ben ik echt butt ugly
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 10:51
Synonym
Synonym is offline
Ik ga eigenlijk alleen vaak naar showtjes, want ik hou niet zo van swingen in de disco.

Oja, en die showtjes zijn overal. En soms, heel soms ga ik naar een cafe hier in Hengelooo.

En ik zie er natuurlijk ontzettend hardcore uit als ik uitga: lekker t-shirtje met een spijkerbr00k en all stars of m'n nieuwe hippe etnies nouja.
Oud 06-09-2005, 10:57
Verwijderd
Ik ga vaak naar Ekko, Tivoli, Bazart, LVC, Baroeg, Nighttown etc. Naar gothicfeestjes, psytrancefeestjes en af en toe naar een alternatieve dansavond oid.

Ik hou ervan om veel te dansen en af en toe wat te ouwehoeren. De hele avond alleen maar ouwehoeren in een kroeg vind ik stomvervelend, ik ben dan ook niet zo spraakzaam.

Ik doe meestal een rokje aan met een mouwloos truitje ofzo.
Oh en ik ontwijk fotografen omdat ik mezelf niet de volgende dag overal wil terugzien met een dronken kop op foto's.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:19
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik ga naar gothic feestjes en ik neem mee: snollig rokje, jolige panty's en een verantwoord offshoulder shirt En kroegen vind ik heel kut want het publiek is te saai en suf en je kan er helemaal niet swingen. oja en ik zuip me klem omdat ik iedereen dan aardiger en grappiger vind ook mezelf
Oud 06-09-2005, 11:21
Jolene
Jolene is offline
Ik hou niet zo van uitgaan.Omdat er altijd kutmuziek is ,foute mensen en te duur drank.Concerten en het patronaat vind ik wel leuk en dan ga ik teveel drinken en mensen een uitlach pleziertje gunnen als ik ga dansen .
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:33
woezel
woezel is offline
ik hou niet van uitgaan als in uitgaan. ik ga wel ieder weekend (ongeveer) naar de 4ad , dat is een café waar ook veel goede optredens zijn. verder hou ik het op reggaefeestjes waar iedereen stoned staat te 'dansen' en goede optredens.
oh, en soms moet ik me ook eens uitleven en dan ga ik naar drum n bass achtige feestjes.
Oud 06-09-2005, 11:41
Verwijderd
Um ik ga liever naar concerten enzo. Ik swing als een verlepte nicht dusja. Als het bier goedkoop is dan wil ik wel drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:43
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ga niet zo vaak uit maar als ik uit wil, wil ik het liefst naar crossfader of noodlanding. of swingen bij aisa in de winston. en ik ga ook graag naar concerten en soms ga ik met mn chick mee naar een drum 'n bass feestje.
Oud 06-09-2005, 14:50
Verwijderd
ik hou wel van swingen dus sta ik de hele avond te dansen, meestal op drum 'n base of electro house.

ik ga meestal uit in eindhoven, tilburg of utrecht. maar eigenlijk is het uitgaan daar niet echt boeiend. ik ga nu ongeveer 2 jaar uit in eindhoven en ik ken helaas ongeveer iedere apres ski lied uit mijn hoofd. (hello: pauperkroegen trauma!)

amsterdam blijkt dus heel erg leuk te zijn en en en ik wil er niets over horen JA.

tot ik weer in amsterdam woon.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:54
Verwijderd
ik ga meestal uit in emmen of groningen. emmen is kut, maar 20 min. fietsen, en groningen is leuk, en een uur met de bus ik ga altijd met vriendinnen uit, of met een groep vrienden. ik ga liever eerst naar de kroeg, me bezatten, en daarna naar een of andere domme club staan dansen, want dat doe ik niet als ik nuchter ben oja, ik ga uit op donderdag en zaterdag, en soms op maandag.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 14:58
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik ga altijd uit in Eindhoven op Stratumseind. Ga dan meestal naar Cafe Today.
Dat is nog een vrij nieuw cafe (voorheen zat ik in andere cafe's), heel gaaf ingericht. Het is eigelijk een dance cafe zoals men dat noemt. En bij de Today draait de beste DJ van Zuid Nederland (pas een prijs gewonnen ) dus de muziek is super!
Verder zit ik ook regelmatig in de Taveerne, een andere kroeg op Stratumseind. Daar werkt mijn vriend. Dat is een vrij rustige kroeg, de gemiddelde leeftijd van de bezoekers daar ligt toch wel rond de 50+, al dan niet ouder. Relax om daar even wat te drinken als mijn voeten zeer doen van het dansen De muziek staat er ook nooit zo hard, echt een kroeg om lekker te ouwehoeren.
Ik ga altijd stappen met een groepje vrienden, altijd gezellig
En wat mijn kleding betreft, meestal een spijkerbroek en een leuke top, maar wil soms ook wel eens een kantoenen broek aantrekken of een rokje.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 16:53
NoDoubt
NoDoubt is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 06-09-2005 @ 11:25 :
Ik ga altijd uit in een bar dancing,, dan heb je iig. kroeg en club idee in 1.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 16:58
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
NoDoubt schreef op 06-09-2005 @ 17:53 :

jij mag nog helemaal niet uitgaan

oh ya swingen als een malle.
Oud 07-09-2005, 22:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ga altijd naar discotheken en dan lekker swingen!
Oud 07-09-2005, 22:20
Verwijderd
ik ga op vrijdag meestal naar een cafe, waar ik een kwartier ben ofzo en de rest hang ik buiten. Zaterdag ben ik door heel nederland te vinden, maar nu school is begonnen niet meer
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:28
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben een zielig a-sociaal persoon en mijn kroeg is op hyves. triest heahh. als ik uitga is het in de meest foute kroegjes van Breda, de Dikke en Janssen want daar zitten hockeykakkers en daar voel ik mij heel erg thuis. en ik wil wel naar het kerkplein want daar is iederfuckingeen maar daar kom ik niet binnen want daar moet je 21 zijn en ik ga niet het risico lopen dat ik daar aan de deur voor lul sta omdat ze me niet binnenlaten. was ik maar lekker dan was mijn leven zoveel makkelijker.
Oud 07-09-2005, 22:36
Verwijderd
meestal naar jongerencentrum waar het bier 1,20 is

en verder Patronaat, soms lvc, nighttown, of vage illegale feestjes

en verders in een kroeg in haarlem
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 03:38
Tom Violence
Tom Violence is offline
volgens mij vind je dit helemaal niet interessant hermoine
maar dat geeft niet, als ik een topic maak wil ik ook niet perse weten wat anderen vertellen

ik ga de laatste tijd vaak naar noodlanding
waarom weet ik niet. ik heb kennelijk niks beters te doen.

ik ga wel een paar keer per week uit maar niet op vaste dagen. meestal donderdag en zaterdag. knallen. knallen.
Oud 08-09-2005, 07:38
nps
nps is offline
over het algemeen ga ik naar (kraak) feestjes (tekno/breakcore). het is vet goedkoop of gratis, je mag je eigen drank meenemen, en als je daar bier koopt is het 1 euro ofzo. en afentoe nog dnb en heel afentoe nog concerten.
verder ga ik wel 'ns poolen in breakaway in rotjeknor, of naar de irish pub kroeghangen
Oud 08-09-2005, 09:07
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 07-09-2005 @ 23:28 :
ik ben een zielig a-sociaal persoon en mijn kroeg is op hyves. triest heahh. als ik uitga is het in de meest foute kroegjes van Breda, de Dikke en Janssen want daar zitten hockeykakkers en daar voel ik mij heel erg thuis. en ik wil wel naar het kerkplein want daar is iederfuckingeen maar daar kom ik niet binnen want daar moet je 21 zijn en ik ga niet het risico lopen dat ik daar aan de deur voor lul sta omdat ze me niet binnenlaten. was ik maar lekker dan was mijn leven zoveel makkelijker.
kerkplein is geen fucker aan hoor mommy, als je in breda blijft kun je beter in de sultan lounge stoned proberen te worden van de appeltabak of je krom drinken van de cocktails in de brooklyn of gong , er word sowieso nergens fatsoenlijk geswingd daar.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 09:11
Verwijderd
ik vind het best wel interessant tom

ik ging vroeger naar noodlanding en chemistry toen ik klein was en met de eerste trein terug moest maar dat vond ik alleen maar bijdragen aan het toffe effect
nu ga ik nog steeds wel eensnaar noodlanding maar ze draaien al 5 jaar zo goed als hetzelfde en ik vind het niet zo leuk meer ook niet qua mensen, alleen maar heel soms
verder houd ik erg van rauw, vrijdag is het weer zo ver, joost van bellen is mijn makker en het vaste rauwpubliek vind ik heel leuk. sowieso is de 11 location location.
winston vind ik op vrijdag wel gezellig
sugarfactory hangt een beetje van de avond af maar meestal vind ik het daar heel leuk lekker arty en ik hoef niet te betalen wat wel scheelt
ik ben ook een paar keer bij dansen bij jansen geweest omdat aisa er draaide en ik moet zeggen dat dat ook best meevalt
en voor de rest moet ik altijd verplicht gay uit nee dat is overdreven maar met pan am en bertbart ga ik soms op woensdag naar arc en soms ook naar andere dingen op de reguliersdwars en we gingen eerst op zondag naar de trut maar dat is een aantal keer behoorlijk geëscaleerd
wilhelmina pakhuis vond ik ook leuk maar daar ben ik al heel lang niet meer geweest en zelfde geldt voor panama
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 12:02
mcflem
mcflem is offline
Ik ga niet zoveel uit en als ik het doe dan ga ik naar een café ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 12:36
vixen
vixen is offline
Ik ga uit in Utrecht en Nijmegen en naar concerten overal. In Nijmegen ga ik altijd naar de Bijstand, dat is een kollektief cafe en dat is altijd leuk want iedreen is daar en blenderhead werkt dr. En in Utrecht ga ik naar tivoli en de ekko maar ook naar belgie en uhm, op 't Neude zitten.
Oud 08-09-2005, 12:43
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Dance feesten, zoals Dance Valley, Mysteryland, Trance Energy, Innercity en etc. Daarnaast ook de kleinere dance feesten in clubs, meestal techno. Of ik duik Amsterdam in en ga de foutste tenten in, zoals Cool Down. Een kroegje pakken vind ik ook niet verkeerd.

Kleding? Als ik naar een tent ga met wat ouder publiek, doe ik meestal een leuk overhemd aan met bijpassende broek en schoenen.

Na tenten, zoals Cooldown, een stoer overhemd of shirt met een vage broek eronder, en gympen.

Na dance feesten meestal gemakkelijke kleding, een dun leuk tshirt en een dunne broek.

Ik heb geen vaste uitgaansavonden. De ene keer ga ik helemaal niet uit, de andere keer ben ik naar 4 feesten binnen 2 weken. Tsja, als Tiesto een clubtour doet door Nederland, zoals in mei, dan ben ik natuurlijk zo veel mogelijk van de partij.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 15:37
kuik
kuik is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 06-09-2005 @ 11:57 :

Ik hou ervan om veel te dansen en af en toe wat te ouwehoeren. De hele avond alleen maar ouwehoeren in een kroeg vind ik stomvervelend, ik ben dan ook niet zo spraakzaam.

Oh en ik ontwijk fotografen omdat ik mezelf niet de volgende dag overal wil terugzien met een dronken kop op foto's.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 16:04
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
nps schreef op 08-09-2005 @ 08:38 :

verder ga ik wel 'ns poolen in breakaway in rotjeknor,
<3
Oud 08-09-2005, 16:09
Verwijderd
ohja verder hou ik van de donderdagen want dan is het goedkoper

eerst deed ik dat best vaak en ik had het voordeel dat ik de vrijdag eerste 3 uur vrij had maar dat kan nu niet dus ik moet mijn roostermaakster maar vergiftigen denk ik
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 19:22
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Marshall schreef op 08-09-2005 @ 10:07 :
kerkplein is geen fucker aan hoor mommy, als je in breda blijft kun je beter in de sultan lounge stoned proberen te worden van de appeltabak of je krom drinken van de cocktails in de brooklyn of gong , er word sowieso nergens fatsoenlijk geswingd daar.
ja maar ik ben zo'n zielepoot die gaat opm met vrienden te hangen ipv te swingen
Oud 08-09-2005, 19:41
Luna
Luna is offline
Citaat:
Hermione schreef op 08-09-2005 @ 10:11 :
op zondag naar de trut maar dat is een aantal keer behoorlijk geëscaleerd
ik ben daar ook geweest en volgens mij escaleerd t meestal/altijd??
Oud 09-09-2005, 00:28
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Whahahaha! Ik ga naar de Vera om stoer af te steken tussen alle vijftienjarige blowende alto's.

Duh

Eigenlijk omdat je er mag blowen, een Famous Grouse maar 1.80, de muziek lekker en het publiek overwegend non-agressief is.
Oud 09-09-2005, 01:18
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ik doe een leuk t-shirt aan ofzo, boeit me niet zoveel wat ik aan heb, hetzelfde als overdag, petje erbij of haar even fixen met wat wax

soms hang ik uren aan de bar, soms hele nacht swingen (dat klinkt kut btw ;x)

waar ik heen ga? shadrak, simplon, spieghel, opera, vaatje, die shizzle aan de overkant van de straat van de papengang, waarvan ik de naam kwijt ben, en soms ook willekeurge dingen langs
Oud 09-09-2005, 07:23
nps
nps is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 08-09-2005 @ 17:04 :
<3
"don't starve, eat here!"
Oud 09-09-2005, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 08-09-2005 @ 20:41 :
ik ben daar ook geweest en volgens mij escaleerd t meestal/altijd??
oh zou best kunnen ja
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 09:27
Verwijderd
Ik huppel rond op D'n'B en Breakcore en ik mosh wat.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 09:35
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga meestal wel uit terwijl ik het in bergen op zoom nooit leuk vind eigenlijk.. feestjes bij iemand thuis zijn altijd wel beter en goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 09:47
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 09-09-2005 @ 10:35 :
bergen op zoom nooit leuk vind
Whahahahaha, hoe kom je daar terecht?
Oud 09-09-2005, 10:36
bitchie
bitchie is offline
ik ga meestal naar de enzo (in groningen). of naar het nieuwe skopje (in Beilen).

heb meestal een spijkerbroek aan met een shirtje.
Oud 09-09-2005, 10:37
Tom Violence
Tom Violence is offline
met BABE in glitters?
Oud 09-09-2005, 10:52
June bug
June bug is offline
Ik ga niet zo heel vaak uit, als ik ga ga ik meestal naar Eindhoven, Stratumseind en dan ben ik t grootste gedeelte van de avond in de Bakkerij aan t swingen en als ik dat beu ben ga ik soms nog ff naar de Altstadt. En ik ga altijd met mijn vaste groepje homies. Ohja en ik draag dan meestal een spijkerbroek met een shirtje en altijd gympjes want die dansen t lekkerst
Oud 09-09-2005, 10:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 09-09-2005 @ 10:47 :
Whahahahaha, hoe kom je daar terecht?
daar worden mensen geboren
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 10:56
Tom Violence
Tom Violence is offline
omg wie gaat daar nou kinderen verwekken
Oud 09-09-2005, 10:58
Back Door Man
Back Door Man is offline
er zijn hier tal van mooie plekken om kinderen te verwekken, je moest eens weten tom.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 10:59
Tom Violence
Tom Violence is offline
neem maar foto's want ik ga er toch niet heen
Reageren

Regels voor berichten