Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
* dingen kunnen dragen en je gedragen zoals jij wilt, terwijl je je bij je ex bijvoorbeeld altijd een beetje inhield
* lelijk ondergoed dragen and nobody cares ![]() * je niet gevangen voelen * geen angst te hoeven hebben dat je partner vreemd gaat of weer eens teveel zuipt (maar das persoonlijk) * geen vervelende ruzies * het kan niet uitgaan, want er is niks aan * nachtelijke telefoongesprekken hebben met een leuk iemand, zonder dat er iemand naast je ligt of je je schuldig voelt * lekker uitgaan, je af en toe klemzuipen, en niemand die zeurt * geen afspraken waar je je perse aan moet houden * en boven alles: meer ruimte in bed, de massage olie gaat niet zo snel op, je kan die tweede tandeborstel eindelijk weggooien, en je hoeft je ontbijt niet te delen ![]() ![]() *probeert zichzelf te overtuigen*
|
Verwijderd
|
Hm, ik leef met je mee... tis bij mij ook net uit ja en inderdaad je voelt je dan flink klote.. Maaar er zijn ook voordelen, je kunt er inderdaad weer lekker op los flirten en er bestaan echt nog wel leukere lievere jongens die niet zo achteloos met je gevoelens omgaan en waar je veel meer aan hebt!! in de tussentijd, lekker uitgaan, winkelen, vriendinnen inschakelen, afleiding zoeken dus, dat hielp bij mij in ieder geval. Sterkte!
[Dit bericht is aangepast door Birgit (02-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|