Een aantal maanden geleden heb ik een vriend gehad, alles ging heel goed tot na 2 1/2 maand ik niet meer verliefd was. Ik heb het dus uitgemaakt, wat me trouwens ook logisch lijkt om te doen dan.
Twee dagen was hij eigenlijk helemaal niet meer zichzelf, hij dronk zich helemaal vol en begon weer te roken enz. maar daar gaat het nu niet om. Twee weken later kreeg hij weer met zijn vorige ex. Ik vond het natuurlijk lullig dat hij zo snel alweer een nieuwe vriendin had, maja ik had het zelf uitgemaakt. En wil natuurlijk ook niet dat hij nu ofzo de rest van zijn leven vrijgezel blijft ofzo.
Maar nu hoor ik 5 dagen geleden dat het weer uit is. Zij wilde meer vrijheid enz enz.
Dus gisteren had ik een heel goed gesprek met hem over msn en hij vertelde hij eigenlijk helemaal niet met haar had genomen om dat hij weer verliefd was op haar, maar omdat dat was om mij te kunnen vergeten. Hij wilde gewoon zeg maar niet alleen zijn. En nu blijkt dus weer dat hij nog steeds niet over mij heen is, na 2 maanden. Kijk owkeej ik wil hem best tijd geven om erover heen te komen, maar ik denk dat als ik blijf praten met hem dat hij nooit over me heen komt en altijd hoop blijft houden.
Ik heb hierover ook met een vriend van mij gepraat en hij zei dat ik hem dus eigenlijk gwoon moet blokkeren op msn, want daar spreek ik egt heel veel met hem. In het echte leven zeg maar praat ik niet zoveel met hem. Ik weet niet waarom het ligt denk ik gwoon nog lastig. Ik zei dus tegen mijn ex van miss is het beter als wij elkaar een tijdje niet spreken, maar dat wilt hij dus echt niet!
En nu vraag ik me dus af is het beter om een tijd niet met hem te praten of juist wel?
Want we kunnen nu steeds vaker veel beter met elkaar omgaan en ik wil hem echt niet kwijt. Ik wil alleen dat hij gelukkig word en over me heen komt.
Wie kan mij helpen?