Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 23:12
--Tha dark angel---
--Tha dark angel--- is offline
Oke, mijn probleem is dus best wel vaag. Ik heb namelijk een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan, wat trouwens ook onwijs lang is geleden, maar ik kan hem niet uit me hoofd zetten. Op de een of andere manier lijkt hij me gewoon echt heel leuk, terwijl ik amper met hem gepraat heb.
Maar goed, hij toonde opzich wel interesse in me, maar op de een of andere manier doe ik altijd heel vaag dan. Ik reageer heel bot en ongeintereseerd.

Maar nu vraag ik me af of ik hem niet alleen maar leuk vind, omdat ik weet dat ik hem waarschijnlijk nooit zal krijgen, dat je iemand leuk wil vinden omdat dat veilig is, en dat ik andere met hem kan vergelijken en dat ik dus een excuus heb om hun niet leuk te vinden, maar als hij me wel leuk zou vinden, zou ik niet weten wat ik moest doen , misschien omdat ik ook in paniek raak en niet weet hoe ik me dan moet gedragen.

Ik vind dit dus erg irritant. Zijn er meer mensen die dit hebben, of heeft iemand nog wat advies.

Liefs.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 23:27
boardbabe
boardbabe is offline
haha, grappig, volgens mij heb ik ook zoiets:
ook vaak mensen leuk vinden die ik tog niet kan krijgen, heel vaag, maar ik vind het ook gewoon een fijn gevoel als je dat o-zo-lekkere-ding door de gang ziet lopen dan en dan denkt van: jammiejammiejammie

(ik vind het leuk om iemand leuk te vinden, haha)

[Dit bericht is aangepast door boardbabe (02-03-2002).]
Oud 02-03-2002, 09:14
rozijntje
rozijntje is offline
ja ik denk dat ik hetzelfde heb. ik val altijd op jongens waarvan ik al op voorhand weet dat ze niet geïnteresseerd zijn. en als ik hoor dat er iemand in mij geïnteresseerd is, dan ben ik niet meer geïnteresseerd. moeilijk karakter he

ik weet niet of het te maken heeft met veiligheid eigenlijk. wat ik wel weet is dat als hij zou willen, ik geen twee seconden zou nadenken...
Reageren

Regels voor berichten